Hop til indhold
Le Male

Lave aftale med GP når man har hemmeligt/udeladt nr.

Recommended Posts

går ned på knæ skrev, den 4.8.2020 at 22:50:

Du har selvfølgelig ret i det du skriver, men kom lige efter noget sjovt. Ville engang lave en aftale med en pige der kom op her til det nordjyske for nogle få dage. Skrev et par smser med helt almindeligt nummer der også kan ses i krak. Ringede også op uden nogen tog telefonen. Prøvede igen senere. Så kom der en sms med nogenlunde disse ord. Hold nu op du skriver hver dag hver evige eneste dag og "etellerandetnavn sluttende med bodybuilder har fortalt om dig.

Havde aldrig nogensinde hørt om denne "navn-bodybuilder" person, og skrev bare det tilbage. Fik så et undskyld tilbage, men herfra var lysten til personen forsvundet haha.

Point? Nogle piger mener at kunne genkende nummer eller navn eller stemme, men tager fejl

Der kan ske, at man tager fejl, men uanset hvad så tager jeg ikke telefonen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fandt jeg den

"Jeg har blokeret opkald fra hemmelige numre, så ringer du med hemmeligt nr. Så kan du ikke komme igennem til min telefon."
"Der kan ligeledes heller ikke bestilles tid, hvis du kontakter mig fra et taletidskort. "

Den er ret præcis det Nadia forlanger. "Ingen taletidskort", men forstår ikke helt grunden. Kan modtager overhovedet se om det er taletidskort fra tanken eller sim-kort tilsendt via brev (fra samme selskab). Hvad er forskellen, hvis begge betales via PBS og viser nummer til modtager. Så kan det vel kun være for at søge private oplysninger

Spurgte faktisk høfligt en gang, og fik sødt og venlig svar tilbage. Som så var et nej til besøg.

Derefter været lidt træt af jeg kun har taletidskort. Men teknisk set er det vel et taletidskort, i hvert fald født som et.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Mr Comeagain skrev, for 2 timer siden:

Så fandt jeg den

"Jeg har blokeret opkald fra hemmelige numre, så ringer du med hemmeligt nr. Så kan du ikke komme igennem til min telefon."
"Der kan ligeledes heller ikke bestilles tid, hvis du kontakter mig fra et taletidskort. "

Den er ret præcis det Nadia forlanger. "Ingen taletidskort", men forstår ikke helt grunden. Kan modtager overhovedet se om det er taletidskort fra tanken eller sim-kort tilsendt via brev (fra samme selskab). Hvad er forskellen, hvis begge betales via PBS og viser nummer til modtager. Så kan det vel kun være for at søge private oplysninger

Spurgte faktisk høfligt en gang, og fik sødt og venlig svar tilbage. Som så var et nej til besøg.

Derefter været lidt træt af jeg kun har taletidskort. Men teknisk set er det vel et taletidskort, i hvert fald født som et.

Jeg skrev tidligere i tråden, at det for de flestes vedkommende mere handler om, hvorvidt dit nr. kan ses når du skriver/ringer, men der vil selvfølgelig være nogen som kun vil have registrerede numre. Her tænker jeg, at det er en sikkerhedsting. Jeg ved selvfølgelig ikke med andre, men hvis jeg gjorde sådan, ville det ikke være for at kunne søge på dig som sådan, men for at undgå at folk møder op som ikke kan stå ved deres identitet fordi de har ilde intentioner.

Simpelthen for at undgå besøg af den skræmmende art, som der har været nogle opslag om herinde, hvor piger er blevet berøvet eller voldtaget. Det tror jeg, at der vil være meget mindre sandsynlighed for sker, hvis man kun tager imod gæster hvis numre er registrerede, da gerningsmændene så ville kunne anmeldes og opspores.  

Det sagt, så forstår jeg fuldt ud, at du gerne vil bevare din diskretion. Både rent principielt men også fordi det ligeledes er kendt, at nogle piger laver afpresnings scams. Så er der nok bare desværre ikke andet for end at acceptere, at du ikke kan besøge piger som tager den ekstra forholdsregel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nadiaprivat
Nannas Hjørne skrev, den 27.8.2020 at 20:34:

Jeg skrev tidligere i tråden, at det for de flestes vedkommende mere handler om, hvorvidt dit nr. kan ses når du skriver/ringer, men der vil selvfølgelig være nogen som kun vil have registrerede numre. Her tænker jeg, at det er en sikkerhedsting. Jeg ved selvfølgelig ikke med andre, men hvis jeg gjorde sådan, ville det ikke være for at kunne søge på dig som sådan, men for at undgå at folk møder op som ikke kan stå ved deres identitet fordi de har ilde intentioner.

Simpelthen for at undgå besøg af den skræmmende art, som der har været nogle opslag om herinde, hvor piger er blevet berøvet eller voldtaget. Det tror jeg, at der vil være meget mindre sandsynlighed for sker, hvis man kun tager imod gæster hvis numre er registrerede, da gerningsmændene så ville kunne anmeldes og opspores.  

Det sagt, så forstår jeg fuldt ud, at du gerne vil bevare din diskretion. Både rent principielt men også fordi det ligeledes er kendt, at nogle piger laver afpresnings scams. Så er der nok bare desværre ikke andet for end at acceptere, at du ikke kan besøge piger som tager den ekstra forholdsregel. 

Dette er præcis årsagen. Jeg kan ikke bruge jeres numre til noget,  I kan fjerne det fra krak og de gule sider, ved hjælp af jeres teleselskab, så aner jeg ikke hvem i er, men kun sådan,  kan jeg politianmelde et  overfald og fjerne en voldtægtsmand fra branchen. (Der florere en del af dem rundt) 
jeg krakker nummeret, så står der enten “taletidskort” eller “nummeret virker ok” jeg tager aldrig kontakt til jer, så jeres privatliv er ligeså velbevaret som mit eget. 

jeg ved godt, at jeg skærer et par søde og rare mænd fra, når jeg skærer alle taletidskort og hemmelige numre over en kam, men det er min sikkerhed det handler om. det er desværre måden at gøre det på, hvis man undgå at blive voldtaget, berøvet og afpresset - den slags er desværre ikke ualmindeligt i vores branche. 
Alternativet er at jeg ikke vil arbejde, hvis ikke jeg kan tage de foranstaltninger der gør, at jeg kan åbne døren med en god mavefornemmelse. 


Så ring/skriv fra en alm. registreret telefon og slet opkaldet/beskederne bagefter, så er der ingen fare for, at nogen vil kunne opdage jeres besøg hos mig.

jeg håber på forståelse, ellers eller der jo andre piger der stadig er tilgængelige. 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...