Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/278020

Jeg var lige på besøg hos Nelly i går. Hun er bare rigtig sød og dejlig, og så har hun de flotteste perfekte bryster, som jeg har set og rørt ved, og som jeg kunne ligge og kikke på i flere timer. Hun taler kun lidt engelsk, men er meget opmærksom på om nu man er okay med det hele. Og selv om man skulle misforstå hinanden, er hun meget smilende og hjælpsom. Også til et godt håndarbejde til sidst, hvis man er god til, at holde ud.

Vær rigtig sød ved hende og betal gerne lidt ekstra, så bliver hun glad.:)

Skrevet
Justcameby skrev, for 1 time siden:

Jeg var lige på besøg hos Nelly i går. Hun er bare rigtig sød og dejlig, og så har hun de flotteste perfekte bryster, som jeg har set og rørt ved, og som jeg kunne ligge og kikke på i flere timer. Hun taler kun lidt engelsk, men er meget opmærksom på om nu man er okay med det hele. Og selv om man skulle misforstå hinanden, er hun meget smilende og hjælpsom. Også til et godt håndarbejde til sidst, hvis man er god til, at holde ud.

Hvor meget synes du så, man skal betale ekstra? ;)

Velkommen til. Dejligt at du starter med en rosende anmeldelse. :rolleyes:

• 3 weeks later...
Skrevet

Dejligt at en så ung og nærværende pige er at finde i Storkøbenhavn og jeg bidrager gerne med at opsuppere hendes konto.

Men..Jeg frygter lidt at du, Nelly, bliver hurtigt "udbrændt" med alle vagterne. Mandage,onsdage, lørdage og søndage.

Håber at du bliver et stykke tid i branchen så du kan lære fra dig og ikke kommer kommer til at "gabe over for meget"..og pludselig er væk.

Ønsker dig gode oplevelser og tak fordi du udlever dine fantasier.

Jeg vil gerne være sparringspartner.

Vi ses. :)

Redigeret af ppd

Skrevet
ppd skrev, for 3 timer siden:

Dejligt at en så ung og nærværende pige er at finde i Storkøbenhavn og jeg bidrager gerne med at opsuppere hendes konto.

Men..Jeg frygter lidt at du, Nelly, bliver hurtigt "udbrændt" med alle vagterne. Mandage,onsdage, lørdage og søndage.

Håber at du bliver et stykke tid i branchen så du kan lære fra dig og ikke kommer kommer til at "gabe over for meget"..og pludselig er væk.

Ønsker dig gode oplevelser og tak fordi du udlever dine fantasier.

Jeg vil gerne være sparringspartner.

Vi ses. :)

Storkøbenhavn? 

Skrevet
Pophair skrev, for 4 timer siden:

Storkøbenhavn? 

Hos PG 2 gange ugeligt.

Romantica Østerbro samme.

Vagter hos Sexyclub Gladsaxe tirsdage.

Så med Frederiksberg Østerbro og Gladsaxe kommer vi i en rundtur 5 og 10 kilometer væk fra indre København.

Skrevet
ppd skrev, 1 time siden:

Hos PG 2 gange ugeligt.

Så med Frederiksberg Østerbro og Gladsaxe kommer vi i en rundtur 5 og 10 kilometer væk fra indre København.

Men det er jo ikke den samme Nelly...? :blink:

Skrevet
ppd skrev, for 1 time siden:

Hos PG 2 gange ugeligt.

Som en anden skriver, skal du lige tjekke pigen igen. Hun huserer ikke i KBH, så du er forkert på den :)

Hun er i Holsted og Holstebro. Hun er heller ikke Dansk, men Ungarsk

Anmeldelsen er jo også af en grund, sat under "Jylland" 

Redigeret af Pophair

Skrevet

@ppd fandt du ud af du tog fejl

Skrevet
Justcameby skrev, den 2.8.2020 at 16:38:

Skal nok være sød ved dig hvis jeg kommer forbi ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.