Hop til indhold
Want More 6

Hvorfor billigere fordi jeg nyder?

Recommended Posts

Guest norisk
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Jeg  er  helt  enig,  det  er  lavt  og  dårlig  stil.  Har  de  ikke  de  sidste  200 er  det  bedre  at  tage  en  spiller  eller  finde  noget  billigere.  

Er det ikke altid dårlig stil at prutte om en pris,vi andre lægger jo også krop og sjæl i det job vi udfører.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
norisk skrev, for 18 minutter siden:

Er det ikke altid dårlig stil at prutte om en pris,vi andre lægger jo også krop og sjæl i det job vi udfører.

Jo  det  er  dårlig  stil,  men  flere  steder  desværre  en  nødvendighed at  skulle  forhandle om  prisen. 

Det  er  jo  fair  som  du  engang  har  skrevet  til  mig,  at  du  ville  finde  noget  billigere.  

Redigeret af Nemtøs
Ekstra sætning

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
The Dark Knight skrev, for 1 time siden:

Nu vil jeg ikke til at sammenligne tøj og købesex, men når det igen bringes op, så kan jeg ikke se forskellighederne, som du kan. Eller jo det kan jeg, men den ene måde at handle på udelukker jo ikke rabat fremfor den anden. 

Personligt, så får jeg rabat i forskellige butikker fordi jeg er fast kunde og har handlet der i mange år. Jeg får rabat om jeg f.eks. køber et par løbeshorts eller om jeg køber 10. Det har med andre ord intet at gøre med, hvor meget jeg køber på selve dagen, men noget at gøre med, at jeg er fast kunde og har oparbejdet lidt goodwill gennem årene, der medfører rabat ved alle mine køb! 

Jeg er egentlig enig med dig i første del. Det kan ikke helt sammenlignes. Men accepterer man præmissen om at det kan, og at "mængderabat" kan opnåes, så er der jo også nødt til at være tale om netop mænger. Så upersonligt det end må lyde.

Hvis du taler om loyalitetsrabat, som du gør i anden del, er jeg med på hvad du mener. Men hvis du selv beder om den, er den jo faktisk ikke loyalitetsrabat, så er det en "jeg er ligeglad med din forretning, jeg går et andet sted hen, hvis jeg ikke får det billigere"-rabat.....

Det jeg egentig mener er, at spørger man efter rabatten, har man ikke fortjent den, og der forstår jeg godt de GP'er der siger nej. Og jeg kunne slet ikke få mig selv til at spørge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest norisk
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Jo  det  er  dårlig  stil,  men  flere  steder  desværre  en  nødvendighed at  skulle  forhandle om  prisen. 

Det  er  jo  fair  som  du  engang  har  skrevet  til  mig,  at  du  ville  finde  noget  billigere.  

Hvorfor er det en nødvendighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
norisk skrev, for 11 minutter siden:

Hvorfor er det en nødvendighed.

Har  oplevet  at  der  skal  forhandles hos  forsikringsselskab og  i banker  ift  rentesats, hvis  man  ikke  er  "fræk" får  man  den  dyre  løsning. 

Kunne  ikke  drømme  om  at  forsøge  at  forhandle ved  frisør,  massør, mekaniker, alm. butikker.

Når  jeg  har  handlet  bil, har  jeg  altid  fået  et  eller  andet  med,  om  det  er  måtter  eller  en  p-skive  så  er  jeg  glad. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
tvr skrev, 1 time siden:

Hvis du taler om loyalitetsrabat, som du gør i anden del, er jeg med på hvad du mener. Men hvis du selv beder om den, er den jo faktisk ikke loyalitetsrabat, så er det en "jeg er ligeglad med din forretning, jeg går et andet sted hen, hvis jeg ikke får det billigere"-rabat.....

Jeg Beder heller ikke selv om den, vil jeg godt lige prioritere, hverken hos tøjmanden eller GP’en. Men får det som en god kunde, og som nogle sætter pris på. I det her tilfælde ved at sætte prisen ned, andre giver noget ekstra med og andre giver ekstra tid! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
The Dark Knight skrev, for 13 minutter siden:

Jeg Beder heller ikke selv om den, vil jeg godt lige prioritere, hverken hos tøjmanden eller GP’en. Men får det som en god kunde, og som nogle sætter pris på. I det her tilfælde ved at sætte prisen ned, andre giver noget ekstra med og andre giver ekstra tid! 

Cool. Jamen så ér det jo fordi de værdsætter dig som kunde. Og så er alle (forhåbentlig) glade. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
migmanden skrev, den 4.8.2020 at 19:39:

Jeg kan ikke se noget forkert i at spørge om rabat. Når jeg køber en skjorte forventer jeg ikke at få rabat. K>køber jeg derimod 2 skjorter, en jakke og 2 par bukser forventer jeg rabat.

Det samme må også gælde en GP. Kommer man jævnligt og dermed er en fast kunde, er det vel naturligt med en eller anden form for rabat. Mange thaisteder reklamerer med titurskort. Om det også gælder fuld pakke vides ikke.

Jeg spørger aldrig om rabat, for tror det kan være med til at skabe en dårligere stemning. Omvendt tror jeg på at jeg får en bedre service, eller måske bliver der ikke kigget så meget på klokken, hvis jeg betaler prisen som pigen forlanger. Det skal siges også siges at jeg er "trofast kunde" hvis det har været en god oplevelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 8 timer siden:

Nu vil jeg ikke til at sammenligne tøj og købesex, men når det igen bringes op, så kan jeg ikke se forskellighederne, som du kan. Eller jo det kan jeg, men den ene måde at handle på udelukker jo ikke rabat fremfor den anden. 

Personligt, så får jeg rabat i forskellige butikker fordi jeg er fast kunde og har handlet der i mange år. Jeg får rabat om jeg f.eks. køber et par løbeshorts eller om jeg køber 10. Det har med andre ord intet at gøre med, hvor meget jeg køber på selve dagen, men noget at gøre med, at jeg er fast kunde og har oparbejdet lidt goodwill gennem årene, der medfører rabat ved alle mine køb! 

Nu skriver du jo selv mange år, og ikke 2-3 gange.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Want More 6 skrev, 1 time siden:

Nu skriver du jo selv mange år, og ikke 2-3 gange.

Det var også en dum sammenligning og jeg har ikke er tal på, hvornår der kan komme rabat af den ene eller anden slags på banen. 

Det er jo også et stort spørgsmål om tillid og respekt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke synderlig bred erfaring da jeg selv holder mig til 1 gp.

Men som udgangspunkt, selvom jeg flere gange er blevet rost for min teknik med tungen, og jeg har rigtig god kemi med mit valg af gp, antager jeg ikke at rabatter (eller gratis tid) er del af aftalen.

Der er vel ikke nogen der antager at det er okay at møde op uden at kunne betale for den ydelse man har tænkt sig at købe, uanset hvor gode venner man er. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Want More 6 skrev, den 4.8.2020 at 16:59:

Jeg er flere gange stødt på mænd, som gerne vil komme igen.

Det er jo dejligt.

Det der ikke er dejligt, er at nogle af dem vil betale mindre anden gang fordi "Du nød det jo også" eller "Du fik da også orgasme".

Det ér da en underlig holdning. Det må da netop være pengene værd at man nyder det, at man får orgasme.

Er der andre der er stødt på det, eller er det bare mig der åbenbart fremstår som en man forhandler med?

Tænk lige hvis dette skete til din næste MUS samtale:

Din arbejdsgiver: Er du glad for at arbejde her i firmaet?

Dig: Ja det er jeg.

Din arbejdsgiver: Nå så må vi jo nok sætte dig ned i løn.

Nej vel. Det giver jo ingen mening.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Lynge9400 skrev, for 47 minutter siden:

Nu vil jeg egenligt ikke til at starte forfra med debatten, men jeg synes nu heller ikke, at det giver mening, at du sammenligner en ansats løn med en selvstændig erhvervsdrivendes løn. 

Du kan måske sammenligne en selvstændig erhvervsdrivendes GP med en selvstændig i et andet fag uden ansatte. Ikke på ydelserne de laver nej, men på måden som de driver deres firma på. 

Hvordan de får kunder, hvordan plejer de kunderne, hvordan undgår de at kunderne skifter til konkurrenten osv. Der er mange måder at anskue det på, og ja, det er et svært emne forbundet med en masse følelser også. 

Og nej, jeg skriver ikke, at en GP, så skal give mig rabat for at jeg kommer igen. Er pigen dejlig og giver mig en god service, så kommer jeg igen, hvis jeg får lyst til hende igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
The Dark Knight skrev, for 10 minutter siden:

Nu vil jeg egenligt ikke til at starte forfra med debatten, men jeg synes nu heller ikke, at det giver mening, at du sammenligner en ansats løn med en selvstændig erhvervsdrivendes løn. 

Du kan måske sammenligne en selvstændig erhvervsdrivendes GP med en selvstændig i et andet fag uden ansatte. Ikke på ydelserne de laver nej, men på måden som de driver deres firma på. 

Hvordan de får kunder, hvordan plejer de kunderne, hvordan undgår de at kunderne skifter til konkurrenten osv. Der er mange måder at anskue det på, og ja, det er et svært emne forbundet med en masse følelser også. 

Og nej, jeg skriver ikke, at en GP, så skal give mig rabat for at jeg kommer igen. Er pigen dejlig og giver mig en god service, så kommer jeg igen, hvis jeg får lyst til hende igen. 

Og  der  er  stor  forskel  på  jer  mænd,  nogen  mænd  ønsker  ikke  den  tættere relation  der  kan  opstå  ved  gentagne  besøg,  nogen  holder  sig  til  en  gp  andre  vil  præge  noget  nyt  og  anderledes  hver  gang. 

Det  skal  vi  også  huske  på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Og  der  er  stor  forskel  på  jer  mænd,  nogen  mænd  ønsker  ikke  den  tættere relation  der  kan  opstå  ved  gentagne  besøg,  nogen  holder  sig  til  en  gp  andre  vil  præge  noget  nyt  og  anderledes  hver  gang. 

Det  skal  vi  også  huske  på. 

Du har fuldstændig ret! Der er rigtig mange nuancer i det her. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lynge9400 skrev, for 4 timer siden:

Præcis. Det ér jo helt gak..:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lynge9400 skrev, for 7 timer siden:

Du går helt galt i byen. Det er ikke en arbejdsgiver vs arbejdstager situation. Hun er selvstændig erhvervsdrivende og må som andre  erhvervsdrivende acceptere at kunder forsøger at få den bedste pris. Kan hun ikke tåle mosten må hun skifte branche.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Newguy8700 skrev, den 7.8.2020 at 14:58:

Jeg har ikke synderlig bred erfaring da jeg selv holder mig til 1 gp.

Men som udgangspunkt, selvom jeg flere gange er blevet rost for min teknik med tungen, og jeg har rigtig god kemi med mit valg af gp, antager jeg ikke at rabatter (eller gratis tid) er del af aftalen.

Der er vel ikke nogen der antager at det er okay at møde op uden at kunne betale for den ydelse man har tænkt sig at købe, uanset hvor gode venner man er. 

Hvorfor ikke?

Du er jo ".. flere gange er blevet rost for min teknik med tungen ...". Så du har serviceret den prostitueret og derfor er det er vel rimeligt at hun betaler dig eller giver dig en stor rabat. Gør hun ikke det så har du nok ikke været så god som tror.

Dine argumenter kan nemt vendes helt om.

Jeg må rose de kunder der forsøger at få prisen ned. Bliv ved. Resultatet må være  vi andre kan få mere sex for de samme penge - eller more bang for the buck :) Det må vi købere kunne lide

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 20 minutter siden:

Hun er selvstændig erhvervsdrivende og må som andre  erhvervsdrivende acceptere at kunder forsøger at få den bedste pris. Kan hun ikke tåle mosten må hun skifte branche.

Skifte branche? Er det ikke lidt drastisk? Mener du at alle erhvervsdrivende skal acceptere dumheder fra kunder? Et andet alternativ er jo at bare smide den kunde ud som ikke kan finde ud af at opføre sig, og fortælle ham at han er meget velkommen at aldrig komme tilbage.

Det er alle erhvervsdrivende i sin fulde ret at gøre, og kan kunden ikke tåle mosten i branchen skal han måske købe lidt fuglfrø istedet og sætte sig i haven. Hvis fuglene kan lide maden, kan han jo altid kræve lidt smuk fuglsang i retur. Natur er også en oplevelsebranche, ligesom købesex, og som naturkunde burde man jo have nogle rettigheder. Har i øvrigt forstået det som at østfuglene ikke kræver så mange solsikkekerner for at synge den dejligste sang. 

I øvrigt mener jeg at meteorologerne ikke burde have det samme i løn for at forudse det dejlige vejr vi har idag. De nyder det jo også. Ligesom fuglene og mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, 1 time siden:

Skifte branche? Er det ikke lidt drastisk? Mener du at alle erhvervsdrivende skal acceptere dumheder fra kunder? Et andet alternativ er jo at bare smide den kunde ud som ikke kan finde ud af at opføre sig, og fortælle ham at han er meget velkommen at aldrig komme tilbage.

Det er helt normal procedure i DK at man forsøger at få den bedste mulige pris. Det sker alle steder hvor prisen kan forhandles - f.eks. hos alle de damer der annoncerer uden en pris.  Dette sker også hos håndværkere. Jeg har lige gjort det samme med ham der monterede mine rullegardiner og tømreren der byggede en udhæng til min grill. Intet usædvanligt i det.

Og nej. Har du en offentlig butik så skal alle kunne handle der, så du kan ikke bare smide en kunde ud uden begrundelse. Og det er næppe en god grund at kunden forsøger at få rabat. Man kan jo bare sige nej til at give rabaten.

Citat

Det er alle erhvervsdrivende i sin fulde ret at gøre, og kan kunden ikke tåle mosten i branchen skal han måske købe lidt fuglfrø istedet og sætte sig i haven. Hvis fuglene kan lide maden, kan han jo altid kræve lidt smuk fuglsang i retur. Natur er også en oplevelsebranche, ligesom købesex, og som naturkunde burde man jo have nogle rettigheder. Har i øvrigt forstået det som at østfuglene ikke kræver så mange solsikkekerner for at synge den dejligste sang. 

I øvrigt mener jeg at meteorologerne ikke burde have det samme i løn for at forudse det dejlige vejr vi har idag. De nyder det jo også. Ligesom fuglene og mig.

Din forstand på  ornitologi svarer vist til din evne til at lave analogier. Hyg og øv dig på legen, selv :). Det kan også skyldes at skåninger er blevet så forsvenskede  og assimilerede efterhånden at kulturen er for forskellig og for uforståelig.

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 3 minutter siden:

Det er helt normal procedure i DK at man forsøger at få den bedste mulige pris. Det sker alle steder hvor prisen kan forhandles - f.eks. hos alle de damer der annoncerer uden en pris.  Dette sker også hos håndværkere. Jeg har lige gjort det samme med ham der monterede mine rullegardiner og tømreren der byggede en udhæng til min grill. Intet usædvanligt i det.

Og nej. Har du en offentlig butik så skal alle kunne handle der, så du kan ikke bare smide en kunde ud uden begrundelse. Og det er næppe en god grund at kunden forsøger at få rabat. Man kan jo bare sige nej til at give rabaten.

Det var ikke meget til pointe. Bedre kan du.

Lasselarseb skrev, for 4 minutter siden:

Din forstand på  ornitologi svarer vist til din evne til at lave analogier. Hyg og øv dig på legen, selv :)

Der har du absolut en pointe.;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest A. Senna
Lasselarseb skrev, for 53 minutter siden:

Jeg tror du har misforstået noget, der findes et grundlæggende princip i dansk ret om aftale frihed, dvs at erhvervsdrivende selv bestemmer hvem de indgår aftaler med. Og på hvilke vilkår.

Der er dog undtagelser, ligesom man ikke må diskriminere sine kunder pga. Race, tro og alt det der.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man betaler som kunde for pigens tid, og inden for de grænser hun så har er der vel fri leg.

Men oplevelsen er bare så meget bedre hvis hun nyder det og har det godt.

Jeg forventer ikke at hun kommer vildt og voldsomt hver gang, vel også svært gennem en vagt, men jeg vil da tilstræbe at hun har det godt.

Som når man er sammen med en pige i det "virkelige" liv.

Så rabat fordi hun nyder virker ret enfoldigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
A. Senna skrev, den 8.8.2020 at 21:01:

Jeg tror du har misforstået noget, der findes et grundlæggende princip i dansk ret om aftale frihed, dvs at erhvervsdrivende selv bestemmer hvem de indgår aftaler med. Og på hvilke vilkår.

Der er dog undtagelser, ligesom man ikke må diskriminere sine kunder pga. Race, tro og alt det der.

Nej! Du tænker vist på B2B køb som er noget helt andet.

Du kan, som forretningsdrivende, ikke afvise en kunde uden saglig begrundelse. Og det er helt sikkert ikke en saglig begrundelse at vedkommende spørger efter en rabat.

Men vend den lige - hvor meget ravage kan en kunde der bliver afvist af en prostitueret med rabat-begrundelsen lave?

Hun kan bare skrive det i annoncen at priserne er faste og forhandles ikke - hvis hun ellers har oplyst priser. Har hun ikke, så er der frit slag til forhandling synes jeg ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
nuser9 skrev, den 9.8.2020 at 07:16:

Man betaler som kunde for pigens tid, og inden for de grænser hun så har er der vel fri leg.

Men oplevelsen er bare så meget bedre hvis hun nyder det og har det godt.

Jeg forventer ikke at hun kommer vildt og voldsomt hver gang, vel også svært gennem en vagt, men jeg vil da tilstræbe at hun har det godt.

Som når man er sammen med en pige i det "virkelige" liv.

Så rabat fordi hun nyder virker ret enfoldigt.

Du har næsten helt ret. Jeg kan lide stille og rolig samvær uden drama eller ekstaser. Jeg betaler for at blive serviceret seksuelt og har ingen behov for at min "behandler" får orgasme.  Så langt så godt

Hvis du tjekker anmeldser så er der usædvanligt mange der giver de professionelle piger orgasmer - nogle gange mere end et stk. Pigerne der svarer på anmeldelserne bekræfter den særlige unikke oplevelse. I sådanne (næsten alle) tilfælde er en rabat til kunden vel på sin plads?  Hvis nej - hvorfor ikke?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...