Hop til indhold
Sammy

Mini GB med Thai på Amager

Recommended Posts

For et par måneder siden læste jeg om et mini GB som nogle af jer arrangerede med en ældre, buttet Thai, vist nok på amager. Jeg kan ikke huske hendes navn, men hendes priser var rimelige og der var anal på menuen. Desværre passede det ikke ind i mit skema, så jeg deltog ikke.

Jeg vil høre om nogle af jer der deltog kunne tænke jer at finde en ny dato og så gentage eventet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke om jeg er til GB, men kunne godt være frisk på at booke hende lige efter hinanden. Så hun er varmet op af en anden inden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Why Not skrev, for 8 timer siden:

Ved ikke om jeg er til GB, men kunne godt være frisk på at booke hende lige efter hinanden. Så hun er varmet op af en anden inden. 

Nu var de vist kun en 4-5 stykker tror jeg. Så det var jo ikke et rigtigt GB men mere en slags avanceret trekant. :P Nu tænder jeg på det visuelle, samt muligheden for måske at få prøvet en sandwich. Og så skal du ikke undervurdere den fede fornemmelse af at få et BJ af en pige, mens der er en anden mand der støder igennem, så hun ikke behøver at bevæge sig for at sutte den af på dig. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sammy skrev, den 3.8.2020 at 19:42:

Nu var de vist kun en 4-5 stykker tror jeg. Så det var jo ikke et rigtigt GB men mere en slags avanceret trekant. :P Nu tænder jeg på det visuelle, samt muligheden for måske at få prøvet en sandwich. Og så skal du ikke undervurdere den fede fornemmelse af at få et BJ af en pige, mens der er en anden mand der støder igennem, så hun ikke behøver at bevæge sig for at sutte den af på dig. :D

Har du fået kontakt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sim12 skrev, den 4.8.2020 at 03:24:

Kan i oplyse hendes nummer?

 

stivert skrev, for 1 time siden:

Har du fået kontakt?

Som sagt så har jeg ikke besøgt hende før, så jeg kan ikke huske hvilken pige det drejer sig om. Jeg har gennemsøgt forum uden at kunne finde tråden. Jeg håber på at høre fra en af deltagerne som så sikkert skriver i tråden her.

Redigeret af Sammy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hopper skrev, for 22 timer siden:

Jeg tror du tænker på denne (Eroguides længste og måske ældste tråd :))

Thai Amager

Jeg takker mange gange. Nu bliver den så lidt længere. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...