Hop til indhold

Recommended Posts

Har været der 3 gange, Første gang var sgu ikke ret godt.

2) Kom jeg ind til en anden Thai og det var rigtig godt.

3) Havde bestilt en tid ved min nummer 2 Thai (Kender ikke hendes navn) Kommer sgu ind til Honny igen, tænker øv  øv.. Men denne gang var det en Honny som var 1000 % oplagt og tak for det. Kan kun sige at det var det bedste sex jeg har fået i mange mange år. 

Pris 1500. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 26 minutter siden:

Pis... Hun er næsten nabo til en god kollega, så må hellere nære mig...:(

Så er der vel basis for en kop kaffe bagefter. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
OdenseMand69 skrev, den 2.8.2020 at 15:53:

Har været der 3 gange, Første gang var sgu ikke ret godt.

2) Kom jeg ind til en anden Thai og det var rigtig godt.

3) Havde bestilt en tid ved min nummer 2 Thai (Kender ikke hendes navn) Kommer sgu ind til Honny igen, tænker øv  øv.. Men denne gang var det en Honny som var 1000 % oplagt og tak for det. Kan kun sige at det var det bedste sex jeg har fået i mange mange år. 

Pris 1500. 

Har du fået sex ved hende? jeg har aldrig kunne få det :-(

Men 69 er sikker hver gang 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja da :-) 

Vi var i gang med 69.. hvor hun kommer (tror jeg nok) For lige pludselig råbte hun FUCK FUCK ME og det var jeg jo selvfølgelig med på.

Efter den dejlige og gode sex, hvor der bare blev gået til den (Hun var helt vild) Gik vi i bad og hun sagde hun ikke skulle have flere kunder i dag (Klokken var 11.00)

 Men hun helt væk eller vores store tur. Hun lå i 5 til 7 minutter og bare kigge op i loftet. 

Det var sgu en stor dag for mig. :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snigeren902

Hey 

bliver lidt nysgerrig nu.. men hvad er det for en af hendes ydelser i køber siden i ender i en 69’ere eller sker der bare automatisk hver gang hun skal lave afslutning... har haft min gang før på stedet, men det var før hun kom..! Hun skal da prøves! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er nået til 69 igennem en B2b. Da jeg først satte tungen på det aller helligste, fik jeg en løftet pegefinger viftet foran ansigtet - men et par strejf senere lod det til at hun var godt tilfreds, og vi fortsatte begge vores forehavende. 

Det var skønt - og nu får jeg lyst til en gentagelse :-p

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
OdenseMand69 skrev, den 4.8.2020 at 14:19:

Ja da :-) 

Vi var i gang med 69.. hvor hun kommer (tror jeg nok) For lige pludselig råbte hun FUCK FUCK ME og det var jeg jo selvfølgelig med på.

Efter den dejlige og gode sex, hvor der bare blev gået til den (Hun var helt vild) Gik vi i bad og hun sagde hun ikke skulle have flere kunder i dag (Klokken var 11.00)

 Men hun helt væk eller vores store tur. Hun lå i 5 til 7 minutter og bare kigge op i loftet. 

Det var sgu en stor dag for mig. :-) 

blackdot skrev, den 4.8.2020 at 13:30:

Har du fået sex ved hende? jeg har aldrig kunne få det :-(

Men 69 er sikker hver gang 

Tager hun så mundbindet af, eller ryger det bare med ind i munden ved 69 ? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest A. Senna
22 cm and thick skrev, den 2.8.2020 at 16:57:

Pis... Hun er næsten nabo til en god kollega, så må hellere nære mig...:(

Skulle du ikke hellere få dig en alvorssnak med kollegaen, måske han er stamkunde ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jb232 skrev, for 2 timer siden:

Hvor er hun blevet af? Annoncen er væk...

Hun plejer at være der i nogle måneder ad gangen og  så være væk i en længere periode. Det er vist en måneds tid siden annoncen forsvandt.så der går nok nogle måneder endnu før hun dukker op igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...