Hop til indhold
Guest The Dark Knight

Deea - Aalborg og Århus

Recommended Posts

Guest The Dark Knight

Efter skarpe anbefalinger fra @XHenrikXmåtte jeg aflægge Deea et besøg. 

https://annoncelight.dk/showad/298909

 

Det startede rigtig godt. Deea er en flot veldrejet og velplejet lille nips og slet ingen tvivl om ægte billeder. Jeg havde besluttet mig for 30 min uden nogle af de mange tillæg Deea og veninden Andreea tilbyder. 
 

Efter et bad til mig kom vi ind på værelset. Mig med et håndklæde om livet og Deea i noget løst sexet sommertøj. Vi stod og kyssede og kærtegnede hinanden lidt og så kom de flotteste bryster frem. Hun stønnede lidt da de blev kysset og jeg tænkte, at det her bliver rigtig, rigtig godt - det blev det også, MEN da hun løsnede håndklædet og jeg stod flot og rang, måtte hun på forhånd give fortabt hvad angik sex. 
 

Jeg var simpelthed for veludrustet, og hun vidste bare allerede, at den ville hun ikke kunne tage og hun undskyldte mange gange. Det sker engang imellem for mig, og det er selvfølgelig lidt træls og nogle gange svært at vide på forhånd. 
 

Vi snakkede lidt frem og tilbage. Hun var så sød og vi forsatte bare uden sex og jeg fik det lækreste blowjob med masser af kærtegn jeg kunne have ønsket. 
 

Hun afsluttede til sidst af med en dejlig kropsmassage. 
 

Trods ingen samleje, så var det en dejligt besøg og Deea har min anbefaling. 
 

Hun tager til Århus sammen med veninden i morgen aften eller mandag morgen. 

Redigeret af The Dark Knight

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
TheDude69 skrev, 1 time siden:

Hvor stor er den? hvis man må spørge

Det må du gerne, men jeg vil ikke svare på det af flere årsager. 
 

Den væsentligste årsag er at jeg ved, at uanset hvad jeg skriver af størrelse, så vil det afstedkomme humoristiske kommentarer, som du også kan se dit spørgsmål allerede havde gjort. 
 

Jeg gider ikke være genstand for den slags! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Dark Knight skrev, Lige nu:

Det må du gerne, men jeg vil ikke svare på det af flere årsager. 
 

Den væsentligste årsag er at jeg ved, at uanset hvad jeg skriver af størrelse, så vil det afstedkomme humoristiske kommentarer, som du også kan se dit spørgsmål allerede havde gjort. 
 

Jeg gider ikke være genstand for den slags! 

Helt i orden... grunden til jeg spurgte var mere fordi jeg overvejede at besøge hende og ville ikke "nøjes" med et BJ.... så håbede at bruge dig som sammenligning :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...