Hop til indhold
Snadremanden

Diana Sugar !!!Advarsel!!!

Recommended Posts

Vil lige advare om en “Diana Sugar”, som gør sig på SnapChat. Fik en samtale igang og hun startede nærmest ud med at forlange en “støtte” på kr. 300,- på forhånd, for i det hele taget at ville korrespondere ang. et evt. arrangement.
Jeg vil gerne “støtte”, men så skal de være live, face to face! Jeg kunne aldrig finde på at betale noget som helst på forskud, til en jeg intet kendskab har til, hvilket jeg også gjorde hende klart! Hun sendte mig et godt photoshoppet ansigtsbillede, hvilket hun også forlangte kr. 300,- for. Da jeg gentog mit standpunkt, blev jeg kaldt alverdens grimme ting. Hun ville tage screenshots af vores samtale og lægge den op på et eller andet forum for Sugarbabes, som advarsel for andre om at jeg spildte hendes tid. Efter alt at dømme, var det lige præcis det hun gjorde, ud fra de billeder af hendes opslag hun sendte til mig. Men det var ikke det værste: Hun havde endda lagt op, at jeg var klam og at jeg havde skrevet jeg søgte bj af 11-12 årige piger!:blink:

Magen til løgnagtig, nederdrægtig og selvoptaget stykke snottøs skal man forhåbentlig lede længe efter! :evil:
Om forummet findes, ved jeg ikke. Men umiddelbart efter fik jeg en venneanmodning fra en anden pige som, viste det sig, var hendes veninde, som også svinede mig til på det groveste.
 

Skulle nogen forsøge sig på Snap, så hold Jer væk fra hende. Med mindre altså I vil være 300 bobs fattigere, eller hænges ud på et eller andet forum ... :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 10 timer siden:

Der kan man selvfølgelig aldrig vide med sikkerhed ... 

Har du hendes mobil nr , er det bare at lave en SMS bomber ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...