Hop til indhold
Guest Kosmopolitisk_type

Blive kæreste med en thaipige

Recommended Posts

Guest kenderen
Kosmopolitisk_type skrev, for 50 minutter siden:

Dating sites er desværre døde siden Tinder og lignende dating-apps kom på markedet. 

jamen hvis du siger det så...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kosmopolitisk_type skrev, for 58 minutter siden:
  sanook skrev, for 14 timer siden:

Det er muligt at det er normalt mellem Thai' kvinder at kalde veninder m.m. for piger (pujing), (her sikkert stavet forkert af mig), når det er meget unge piger.

Ved omtale af ældre, jævnaldrende kvinder, er det nok ordet lady der mest bliver brugt.,

 

Kosmopolitisk_type skrev, for 58 minutter siden:

En god veninde fra universitetet fortalte mig for nyligt, at "piger" (især over 30) sætter pris på at blive kaldt piger frem for kvinder. Dette er dog baseret ud fra den ene kilde. 

Hvis omtalte veninde er Thai', er det jo sikkert korrekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kosmopolitisk_type
kenderen skrev, for 23 minutter siden:

jamen hvis du siger det så...

Jamen du kan jo selv tjekke dem ud. Husker i perioden 2010-2014 hvor godt gang der var på dating.dk, single.dk, hot.dk, netdating.dk

I dag er der desværre ringe aktivitet, hvorfor jeg har smidt mine sidste håndører på disse sider. Tinder kan dog varmt anbefales. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske tage chancen og spørge en tilfeldig thai lady, forklare hvad du gerne vil og så spørge om hun kender nogen i hendes omgangskreds.

Du kan ligeledes gå på thai massage, gerne hvor der kun gives massage og så fortælle om ønsket.

Selvfølgelig høflig og beholde shorts på.

Ja du må prøve så din ven kan få hans ønske opfyldt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, de vil gerne kaldes piger, udstråle ungdom frem for alt.

Det er jo af samme grund, at mange i 30'erne går med tandbøjler, selv om deres tænder sidder som perler på en snor

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gå på dr.dk, find og se "Fra Thailand til Thy" og opfølgningerne. Anbefales; indblik i en "verden" som ikke er så kendt, i hvert fald her i østdanmark :)  Det handler om ægteskab; ikke "bare" kæresteri.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sanook skrev, den 1.8.2020 at 00:37:

Skulle score chancerne være større, hvis man sætter sig lidt ind i Buddhisme. Jeg er nysgerrig. Hvor har du den viden fra?

Stort set alle thai piger/kvinder er buddhister i én eller anden grad. Og kommer der en mand som interesserer sig en smule eller mere for deres "religion", så er jeg sikker på at pigen også bliver nysgerrig. Det handler i bund og grund om respekt - også buddhisme. Så det kunne måske være et godt sted at starte. En europæisk mand med respekt for en thailandsk kvinde og hendes forhold til buddhisme, har ret store chancer er jeg sikker på.

Og ja, det er personlig viden ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Respekt er en ting. Religion en helt anden boldgade, oplevede jeg i alle de år jeg arbejdede i Thailand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sanook skrev, for 9 timer siden:

Respekt er en ting. Religion en helt anden boldgade, oplevede jeg i alle de år jeg arbejdede i Thailand.

Lige præcis respekt og buddhisme (som iøvrigt mere er en levemåde end en egentlig religion) hænger uadskilleligt sammen. Hvordan i alverden kan man overse dét?....med mindre man selvfølgelig ikke har sat sig ind i sagerne.

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest A. Senna
Kosmopolitisk_type skrev, den 31.7.2020 at 18:51:

Kort fortalt (jeg skulle spørge fra en ven), hvis man ønsker et forhold til en thaipige, gerne en der i forvejen bor i Danmark, hvordan bærer man sig så ad? Jeg ved godt, at det er en anelse overfladisk at det skal være en thai, men vi har trods alt alle vores præferencer -

Efterspørger du hvordan du finder en thaipige?

Du skriver du er bekendt med faldgruberne, der er også en hel del man skal tage hensyn til eller i hvertfald gøre sig klart. Kulturforskelle osv. men mange af de ting kan du søge på google feks: “thai kæreste” 

Men jeg forstår og deler din præference -_-

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 34 minutter siden:

Lige præcis respekt og buddhisme (som iøvrigt mere er en levemåde end en egentlig religion) hænger uadskilleligt sammen. Hvordan i alverden kan man overse dét?....med mindre man selvfølgelig ikke har sat sig ind i sagerne.

Jeg har siddet og skrevet på svar til dit indlæg, som du nu har rettet inden jeg blev færdig. Derfor er der i mit svar nu henvisninger i texten til noget du har slettet.

Men mit svar kommer her:

Buddhisme er som du skriver en levemåde. Ikke en religion. Respekt for pigen man vil score, er noget helt andet.

Jeg har utallige gange været 'chauffør' for en kæreste, når hun skulle i templet på en af de mange Buddha dage. Jeg ventede tålmodigt i bilen til hun kom tilbage. Er aldrig blevet bebrejdet at det ikke interesserede mig en disse at besøge deres templer etc.

Så dit fejlskud med din 24/7 kontor opfattelse, er rent gætteri.

Min pointe er, at du ikke har ret, når du påstår at man ved at sætte sig ind i Buddhismen,  ( det er ikke noget man lige klarer på en uge) får nemmere ved at score pigen.

Chancerne bliver i de fleste tilfælde ikke større af den grund.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest A. Senna

Jeg vil heller ikke mene at det bliver lettere at score ved at lære om buddhismen, men det vil helt sikkert gøre det lettere at leve sammen hvis man sætter sig ind i partnerens tro, baggrund og interesser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sanook skrev, for 11 timer siden:

Jeg har siddet og skrevet på svar til dit indlæg, som du nu har rettet inden jeg blev færdig. Derfor er der i mit svar nu henvisninger i texten til noget du har slettet.

Men mit svar kommer her:

Buddhisme er som du skriver en levemåde. Ikke en religion. Respekt for pigen man vil score, er noget helt andet.

Jeg har utallige gange været 'chauffør' for en kæreste, når hun skulle i templet på en af de mange Buddha dage. Jeg ventede tålmodigt i bilen til hun kom tilbage. Er aldrig blevet bebrejdet at det ikke interesserede mig en disse at besøge deres templer etc.

Så dit fejlskud med din 24/7 kontor opfattelse, er rent gætteri.

Min pointe er, at du ikke har ret, når du påstår at man ved at sætte sig ind i Buddhismen,  ( det er ikke noget man lige klarer på en uge) får nemmere ved at score pigen.

Chancerne bliver i de fleste tilfælde ikke større af den grund.

Ja selvfølgelig var det gætteri i og med at jeg ikke kender dig. Men man kunne nemt få opfattelsen af, at du har isoleret dig godt i Thailand med den viden du har på området.

Nu siger du selv at det ikke interesserede dig en disse, så din pointe i den her sammenhæng er ikke ret meget værd. Du ved tydeligvis INTET om buddhisme, da du ikke kan se sammenhængen mellem respekt og buddisme....Dét kræver nemlig at man sætter sig lidt ind i sagerne. Og ja, det tager måske lidt mere end et par uger.

Det er jo et valg man kan tilgå eller fravælge. Og som A.Senna skriver, så er det vist kun en fordel at sætte sig lidt ind i sin partners tro, hvis man vælger at leve sammen med en kvinde med anden religion. Det er jo så heller ikke så svært at forstille sig at det ville være nemmere at score hvis man har gjort det inden man møder kvinden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 55 minutter siden:

Ja selvfølgelig var det gætteri i og med at jeg ikke kender dig. Men man kunne nemt få opfattelsen af, at du har isoleret dig godt i Thailand med den viden du har på området.

Nu siger du selv at det ikke interesserede dig en disse, så din pointe i den her sammenhæng er ikke ret meget værd. Du ved tydeligvis INTET om buddhisme, da du ikke kan se sammenhængen mellem respekt og buddisme....Dét kræver nemlig at man sætter sig lidt ind i sagerne. Og ja, det tager måske lidt mere end et par uger.

Det er jo et valg man kan tilgå eller fravælge. Og som A.Senna skriver, så er det vist kun en fordel at sætte sig lidt ind i sin partners tro, hvis man vælger at leve sammen med en kvinde med anden religion. Det er jo så heller ikke så svært at forstille sig at det ville være nemmere at score hvis man har gjort det inden man møder kvinden.

Kære Mr. Big3lover.

Du bliver ved med at blande tingene sammen og jeg har ikke mere at tilføje.

Talte for et øjeblik siden i telefon med min ex. Thai' kæreste (boede sammen i mere end 4 år) og læste dit forrige indlæg op for hende. Det morede hun sig meget over.

Kan du ha' det godt. Slut fra mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sanook skrev, for 3 timer siden:

Kære Mr. Big3lover.

Du bliver ved med at blande tingene sammen og jeg har ikke mere at tilføje.

Talte for et øjeblik siden i telefon med min ex. Thai' kæreste (boede sammen i mere end 4 år) og læste dit forrige indlæg op for hende. Det morede hun sig meget over.

Kan du ha' det godt. Slut fra mig.

Ja right det gjorde du sikkert! 

Det bliver mere og mere tydeligt at du slet ikke fatter en dyt.... hverken om buddhisme eller om hvad jeg mener. Blander tingene sammen?...Nej det gør jeg ikke. Men hvad ved du, som ikke interesserer dig for buddhisme om dét!

Hils din ex-thai

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 2/8/2020 at 10:57:

Stort set alle thai piger/kvinder er buddhister i én eller anden grad. Og kommer der en mand som interesserer sig en smule eller mere for deres "religion", så er jeg sikker på at pigen også bliver nysgerrig. Det handler i bund og grund om respekt - også buddhisme. Så det kunne måske være et godt sted at starte. En europæisk mand med respekt for en thailandsk kvinde og hendes forhold til buddhisme, har ret store chancer er jeg sikker på.

Og ja, det er personlig viden ;-)

Jeg har stor sympati for dit synspunkt, @Big3lover, og uden en interesse for kvindens baggrund bliver det i hvert faldt et noget bøvlet forhold i længden. Men andre ting spiller også ind ... og desværre nok i temmelig massiv grad.

Jeg har selv prøvet at blive vraget både til fordel for en fyr, som var meget rigere end mig (og det er ikke fordi jeg er speciel fattig), og til fordel for en fyr, som var både yngre og mere fysisk attraktiv end mig :wacko:. Og ingen af de to var bare halvt så interesseret i thaireligion og -kultur som mig. Ikke engang tilnærmelsesvis.

I det første tilfælde følte kvinden ikke hun havde noget valg, eller rettere sagt: valget var givet på forhånd - sådan en chance kan man bare ikke tillade sig at forspilde. I det andet tilfælde blev hun simpelthen forelsket. Ingen af forholdene holdt i øvrigt ... :)

Med fare for at lyde fordomsfuld betyder "overfladiske" ting som penge, materielle goder, status og generel nytteværdi en hel del mere for den gennemsnitlige thailandske kvinde end for den gennemsnitlige danske kvinde. Og med god grund: Deres socioøkonomiske baggrund er en helt anden. Hertil kommer, at thaikulturen er både hierarkisk og statusorienteret.

Også udseende og alder betyder noget. Thaikvinder har absolut ingen naturlig præference for mænd, der er meget ældre end dem selv. I virkeligheden nok snarere det modsatte. 

Og så var der lige spørgsmålet fra @Kosmopolitisk_type. Den nemmeste måde at finde en thaikæreste er nok ved at hænge ud i massagekredse - man starter som kunde og lader tingene udvikle sig ... Thaierne er sociale mennesker, så med en smule socialt talent kan man komme langt. Men om klinikkerne også er det bedste sted, hvis det er et seriøst forhold, man er ude efter, er jeg knap så sikker på, jeg er bare personligt aldrig kommet længere :wacko:.      

Redigeret af Virgula

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sniger skrev, den 31.7.2020 at 21:32:

Der findes vist danse og store øl steder her i DK  eks. rosie mcgee. Der kommer piger fra Thailand. 

Scottish Pub på Rådhuspladsen en lørdag aften !

Sidste år oplevede jeg gentagne gange sammen med en kammerat , at en flok løsslupne Thai piger blev meget 'sociale og danselystne' , og det i en sådan grad, at man nærmeste skulle bruge en kæp for at holde dem på afstand!

Pga Corona har vi ikke været på Scottish i år, men hvis de stadigvæk huserer derinde, så vær forberedt på at blive kaldt "Tjeep Charliee" , hvis du afslår at danse med dem eller  købe drinks til dem :-)

"Gentlemen prefer blondes and so do I ! "

Del dette indlæg


Link til indlæg
Virgula skrev, for 3 timer siden:

Jeg har stor sympati for dit synspunkt, @Big3lover, og uden en interesse for kvindens baggrund bliver det i hvert faldt et noget bøvlet forhold i længden. Men andre ting spiller også ind ... og desværre nok i temmelig massiv grad.

Jeg har selv prøvet at blive vraget både til fordel for en fyr, som var meget rigere end mig (og det er ikke fordi jeg er speciel fattig), og til fordel for en fyr, som var både yngre og mere fysisk attraktiv end mig :wacko:. Og ingen af de to var bare halvt så interesseret i thaireligion og -kultur som mig. Ikke engang tilnærmelsesvis.

I det første tilfælde følte kvinden ikke hun havde noget valg, eller rettere sagt: valget var givet på forhånd - sådan en chance kan man bare ikke tillade sig at forspilde. I det andet tilfælde blev hun simpelthen forelsket. Ingen af forholdene holdt i øvrigt ... :)

Med fare for at lyde fordomsfuld betyder "overfladiske" ting som penge, materielle goder, status og generel nytteværdi en hel del mere for den gennemsnitlige thailandske kvinde end for den gennemsnitlige danske kvinde. Og med god grund: Deres socioøkonomiske baggrund er en helt anden. Hertil kommer, at thaikulturen er både hierarkisk og statusorienteret.

Også udseende og alder betyder noget. Thaikvinder har absolut ingen naturlig præference for mænd, der er meget ældre end dem selv. I virkeligheden nok snarere det modsatte. 

Og så var der lige spørgsmålet fra @Kosmopolitisk_type. Den nemmeste måde at finde en thaikæreste er nok ved at hænge ud i massagekredse - man starter som kunde og lader tingene udvikle sig ... Thaierne er sociale mennesker, så med en smule socialt talent kan man komme langt. Men om klinikkerne også er det bedste sted, hvis det er et seriøst forhold, man er ude efter, er jeg knap så sikker på, jeg er bare personligt aldrig kommet længere :wacko:.      

Jeg er fuldstændig enige i dine betragtninger. Du har med rimelig sikkerhed også ret i at man når længere med penge end buddhisme, når det kommer dertil - netop pga. bl.a. deres socioøkonomiske baggrund. Men den kan nok bruges andre steder i verdenen end kun lige Asien. Det er jo heller ikke ukendt at med penge følger som regel også en vis intelligens, og det kan kvinder i almindelighed godt li'.

Jeg mener dog stadig at en vis indsigt i buddhisme bestemt ikke skader - tværtimod. Jeg taler selv af egne erfaringer. Men det kommer vel også an på hvilken type kvinde der er i spil her. Det kommer måske i lige så høj grad an på hvilken type man selv er.

Og ja, selvom man har scoret en Thai-kvinde, betyder det ikke at man kan hvile på lauerbærene. Jeg kender da i hvertfald en håndfuld asiatiske kvinder som har giftet sig med danske mænd og kommet til DK. Og vupti, efter opholdstilladelsen var i hus, så var de forduftet med det samme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK

Jeg er selv meget tiltrukket af thai piger, men vi må ikke glemme at pga deres baggrund er største delen af dem MEGET penge fikseret og nogle endda på grænsen til grådige.

Husk de gør intet uden at få gevinst eller penge ud af det.

Jeg har selv gået til en lille sød thai pige omkring de 30 i længere tid og fast 1 gang om ugen og få massage til en ok pris, ikke billig, billig ... men ok , har spyttet en del penge i hende, men har været fuldt tilfreds og kunne endda lide hende. Da jeg så forleden skrev til hende at jeg havde brug for akut massage da jeg var stresset og havde hovedpine, men kun havde det samme beløb minus 100 kr, så svarede hun mig ikke og det blev jeg ærlig talt ked og lidt vred over, så det hele har været penge skuespil det hele.

Det er åbenbart at fornærme dem ( ikke i min verden )

Nu har hun så mistet en fast indtægt på ca 3000 kr af mig pr mdr...

Så må jeg ud at finde mig en ny med det i mente at de er små penge maskiner :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror generelt ikke piger fra Thailand er meget anderledes en piger fra andre lande. De kan blive forelsket som alle andre. Dog har jeg et indtryk at de lever mere efter de gamle dyder. At manden opfører sig som en gentlemand og passer på hender og omvendt er hun meget givende med at støtte op om manden,  hvis hun får respekt og hjælp. Omvendt oplever jeg også piger fra Thailand er meget stolte, og selvstændige og konflikter lidt med, den danske kultur. At være tro. De ser nok lidt anderledes på troskab i et forhold. Trods buddisme handler meget om at at vise hensyn har de andre regler, om troskab. Fordi de også skal forsørge deres familie i Thailand. Og her prioritere de deres familie. Og acceptere at gøre ting som ikke er moralsk korrekt i et dansk forhold. Men svært at dømme andre, og tænker piger fra Thailand, når vi er opvokset i trygge forhold i danmark.      

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er da masser af kvinder  / piger fra thailand og Philipiner her i Dk så hvorfor døje med at rejse til østen efter dem og have det døje med at de får opholds tilladelse nej har da selv fået tilbud på de kliniker eller butikker som de selv kalder det bare være ærlig  og venlig og respektere dem så så det nok   lykkes at få en

Del dette indlæg


Link til indlæg
MalerKbhK skrev, den 4.8.2020 at 06:55:

Jeg er selv meget tiltrukket af thai piger, men vi må ikke glemme at pga deres baggrund er største delen af dem MEGET penge fikseret og nogle endda på grænsen til grådige.

Husk de gør intet uden at få gevinst eller penge ud af det.

 

Du har ret. Og der findes meget engelsksproget  litteratur om emnet. Du kan jo starte her.;

https://www.amazon.com/Money-Number-One-Neil-Hutchison-ebook/dp/B00CRSEJBE

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kosmopolitisk_type skrev, den 31.7.2020 at 18:51:

Kort fortalt (jeg skulle spørge fra en ven), hvis man ønsker et forhold til en thaipige, gerne en der i forvejen bor i Danmark, hvordan bærer man sig så ad? Jeg ved godt, at det er en anelse overfladisk at det skal være en thai, men vi har trods alt alle vores præferencer - og jeg er (ud fra div. læsning) nogenlunde bekendt med de mange faldgrupper der er involveret i processen med at stifte et længerevarende bekendtskab med en thaipige. Mest af alt er jeg dog nysgerrig, og så kan jeg jo tage den derfra ;)

Mvh. :) 

Kender nogle stykker privat, og EN ting skal man bare vide..  Det eneste de sådan rigtig kommer til at elske er .... Penge.. De er sindsyg fikseret på penge, og vil gøre næsten alt for penge   Bliver du gift med en, skal man huske der kultur omkring der skal sendes penge hjem til familien i Thailand..  det er alt fra 1000 til 5000 kr i md.  OG...  så forventes der nærmest at man yder det meste til et hus / bolig dernede til familie.

Sindsyg mange thaiér herhjemme er med i en slags pyramidespil, hvor de indbetaler ret mange penge til, og som de så på skift får udbetalt en ret stor portion penge fra.  De fleste Thaier skylder penge væk..  mange penge, og det er til MANGE forskelig. Så vær forberedt på at der følger en del gæld, og evige penge problemer med. 

Kender en del par ( dk mand og thai kone )  og efter et par år begynder det tit at gå af helvede til i forholdet.  Man skal lige huske og forstå den store kulturelle forskel der er, og det er DEM der giver slip på alt i deres liv for at være her.  Det går som regel galt da de fleste simpelthen ikke har et sundt / fornuftigt forhold til...  igen penge,  og de tror altså... Danske mænd = mange penge.. Desværre er det for en rigtig stor del af dem der har hentet koner, ringet efter, skrevet efter og hvad de har,  desværre ikke tilfældet, og det er desværre tit lidt sociale tilfælde på den ene eller anden måde, og som tror dette er lykken. 

De er så gift med fyren lige ind til den dag deres statsborgerskab er i hus, så er de væk !!  og så står han der , som regel mange mange penge fattigere, til gengæld har hendes familie fået nyt hus og en ret ok levestandard.    de Thaiér  er så ledige på markedet, i en lille lejlighed...  pisse dårlige til dansk, da de har stor behov for at være ( kun være ) sammen med andre thaiér, så dansk kan de sjældent , ret godt.   de kan så ikke få arbejde med andet end rengøring og nat på fabrik..  Der kan de bare ikke tjene det de har sat deres behov / lån,  familiepenge til, og ja hvad så.....     En del af dem starter så eller ender på en klinik.. i starten ... uuuha KUN massage, og HJ, for af en eller anden sjov grund så er et HJ jo ikke sex !!!!   nej nej, det er skam massage, ja goddaw ,)       Efter noget tid kan du få hvad du vil, bare de får penge.  

 

Som sagt har jeg / vi kendt nogle stykker privat, og har en del bekendstskaber med  par og, ja   ved godt det her er ret generelt beskrevet, men ud fra hvad dem jeg kender selv fortæller, og ud fra dem jeg har kendt, så ER det altså sådan det er..    de private bekendtskaber vi havde er væk, hvorfor ??  ja hvorfor tror du ??   Penge :)   De kom i problemer,  havde ingen penge, og ja, alt er jo alle andres skyld...  vi villle så ikke låne dem penge, og ja så var det ligesom det.   Venskab holder kun så længe der er penge.... og ville ikke engang gide at indlede bare et venskab mere med en thaier..  de er simpelthen generelt bare for meget..

 

Min helt helt ærlige mening er...  LAD VÆRE...  de er pisse søde og lækre piger, men så smid en tusse i ny og næ til en GP, og hold dig til det..   Der er masser af andre gode piger i landet, både danske og fra mange andre lande :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Ole m. skrev, for 6 timer siden:

Kender nogle stykker privat, og EN ting skal man bare vide..  Det eneste de sådan rigtig kommer til at elske er .... Penge.. De er sindsyg fikseret på penge, og vil gøre næsten alt for penge   Bliver du gift med en, skal man huske der kultur omkring der skal sendes penge hjem til familien i Thailand..  det er alt fra 1000 til 5000 kr i md.  OG...  så forventes der nærmest at man yder det meste til et hus / bolig dernede til familie.

Sindsyg mange thaiér herhjemme er med i en slags pyramidespil, hvor de indbetaler ret mange penge til, og som de så på skift får udbetalt en ret stor portion penge fra.  De fleste Thaier skylder penge væk..  mange penge, og det er til MANGE forskelig. Så vær forberedt på at der følger en del gæld, og evige penge problemer med. 

Kender en del par ( dk mand og thai kone )  og efter et par år begynder det tit at gå af helvede til i forholdet.  Man skal lige huske og forstå den store kulturelle forskel der er, og det er DEM der giver slip på alt i deres liv for at være her.  Det går som regel galt da de fleste simpelthen ikke har et sundt / fornuftigt forhold til...  igen penge,  og de tror altså... Danske mænd = mange penge.. Desværre er det for en rigtig stor del af dem der har hentet koner, ringet efter, skrevet efter og hvad de har,  desværre ikke tilfældet, og det er desværre tit lidt sociale tilfælde på den ene eller anden måde, og som tror dette er lykken. 

De er så gift med fyren lige ind til den dag deres statsborgerskab er i hus, så er de væk !!  og så står han der , som regel mange mange penge fattigere, til gengæld har hendes familie fået nyt hus og en ret ok levestandard.    de Thaiér  er så ledige på markedet, i en lille lejlighed...  pisse dårlige til dansk, da de har stor behov for at være ( kun være ) sammen med andre thaiér, så dansk kan de sjældent , ret godt.   de kan så ikke få arbejde med andet end rengøring og nat på fabrik..  Der kan de bare ikke tjene det de har sat deres behov / lån,  familiepenge til, og ja hvad så.....     En del af dem starter så eller ender på en klinik.. i starten ... uuuha KUN massage, og HJ, for af en eller anden sjov grund så er et HJ jo ikke sex !!!!   nej nej, det er skam massage, ja goddaw ,)       Efter noget tid kan du få hvad du vil, bare de får penge.  

 

Som sagt har jeg / vi kendt nogle stykker privat, og har en del bekendstskaber med  par og, ja   ved godt det her er ret generelt beskrevet, men ud fra hvad dem jeg kender selv fortæller, og ud fra dem jeg har kendt, så ER det altså sådan det er..    de private bekendtskaber vi havde er væk, hvorfor ??  ja hvorfor tror du ??   Penge :)   De kom i problemer,  havde ingen penge, og ja, alt er jo alle andres skyld...  vi villle så ikke låne dem penge, og ja så var det ligesom det.   Venskab holder kun så længe der er penge.... og ville ikke engang gide at indlede bare et venskab mere med en thaier..  de er simpelthen generelt bare for meget..

 

Min helt helt ærlige mening er...  LAD VÆRE...  de er pisse søde og lækre piger, men så smid en tusse i ny og næ til en GP, og hold dig til det..   Der er masser af andre gode piger i landet, både danske og fra mange andre lande :) 

Den ku stort set ikk være skrevet mere præcis, det er desværre sådan det forholder sig, så ja brug en Tus engang imellem i dk så er du næsten også sikker på pigen bliver ved med at smile

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...