Want More 6 27 Skrevet 5. August, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 14 timer siden: Vi har ret til arbejdsglæde lige som alle andre professioner har, og det at vi nyder vores job gør os mere værd, ikke mindre. Ihhh hvor har du ret... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Want More 6 27 Skrevet 5. August, 2020 Gh0st skrev, for 13 timer siden: Jamen det er da helt enkelt: Du bestemmer selv hvad du tilbyder, hvilken pris og hvilke gæster du har lyst til at modtage. At du så åbenbart nyder det du laver er kun en bonus, og sikkert derfor at folk gerne besøger dig en anden gang. Personligt vil jeg langt hellere møde en varm tændt naturlig og sexglad pige fremfor en 'super-flot kold cigar', der udelukkende tilbyder sig for pengenes skyld ! Gensidig leg og nydelse er i min optik et stort turn-on og skal da naturligvis ikke koste mindre Og dét mener jeg jo også. Det må da være lækkert at komme til en hvor nydelse og orgasme skinner igennem. Ofte er det de samme som klager over andre de har været hos som "bare spredte ben og brugte fissen som sparebøsse".. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Want More 6 27 Skrevet 5. August, 2020 Mr Comeagain skrev, for 13 timer siden: Ja at kvinden nyder det ægte er en super bonus.... han burde jo betale ekstra så Hørt hørt hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Want More 6 27 Skrevet 5. August, 2020 Jernsvinet skrev, for 15 timer siden: Ja, det er heller ikke en årsag, jeg ville fremføre for at få rabat - derimod ville jeg håbe at pigen som en naturlig ting og fordi hun godt kunne lide at jeg også gjorde det godt for hende - næste gang gav mig lidt ekstra tid og/eller bedre service - det kunne godt lokke mig til at komme flere gange Nu bliver "bedre service" nævnt. Hvad menes der så med det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14129 Skrevet 5. August, 2020 Want More 6 skrev, for 28 minutter siden: Nu bliver "bedre service" nævnt. Hvad menes der så med det? Det kunne være at der lige bliver hevet lidt mere i nosserne, mens hun drillende kigger mig i øjnene og spiller med tungen på pikhovedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 5. August, 2020 migmanden skrev, for 9 timer siden: Vi er enige, men misforstår hinanden lidt. Jeg skriver at man skal have rabat ved et større køb og ikke fordi modparten er tilfreds med købet. Derfor ingen rabat fordi du får orgasme, men rabat hvis samme kunde kommer og køber noget mange gange. Man kan så spørge om hvor mange gange kunden skal købe noget af dig. Svaret herpå er individuelt og et forhandlings spørgsmål. Derimod hvis kunden kun var delvis tilfreds og du gerne ville sælge, kunne du give rabat for overhovedet at få en handel. Derfor her er det ikke tale om din orgasme, men om kunden overhovedet vi blive og betale uden rabat. Du kan så vælge mellem deal eller no deal. Jeg forstod sagtens princippet om mængderabat, det virkede bare på mig som om du lagde det sammen med orgasmerabat i det første indlæg, eller rettere, kun fokuserede på retten til mængderabat og ikke forholdt dig til spørgsmålet om orgasmerabat som var trådens originale emne. Men det har jeg så misforstået, og det er jo så nemt at gøre over skrift. Som du skriver det nu, er jeg i hvert fald helt med på, hvad du mener og, som du også siger, meget enig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 5. August, 2020 Nu bliver der skrevet om mængderabat og orgasmerabat og om, at man skal adskille de to, men de to begreber kan vel godt hænge fint sammen alligevel. Der er jo ikke tale om, at personerne omtalt i trådens start har betalt 1000,- for 30 min og på vej ud af døren vil have 200,- retur fordi kvinden fik en orgasme. Så kan man diskutere, om der ikke skal lidt mere til end to besøg for mængderabat. Hvad kom først ægget eller hønen.... Jeg tror vi er mange brugere herinde, som på den ene eller anden måde igennem årene har opnået en form for et specielt forhold til en GP eller flere, hvilket har medført flere fordele..... herunder også sex til en pris under den officielle takst. MEN, det er vigtigt at forstå, at det kræver pli og respekt, at nå dertil og man gambler virkeligt med den gensidige respekt, hvis man selv bringer det op.... der skal noget situationsfornemmelse til og uanset hvad, så er det klart at foretrække, at den en GP’en der selv bringer enmet på banen. Jeg tør ikke udtale mig om, hvor mange besøg der skal til og hvor god en elsker man skal være for at nå dertil, men for Guds skyld - lad pigen vurderer det. Det er heller ikke nødvendigvis et spørgsmål om, hvor mange besøg og penge man har lagt, men også om, hvor god sex man har sammen og derfor kan de to begreber, som skrevet sagtens hænge sammen. Den med hønen og ægget, ja rabatten findes jo, men hvem startede egenligt med at bringe det på banen - det finder vi nok ikke ud af, men grunden til nogle mænd uden pli og respekt bringer den op i tide og utide, er jo fordi rabatten findes derude. Inden jeg får nogle GP’er på nakken og bliver streget ud på listen over mulige emner, så vil jeg gerne prioritere, at jeg ikke spørger efter rabat, men jo jeg har fået rabat på initiativ af nogle GP’er gennem årene. Og det er sgu da fedt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 5. August, 2020 The Dark Knight skrev, for 7 minutter siden: Inden jeg får nogle GP’er på nakken og bliver streget ud på listen over mulige emner, så vil jeg gerne prioritere, at jeg ikke spørger efter rabat, men jo jeg har fået rabat på initiativ af nogle GP’er gennem årene. Og det er sgu da fedt... Der er mange måder at spørge efter rabat på, dem der kender mig én lille smule ved at jeg ikke holder fokus på tiden. Fik en høflig henvendelse fra en ny mand forleden, selvom han var ung var han interessant for mig. Dels hans høflige henvendelse og den leg han ønskede sammen med mig. Vi var rimelig langt i vores aftale, og han skriver så at han ønsket en aftale på 30 minutter. WTF? Dels tilbyder jeg ikke sex i 30 minutter, men det vi havde skrevet om kunne umuligt gennemføres på 30 minutter. Aftalen blev selvfølgelig ikke til noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 5. August, 2020 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Vi var rimelig langt i vores aftale, og han skriver så at han ønsket en aftale på 30 minutter. WTF? Dels tilbyder jeg ikke sex i 30 minutter, men det vi havde skrevet om kunne umuligt gennemføres på 30 minutter. Aftalen blev selvfølgelig ikke til noget. Tror du han var klar over, at du ikke tilbyder aftaler af 30 minutters varighed? Du har jo ingen annonce på! Nu har jeg læst nogle kommentarer fra dig i forskellige tråde og derigennem fundet ud af, at har fransk til 20 minutter, men skal der dyrkes sex, så taler vi minimum en time. Ellers ingen aftale! Så er der jo det med erfaringen, hvor han måske tænker, at 30 minutter er lang tid og du ved, at tiden går for stærkt til det aftalte kan lade sig gøre. Du skriver, at aftalen så selvfølgelig ikke blev til noget. Er nysgerrig, hvorfor ikke? Blev du fornærmet over hans manglende indsigt og cuttede ham af, eller havde han ikke penge til en time? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5386 Skrevet 5. August, 2020 Hvis mine gæster selv spørger efter rabat kommer det aldrig til at ske. Men hvis mine faste gæster kommer ofte giver jeg lidt rabat eller lidt ekstra tid hos mig. Men det skal komme fra mig af fordi jeg nyder deres besøg ellers ikke. For nogle år siden blev en mand ved med at skrive og ringe at han gerne ville møde mig. Han havde kun 300 til et blow, hvor min pris var 600. Det giver lange patter at gentage sig selv at prisen var fast. En dag hvor jeg var pd blev jeg igen spamet af hans tilbud . Jeg besluttede at tage ham ind og give ham en lærestreg . Da han kom og havde smidt tøjet og været forbi håndvasken skulle der afregnes. Jeg bad om 300 og fik dem, kiggede på uret og sagde ja du har præcis 2,5 min til at få suttet din pik. Han blev lang i ansigtet og forstod ikke . Jeg forklarede at et blow til 600 vare ca 15 min. 300 = ca 7,5 min. minus tiden til omklædning/ brug af toilettet og en tur i håndvasken så lander vi på 2,5 min. Undrede mig over at han overhovedet fik stiv pik efter den oplevelse at have betalt 600 for 15 min. Har aldrig set ham igen og fred med det. Jeg gider ikke prisrytter. Det er så uforskammet og nedværdige . Vi bruger den samme tid på at gøre klar. Det er satme svært at ligge der og være sød og fræk med tanken om at han har ekstra stivert på fordi det lykkedes ham at presse en i pris. Derfor gør dem klar hvor værdifuld din tid er og at prisen er fast uanset hvor dejlig han er. 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 5. August, 2020 (edited) The Dark Knight skrev, for 16 minutter siden: Tror du han var klar over, at du ikke tilbyder aftaler af 30 minutters varighed? Du har jo ingen annonce på! Nu har jeg læst nogle kommentarer fra dig i forskellige tråde og derigennem fundet ud af, at har fransk til 20 minutter, men skal der dyrkes sex, så taler vi minimum en time. Ellers ingen aftale! Så er der jo det med erfaringen, hvor han måske tænker, at 30 minutter er lang tid og du ved, at tiden går for stærkt til det aftalte kan lade sig gøre. Du skriver, at aftalen så selvfølgelig ikke blev til noget. Er nysgerrig, hvorfor ikke? Blev du fornærmet over hans manglende indsigt og cuttede ham af, eller havde han ikke penge til en time? Han var helt klart ikke uerfaren i den leg han ønskede, og deraf ved han også at legen på ingen måder vil kunne gennemføres på den tid han ønskede. Jeg blev skam ikke fornærmet, men skrev at jeg ikke kunne hjælpe ham, idet jeg ikke tilbyder 30 minutters tid. Ift at jeg ikke har nogen annonce og heller ikke får det igen, så er det jo ikke så svært at rette en direkte konkret forespørgsel Redigeret 5. August, 2020 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liver100 38 Skrevet 5. August, 2020 Frodige Ida skrev, for 9 minutter siden: Hvis mine gæster selv spørger efter rabat kommer det aldrig til at ske. Men hvis mine faste gæster kommer ofte giver jeg lidt rabat eller lidt ekstra tid hos mig. Men det skal komme fra mig af fordi jeg nyder deres besøg ellers ikke. For nogle år siden blev en mand ved med at skrive og ringe at han gerne ville møde mig. Han havde kun 300 til et blow, hvor min pris var 600. Det giver lange patter at gentage sig selv at prisen var fast. En dag hvor jeg var pd blev jeg igen spamet af hans tilbud . Jeg besluttede at tage ham ind og give ham en lærestreg . Da han kom og havde smidt tøjet og været forbi håndvasken skulle der afregnes. Jeg bad om 300 og fik dem, kiggede på uret og sagde ja du har præcis 2,5 min til at få suttet din pik. Han blev lang i ansigtet og forstod ikke . Jeg forklarede at et blow til 600 vare ca 15 min. 300 = ca 7,5 min. minus tiden til omklædning/ brug af toilettet og en tur i håndvasken så lander vi på 2,5 min. Undrede mig over at han overhovedet fik stiv pik efter den oplevelse at have betalt 600 for 15 min. Har aldrig set ham igen og fred med det. Jeg gider ikke prisrytter. Det er så uforskammet og nedværdige . Vi bruger den samme tid på at gøre klar. Det er satme svært at ligge der og være sød og fræk med tanken om at han har ekstra stivert på fordi det lykkedes ham at presse en i pris. Derfor gør dem klar hvor værdifuld din tid er og at prisen er fast uanset hvor dejlig han er. det er en genial måde at takle det på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MyZone 49 Skrevet 5. August, 2020 Spændende tråd Det sker meget jævnligt hos mig og jeg tænker det er fordi jeg er for god til "at lege kæreste". Jeg nyder jo i den grad langt de fleste besøg og det mærker mine mænd. Det får en del mænd til at udtrykke ønske om at være "bollevenner, når nu vi kan lide hinanden". Jeg må altid afslå og sige, at selvfølgelig synes jeg det er dejligt at være sammen, men selvom jeg er single, så er "knalderiet" stadig mit selvvalgte "studiejob", der giver mine børn og mig, smør på brødet. Nogle falder fra på det grundlag, men andre tager sig sammen og får genfundet en forståelse for, at det for mig ligeså meget handler om en indtægt, som at have "en dejlig stund sammen". /Mystify 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5386 Skrevet 5. August, 2020 Liver100 skrev, for 54 minutter siden: det er en genial måde at takle det på. Ja han fik forhåbentlig en lærestreg han vil huske i fremtiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Want More 6 27 Skrevet 5. August, 2020 Pikken 69 skrev, for 19 timer siden: Bare hold på dit og hvis de er utilfredse må de gå igen. Præcis... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 5. August, 2020 Want More 6 skrev, for 19 timer siden: Jeg er flere gange stødt på mænd, som gerne vil komme igen. Det er jo dejligt. Det der ikke er dejligt, er at nogle af dem vil betale mindre anden gang fordi "Du nød det jo også" eller "Du fik da også orgasme". Det ér da en underlig holdning. Det må da netop være pengene værd at man nyder det, at man får orgasme. Er der andre der er stødt på det, eller er det bare mig der åbenbart fremstår som en man forhandler med? Jeg har løsningen : Du skriver / siger simpelthen til ham at han kan få det til samme pris som vanlig men at du lover at du nok skal lade som om at du IKKE nyder det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Want More 6 27 Skrevet 5. August, 2020 Hahahahaaa... Genialt. Det vil jeg da gøre, så kan det være de finder prisen mere rimelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest A. Senna Skrevet 5. August, 2020 Jeg ville fortælle ham at den eneste grund til han fik lov at komme igen netop var at han kunne få dig til at nyde det, og hvis ikke det skete igen ville det koste ekstra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Want More 6 27 Skrevet 6. August, 2020 Nemtøs skrev, den 4.8.2020 at 19:03: Jeg har oplevet det samme som du beskriver, at mænd vil have rabat/sexe gratis fordi jeg også nyder og opnår nydelse. Forstår simpelthen ikke altid mænds tankegang. Hvis de ikke vil betale det du ønsker, måske de finde sig noget andet. Jeg acceptere ikke mænd der forsøger at presse mig i pris, de er ikke velkommen hos mig. Nej vel... Eller dem som liiige "mangler" de sidste 200,- men "Det gør vel ikke så meget, hvis du alligevel nyder det". Jeg synes det er SÅ lavt at prutte om prisen hos GP - vi spreder trods alt både glæde og ben. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. August, 2020 Want More 6 skrev, for 2 minutter siden: Nej vel... Eller dem som liiige "mangler" de sidste 200,- men "Det gør vel ikke så meget, hvis du alligevel nyder det". Jeg synes det er SÅ lavt at prutte om prisen hos GP - vi spreder trods alt både glæde og ben. Jeg er helt enig, det er lavt og dårlig stil. Har de ikke de sidste 200 er det bedre at tage en spiller eller finde noget billigere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Want More 6 27 Skrevet 6. August, 2020 migmanden skrev, den 4.8.2020 at 19:39: Jeg kan ikke se noget forkert i at spørge om rabat. Når jeg køber en skjorte forventer jeg ikke at få rabat. K>køber jeg derimod 2 skjorter, en jakke og 2 par bukser forventer jeg rabat. Det samme må også gælde en GP. Kommer man jævnligt og dermed er en fast kunde, er det vel naturligt med en eller anden form for rabat. Mange thaisteder reklamerer med titurskort. Om det også gælder fuld pakke vides ikke. Jeg kan ikke se det skulle være "naturligt" eller noget du ligefrem skal forvente. Vi er ikke skjorter og underbukser.... Vi kunne vende den om, og sige at det også handler om hvor godt og taktfuldt du behandler hende du besøger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Want More 6 27 Skrevet 6. August, 2020 MyZone skrev, for 20 timer siden: Spændende tråd Det sker meget jævnligt hos mig og jeg tænker det er fordi jeg er for god til "at lege kæreste". Jeg nyder jo i den grad langt de fleste besøg og det mærker mine mænd. Det får en del mænd til at udtrykke ønske om at være "bollevenner, når nu vi kan lide hinanden". Jeg må altid afslå og sige, at selvfølgelig synes jeg det er dejligt at være sammen, men selvom jeg er single, så er "knalderiet" stadig mit selvvalgte "studiejob", der giver mine børn og mig, smør på brødet. Nogle falder fra på det grundlag, men andre tager sig sammen og får genfundet en forståelse for, at det for mig ligeså meget handler om en indtægt, som at have "en dejlig stund sammen". /Mystify Uuuhhh, den der med bollevenner... Den hører jeg også. Det sker ofte ved dem som har købt f.eks blid sex/kæresteleg (eller det STIK modsatte) i en time eller mere. I den tidsperiode kan der - hvis det svinger - opbygges en slags fortrolighed, som fra kundens side kan misforstås. Det ér som om de glemmer at de ikke har scoret mig på den lokale. Jeg øver mig stadig i at pointere, at sex i min seng koster penge - uanset hvad, men at han ude i byen da bare kan prale med at han har fået en bolleveninde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Want More 6 27 Skrevet 6. August, 2020 Nemtøs skrev, den 4.8.2020 at 19:49: Mænd med din indstilling/tilgang, har jeg lyst til at forkæle ekstra. Jeg sladrer ikke, men som Nemtøs, så ville forkælelsen da stige mærkbart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 6. August, 2020 migmanden skrev, den 4.8.2020 at 19:39: Jeg kan ikke se noget forkert i at spørge om rabat. Når jeg køber en skjorte forventer jeg ikke at få rabat. K>køber jeg derimod 2 skjorter, en jakke og 2 par bukser forventer jeg rabat. Det samme må også gælde en GP. Kommer man jævnligt og dermed er en fast kunde, er det vel naturligt med en eller anden form for rabat. Mange thaisteder reklamerer med titurskort. Om det også gælder fuld pakke vides ikke. Forskellen er vel at når du køber 2 skjorter, en jakke og 2 par bukser, får du rabat fordi du betaler det hele på een gang. Købte du det enkeltvis, fik du ikke rabat. Hvis du køber 5x1time hos en glædespige og betaler det hele på een gang, er jeg ret sikker på at nogle ville give dig rabat, hvorimod andre ikke ville. Men er du villig til selv at købe i "mængder"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 6. August, 2020 tvr skrev, for 5 minutter siden: Forskellen er vel at når du køber 2 skjorter, en jakke og 2 par bukser, får du rabat fordi du betaler det hele på een gang. Købte du det enkeltvis, fik du ikke rabat. Hvis du køber 5x1time hos en glædespige og betaler det hele på een gang, er jeg ret sikker på at nogle ville give dig rabat, hvorimod andre ikke ville. Men er du villig til selv at købe i "mængder"? Nu vil jeg ikke til at sammenligne tøj og købesex, men når det igen bringes op, så kan jeg ikke se forskellighederne, som du kan. Eller jo det kan jeg, men den ene måde at handle på udelukker jo ikke rabat fremfor den anden. Personligt, så får jeg rabat i forskellige butikker fordi jeg er fast kunde og har handlet der i mange år. Jeg får rabat om jeg f.eks. køber et par løbeshorts eller om jeg køber 10. Det har med andre ord intet at gøre med, hvor meget jeg køber på selve dagen, men noget at gøre med, at jeg er fast kunde og har oparbejdet lidt goodwill gennem årene, der medfører rabat ved alle mine køb! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg