Hop til indhold
Guest SweetMilf6630

Useriøse mænd

Recommended Posts

Guest SweetMilf6630

Nu hvor jeg har lavet en bruger herinde, som ekstra reklame for mig selv. Kan jeg ikke undgå at se både ros og ris til pigerne ud i landet.

Og så bliver jeg bare nødt til at sige, der er ligeså mange useriøse mænd, der laver aftaler og ikke dukker op. Afbud er en ting, men bare at blive væk er ikke fair for nogen.

Bare den siste uge har jeg haft 7 som ikke er dukket op til deres aftale, det er godt og grundigt træls, når man har sagt nej til andre og har folk der venter på afbud mm.

Håber at få nogen reele kunder herinde fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 1 minut siden:

Nu hvor jeg har lavet en bruger herinde, som ekstra reklame for mig selv. Kan jeg ikke undgå at se både ros og ris til pigerne ud i landet.

Og så bliver jeg bare nødt til at sige, der er ligeså mange useriøse mænd, der laver aftaler og ikke dukker op. Afbud er en ting, men bare at blive væk er ikke fair for nogen.

Bare den siste uge har jeg haft 7 som ikke er dukket op til deres aftale, det er godt og grundigt træls, når man har sagt nej til andre og har folk der venter på afbud mm.

Håber at få nogen reele kunder herinde fra.

7 ud af hvor mange? Ud af 10 eller ud af 100?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Debatten har været her mange gange. Jeg tror ikke, at du kan gøre andet end at notere deres telefonnumre og alias og så udelukke dem i fremtiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Helipad
SweetMilf6630 skrev, for 3 minutter siden:

Nu hvor jeg har lavet en bruger herinde, som ekstra reklame for mig selv. Kan jeg ikke undgå at se både ros og ris til pigerne ud i landet.

Og så bliver jeg bare nødt til at sige, der er ligeså mange useriøse mænd, der laver aftaler og ikke dukker op. Afbud er en ting, men bare at blive væk er ikke fair for nogen.

Bare den siste uge har jeg haft 7 som ikke er dukket op til deres aftale, det er godt og grundigt træls, når man har sagt nej til andre og har folk der venter på afbud mm.

Håber at få nogen reele kunder herinde fra.

Ja, det er ikke fair.

Har man nosser nok til at lave en aftale, har man vel også til af melde fra, bliver man forhindret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
Handsomegentlemancph skrev, for 2 minutter siden:

7 ud af hvor mange? Ud af 10 eller ud af 100?

det er bedøvende lige meget hvor mange det er ud af det er ikke fair overfor GPén

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Handsomegentlemancph skrev, for 6 minutter siden:

7 ud af hvor mange? Ud af 10 eller ud af 100?

7 ud af 50 men det et ikke antallet men princippet og synes bare mændene selv skal være opmærksomme på det problem når de kritiserer pigerne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
warmgun skrev, for 7 minutter siden:

Debatten har været her mange gange. Jeg tror ikke, at du kan gøre andet end at notere deres telefonnumre og alias og så udelukke dem i fremtiden.

Det gør jeg også, mit kører så via mail og der bliver de bloket men nemt at lave en ny mail.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er nød til at være mænd der tænder på/får noget ud af at lave en aftale og blive væk. Jeg blokerer dem ikke altid men sætter et symbol på deres kontakt i min telefon og flere af dem ringer igen og igen og prøver at få en aftale :P 

Og hvis jeg så tager telefonen og konfronterer dem, så kender de INTET til det ;) 

Redigeret af BBW Emma

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
BBW Emma skrev, for 7 minutter siden:

Der er nød til at være mænd der tænder på/får noget ud af at lave en aftale og blive væk. Jeg blokerer dem ikke altid men sætter et symbol på deres kontakt i min telefon og flere af dem ringer igen og igen og prøver at få en aftale :P 

Og hvis jeg så tager telefonen og konfronterer dem, så kender de INTET til det ;) 

Jeg har tænkt den tanke om det er nogen som i bund og grund afskyr det vi laver og derfor på den måde chikanerer og forhindrer os i at tjene penge.

Men ja din teori kan også godt være rigtig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
SweetMilf6630 skrev, for 22 minutter siden:

Nu hvor jeg har lavet en bruger herinde, som ekstra reklame for mig selv. Kan jeg ikke undgå at se både ros og ris til pigerne ud i landet.

Og så bliver jeg bare nødt til at sige, der er ligeså mange useriøse mænd, der laver aftaler og ikke dukker op. Afbud er en ting, men bare at blive væk er ikke fair for nogen.

Bare den siste uge har jeg haft 7 som ikke er dukket op til deres aftale, det er godt og grundigt træls, når man har sagt nej til andre og har folk der venter på afbud mm.

Håber at få nogen reele kunder herinde fra.

Jeg  bruger  også  kun  mail til  aftaler, der  er  nogen som kan  sorteres fra med  det  samme. 

Desværre er  der  også  en  stor del  af  mændene  herinde,  som er  totalt  useriøse  og  ikke  holder  deres aftaler, vender  tilbage som  lovet  eller  bare  holder  en  hen  i snak. 

Det er  få  mænd, som  jeg har været  i kontakt  med efterhånden som  jeg  anser  som  seriøse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Jeg  bruger  også  kun  mail til  aftaler, der  er  nogen som kan  sorteres fra med  det  samme. 

Desværre er  der  også  en  stor del  af  mændene  herinde,  som er  totalt  useriøse  og  ikke  holder  deres aftaler, vender  tilbage som  lovet  eller  bare  holder  en  hen  i snak. 

Det er  få  mænd, som  jeg har været  i kontakt  med efterhånden som  jeg  anser  som  seriøse. 

Jeg har så en del der er seriøse, nogen som har kommet stabilt hos mig gennem flere år, ville bare have ekstra gang i butikken igen, og lavede en annonce på Annoncelight og så blev jeg da lige mindet om hvor mange fakes der er derude. Men nogen af dem jeg har set i denne uge har allerede bestilt nye tider, så udvider nok bare min kundekreds og så piller annoncen ned til der igen er brug for nye ansigter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK

Forstår din frustation, men kan oplyse dig om at det går begge veje .

Nu er jeg selv en som ALTID holder mit ord samt aftaler, men oplever desværre også at blive brændt af af pigerne som over booker og når man kommer til aftalt tid, så får man at vide i am bissy, can u come back again om  30 min, er lige så træt af det som dig .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
MalerKbhK skrev, for 15 minutter siden:

Forstår din frustation, men kan oplyse dig om at det går begge veje .

Nu er jeg selv en som ALTID holder mit ord samt aftaler, men oplever desværre også at blive brændt af af pigerne som over booker og når man kommer til aftalt tid, så får man at vide i am bissy, can u come back again om  30 min, er lige så træt af det som dig .

Er det ikke mest de udenlandske " i am bissy, can u Come back again om 30 min"  lyder meget udenlandsk ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 51 minutter siden:

Nu hvor jeg har lavet en bruger herinde, som ekstra reklame for mig selv. Kan jeg ikke undgå at se både ros og ris til pigerne ud i landet.

Og så bliver jeg bare nødt til at sige, der er ligeså mange useriøse mænd, der laver aftaler og ikke dukker op. Afbud er en ting, men bare at blive væk er ikke fair for nogen.

Bare den siste uge har jeg haft 7 som ikke er dukket op til deres aftale, det er godt og grundigt træls, når man har sagt nej til andre og har folk der venter på afbud mm.

Håber at få nogen reele kunder herinde fra.

Jeg kan kun referer til hvad jeg skrev i en tråd "Udeblivelse! Man fristes til at tage depositum :)"

Dog er man i mine øjne lovlig udskyldt for ikke at melde afbud vis man er blr involveret/udsat for en forbrydelse / ulykke / ens Familie, venner, bekende kommer til skade el. dør etc....

Ellers er de magiske ord bloker, bloker & bloker(her er det selvfølgelig  telefon nummeret der er tales om).

Redigeret af S&W500S

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
MalerKbhK skrev, for 22 minutter siden:

Forstår din frustation, men kan oplyse dig om at det går begge veje .

Nu er jeg selv en som ALTID holder mit ord samt aftaler, men oplever desværre også at blive brændt af af pigerne som over booker og når man kommer til aftalt tid, så får man at vide i am bissy, can u come back again om  30 min, er lige så træt af det som dig .

Ja det går begge veje, jeg kan da også selv blive forhindret af sygdom, sidde fast i trafikken mm. men så prøver jeg da på at få fat i kunden og give besked

Og som en anden siger, det lyder meget udenlandsk, jeg er pæredansk og har aldrig bedt nogen vente udenfor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
Lady C skrev, for 5 minutter siden:

Er det ikke mest de udenlandske " i am bissy, can u Come back again om 30 min"  lyder meget udenlandsk ;)

 

Jo det er det heldigvis, men har også oplevet det en del gange med danske piger på AL .

UANSET om det er mænd, piger, danske, udenlandske så er det bare NO GO og helt uacceptabelt at brænde et andet menneske af, det er mangel på respekt for hinandens tid .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 6 minutter siden:

Er det ikke mest de udenlandske " i am bissy, can u Come back again om 30 min"  lyder meget udenlandsk ;)

 

Useriøsitet og det med ikke at overholde aftaler samt bruge billeder som er redigeret til ukendelighed, kan nogle af de dansk GP´er også godt finde ud af, selv om det du referere til peger på de udenlandske piger ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 1 time siden:

Nu hvor jeg har lavet en bruger herinde, som ekstra reklame for mig selv. Kan jeg ikke undgå at se både ros og ris til pigerne ud i landet.

Og så bliver jeg bare nødt til at sige, der er ligeså mange useriøse mænd, der laver aftaler og ikke dukker op. Afbud er en ting, men bare at blive væk er ikke fair for nogen.

Bare den siste uge har jeg haft 7 som ikke er dukket op til deres aftale, det er godt og grundigt træls, når man har sagt nej til andre og har folk der venter på afbud mm.

Håber at få nogen reele kunder herinde fra.

du har helt ret !

men med til historien hører også,  hvor mange gange er vi kunder ikke kørt til lang tyndskids bondemark for bare ikke at blive lukket ind eller svaret når man man dukker op  ?

selvom aftalen er blevet bekræftet og genbekræftet 30 -45  minutter tidligere men I har lige fået en "regular customer" eller måske tænkt i bare lige kunne presse en short time ind 

så den går begge veje !!!

eller der bliver brugt falske eller stærkt manipuleret fotos som er taget for 15 kilo og 15 år siden - så er det også useriøst og spild af vores tid !

jeg har ihvertfald prøvet det en del gange også med danske kvinder .

det er ikke for at starte en diskussion men bare lige for at få den vinkel med :) 

Redigeret af peter.c

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 1 time siden:

Nu hvor jeg har lavet en bruger herinde, som ekstra reklame for mig selv. Kan jeg ikke undgå at se både ros og ris til pigerne ud i landet.

Og så bliver jeg bare nødt til at sige, der er ligeså mange useriøse mænd, der laver aftaler og ikke dukker op. Afbud er en ting, men bare at blive væk er ikke fair for nogen.

Bare den siste uge har jeg haft 7 som ikke er dukket op til deres aftale, det er godt og grundigt træls, når man har sagt nej til andre og har folk der venter på afbud mm.

Håber at få nogen reele kunder herinde fra.

Det er useriøst og frusterende...og ikke godt nok...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 1 time siden:

Nu hvor jeg har lavet en bruger herinde, som ekstra reklame

Håber at få nogen reele kunder herinde fra.

Hvis du vil have kunder herinde fra (seriøse eller ej ;)), så bør du linke fra din profil til din Annoncelight annonce. Det gør det hurtigere og nemmere at se hvor dejlig du er. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
peter.c skrev, for 8 minutter siden:

du har helt ret !

men med til historien hører også,  hvor mange gange er vi kunder ikke kørt til lang tyndskids bondemark for bare ikke at blive lukket ind eller svaret når man man dukker op  ?

selvom aftalen er blevet bekræftet og genbekræftet 30 -45  minutter tidligere men I har lige fået en "regular customer" eller måske tænkt i bare like kunne presse en short time ind 

så den går begge veje !!!

eller der bliver brugt falske eller stærkt manipuleret fotos som er taget for 15 kilo og 15 år siden - så er det også useriøst og spild af vores tid !

jeg har ihvertfald prøvet det en del gange også med danske kvinder .

det er ikke for at starte en diskussion men bare lige for at få den vinkel med :) 

Det bliver sådan lidt all lives matter fordi black lives matter agtigt. Der er ikke behov for at fremhæve at kunderne har lignende dårlige historier. Hvad kan den vinkel bruges til? Det er en helt anden diskussion.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HeresJohnny skrev, for 2 minutter siden:

Det bliver sådan lidt all lives matter fordi black lives matter agtigt. Der er ikke behov for at fremhæve at kunderne har lignende dårlige historier. Hvad kan den vinkel bruges til? Det er en helt anden diskussion.

det er jo en mening, du har ret til at have din og jeg har ret til min !

 

men jeg mener du tager fejl - det er hører vel med til den debat, og kan se andre har på samme måde .

men hvad kan din mening bruges til ???

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
HeresJohnny skrev, for 11 minutter siden:

Det bliver sådan lidt all lives matter fordi black lives matter agtigt. Der er ikke behov for at fremhæve at kunderne har lignende dårlige historier. Hvad kan den vinkel bruges til? Det er en helt anden diskussion.

Der er jeg så ikke enig, det hele skal ses i samme perspektiv  !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
peter.c skrev, for 43 minutter siden:

du har helt ret !

men med til historien hører også,  hvor mange gange er vi kunder ikke kørt til lang tyndskids bondemark for bare ikke at blive lukket ind eller svaret når man man dukker op  ?

selvom aftalen er blevet bekræftet og genbekræftet 30 -45  minutter tidligere men I har lige fået en "regular customer" eller måske tænkt i bare lige kunne presse en short time ind 

så den går begge veje !!!

eller der bliver brugt falske eller stærkt manipuleret fotos som er taget for 15 kilo og 15 år siden - så er det også useriøst og spild af vores tid !

jeg har ihvertfald prøvet det en del gange også med danske kvinder .

det er ikke for at starte en diskussion men bare lige for at få den vinkel med :) 

Jamen helt enig, det er jo det jeg godt kan se i opslagene, men der ikke rigtig nogen steder hvor vi kvinder kan advare hinanden fordi det ville involvere at dele mailadresesr eller telefonnumre offentligt og det må man ikke, så kender allerde jeres vinkel og ved det er sandt men det går netop begge veje

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...