ppd 7850 Skrevet 31. Juli, 2020 (edited) PG har fået ny forside på deres hjemmeside pussygalores.dk som (pt.) ændrer sig til https://70210026.dk/ Nu meget mere enkel og frem for alt moderne og minimalistisk design, hvor (de flotte) pigernes (professionelle og lækre) billeder skiftevis vises i et par sekunder på mærk baggrund. Det signalerer klasse og eksklusivitet, syntes jeg. Nye tider som (endelig) bringer hjemmesiden frem til nutiden, 2020'erne. Tillykke og flot arbejde af webdesigneren. Venter spændt på siden er helt oppe og køre med forhåbentlig udspecificeret menu og priser (også for tillæg eller hvis pigerne fantaserer om mere avancerede lyster ) hos alle piger. Jeg syntes specielt Amalie og Chloe samt Mia er så smukke, men jeg tror alle mænd har hver deres favoritter. Endnu engang tillykke og glæder mig til en fuldt udbygget side med tiden. Redigeret 31. Juli, 2020 af ppd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 31. Juli, 2020 Flot og lækkert design, kan dog blive helt ked af det tilbagevendende problem med billedekvaliteten :( det ses hos nærmest alle klinikkernes hjemmesider, og må skyldes de forskellige opløsninger billederne oprindeligt er taget og redigeret i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pussy Galores 202 Skrevet 31. Juli, 2020 Hej med jer.. 1000 tak for de rosende ord. Hjemmesiden vil blive pudset af i løbet af den næste tid og i er meget velkommen med at komme med input og bidrag. Billederne vil med tiden blive bedre (vi har bedt fotografen om i fremtiden at sende os dem i bedre opløsning). Domænet www.pussygalores.dk virker ligesåvel som www.70210026.dk (det er ofte letter og mere diskret med et telefon nummer). Kram fra os på PG 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Gamle Greve 230 Skrevet 31. Juli, 2020 Hejsa !!! Jeg kan ikke længere se hvem af pigerne som kan bookes for en specialaftale ? ( Pussy Call ...) Men det kommer måske i en senere version ? Mvh Greven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pussy Galores 202 Skrevet 1. August, 2020 Den Gamle Greve skrev, for 10 timer siden: Hejsa !!! Jeg kan ikke længere se hvem af pigerne som kan bookes for en specialaftale ? ( Pussy Call ...) Men det kommer måske i en senere version ? Mvh Greven Jep! Det bliver lavet i løbet af weekenden Kram PG 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Gamle Greve 230 Skrevet 1. August, 2020 Takker !!! Det med booking af specialaftale ( Pussy Call ) er jo netop super fint 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 1. August, 2020 Hvad er det godt ved den hjemmesides design? Det er dandomain der bruges så det en almindelig skabelon fra BaseKit man kan tilpasse med sin browser. Man har ikke engang gidet gøre sig den ulejlighed at ændre favorit ikonet fra Dandomains. Designet - det er egentlig bare består nogle alt for store billeder i rotation - virker forældet og ganske almindelig. Kig på sidens kode og så har de saftsuseme stadig keywords - som søgemaskiner ikke har brugt i snart 10 år men som afslører overfor konkurrenter hvad man gerne vil findes på via søgemaskiner. Godt gået. NOT! Til gengæld er title på hjemmeside bare Homepage og pigernes sidetitel bare Pussy Galores. Ikke særlig hensigtsmæssig hvis man vil findes på en søgemaskine. Og så en menu med ni (9) punkter - hvorfor? Hvad med at vise åbningstider for aktuel dage og hvilke damer der er til rådighed netop den dag? ... og hold nu op med at bruge retoucherede billeder hvor huden ligner pizzadeg. Kan fotografen ikke levere billeder i ordentlig kvalitet og opløsning så hyr en rigtig fotograf i stedet for fotohandler med fotostudio. Så meget koster det da ikke. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 1. August, 2020 Nå, nå. Det var nok nogen der følte sig trådt over de professionelle tæer? Du lyder jo næsen sur ! Som du kan se, er der allerede sagt, at der kommer forbedringer (i løbet af weekenden). OK, din mening var negativ, som du kan se, var der andre der var positive. Der kan man egentlig bare se, at lægmand vægter anderledes end de der ved noget om det? Din kommentar omkring fotograf, er den seriøs?? Kunne du ikke læse at der netop også var blevet addresseret?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 1. August, 2020 (edited) ...Men... virker siden i dag? https://70210026.dk/3.htm Skriver man pussygalores.dk videresendes man til ovennævnte link, men hvordan kommer man videre og ser pigernes vagtskema ( hvis der er piger på vagt i weekenden?) Nevermind. Venter bare til næste uge, så Redigeret 1. August, 2020 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 1. August, 2020 (edited) ppd skrev, for 30 minutter siden: ...Men... virker siden i dag? https://70210026.dk/3.htm Skriver man pussygalores.dk videresendes man til ovennævnte link, men hvordan kommer man videre og ser pigernes vagtskema ( hvis der er piger på vagt i weekenden?) Nevermind. Venter bare til næste uge, så Brug linket i dit første opslag, så ser du både piger og vagtskema @Pussy Galores Superflot side! Lækkert med det enkle og lyse design. Der er dog noget galt med Lexies tekst Redigeret 1. August, 2020 af Liv 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 1. August, 2020 (edited) tvr skrev, for 3 timer siden: Nå, nå. Det var nok nogen der følte sig trådt over de professionelle tæer? Du lyder jo næsen sur ! Som du kan se, er der allerede sagt, at der kommer forbedringer (i løbet af weekenden). OK, din mening var negativ, som du kan se, var der andre der var positive. Der kan man egentlig bare se, at lægmand vægter anderledes end de der ved noget om det? Din kommentar omkring fotograf, er den seriøs?? Kunne du ikke læse at der netop også var blevet addresseret?? Jeg er ikke professionel udi hjemmesider men ved lidt om det. Lige nu er det en temmelig kedelig hjemmeside som ligner alle andre i samme branche og som ikke er særlig brugbar. Men det er jo bare min mening, og jeg er ikke imponeret. Deres design består af billeder i rotation, et for stort menu og en footer at lege med. Kan man hurtigt finde relevant information? Fotograf? Det er jo billeder i standard positurer som alle kan lave. Bevares det er da OK teknisk men softfilter lagt på alle billeder og ovenikøbet for lav opløsning. Billederne har præg at en eller anden tilfældig fotohandler med fotostudio i laden har en lille bibeskæftigelse. Det er da ikke professionelt. Redigeret 1. August, 2020 af Lasselarseb 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 1. August, 2020 Liv skrev, for 12 timer siden: Brug linket i dit første opslag, så ser du både piger og vagtskema @Pussy Galores Superflot side! Lækkert med det enkle og lyse design. Der er dog noget galt med Lexies tekst Aha..JA. Man skal trykke HELT oppe i højre hjørne så kommer piger, vagtplan, kontakt, menu, osv. frem. Lækkert! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 2. August, 2020 ppd skrev, for 8 timer siden: Aha..JA. Man skal trykke HELT oppe i højre hjørne så kommer piger, vagtplan, kontakt, menu, osv. frem. Lækkert! Hvilken device er du på? På iPad er menuen fint synlig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 2. August, 2020 Liv skrev, for 16 minutter siden: Hvilken device er du på? På iPad er menuen fint synlig. Mobil og tablet. Ja fandt ud af at trykke øverst i højre hjørne på de 3 sorte vandrette streger. Så det er helt fint nu. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 2. August, 2020 Jeg kan ikke se noget GDPR notits nogen steder på siden. Der bruges trackere fra Google på siden, f.eks.fonts.googleapis.com or fonts.gstatic.com Fra brugsbetingelserne Citat The APIs are designed to help you enhance your websites and applications (“API Client(s)”). YOU AGREE THAT GOOGLE MAY MONITOR USE OF THE APIS TO ENSURE QUALITY, IMPROVE GOOGLE PRODUCTS AND SERVICES, AND VERIFY YOUR COMPLIANCE WITH THE TERMS. This monitoring may include Google accessing and using your API Client, for example to identify security issues that could affect Google or its users. —Google APIs Terms of Service Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 6. August, 2021 ...Kunne ikke lige finde en tråd at rette mit spørgsmål i, så det bliver i denne Generel Debat og da det omhandler stedet Pussygalores bliver det således i den tråd. Naturligvis ligger Pussygalores ikke længere på Frederiksberg men er flyttet til Lyngbyvej 231A i 2900 Hellerup. Det er udkanten af Østerbro (Der hvor Østerbro, Nordvest og Hellerup mødes) Nok om det. Spørgsmålet går på at man undres over at stedet har 2 telefonnumre som står på forsiden. Tel. +4570210026 Mobil. +4526825262 Nu er der desværre ikke arrangementet "Pussy Party Vol. XX" mere så 1.Hvorfor har stedet tilknyttet 2 (mobil)numre? 2. Hvilket nummer skal man bruge, da man vel ikke skal indtale en besked hvis man ikke kommer igennem? Danmarks Bedste Lysthus. Hvor de andre bukker under for krisen eller har en hullet vagtplan, holder PG fanen højt. Vi, liberale politikere, såvel som den mening dansker kan ikke takke jer nok for at det liberale erhverv med danske piger stadig findes i København, trods hårde tider. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Testikelkongen 40 Skrevet 6. August, 2021 Jeg har ikke haft ringet til andet end 7021.... Det har altid virket fint. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 6. August, 2021 (edited) Jeg har altid syntes at byens lysthuse, kunne gøre det bedre, hvad angår rutevejledninger med offentlig trafik Og jeg forstår ikke, at de ikke prioriterer det højere at servere denne info på et sølvfad på deres hjemmesider? Pussy Galores er velkommen til at sakse dette indlæg, og lægge det på Pussy Galores.dk Jeg laver også gerne saamme som her, som information til Seduction Girls i Rødovre, og andre af byens tilbageværende etablerede gamle steder. Lidt nyttig info om den nye adresse! Pussy Galores Lyngbyvej 231 A 2900 Hellerup https://70210026.dk/ På Google maps https://www.google.dk/maps/place/Lyngbyvej+231,+2900+Hellerup/@55.7268124,12.5485779,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x4652526dd15f7bbd:0x794dc75399b6046c!8m2!3d55.7268094!4d12.5507666 På Instagram https://www.instagram.com/70210026.dk/ Bus lige til døren Stoppested Tuborgvej (Lyngbyvej) Alle linjer begge veje! Men bemærk at der er et stoppested ret udenfor døren til Pussy Galores Via Nørreport st Linje 185 retning Klampenborg st Linje 184 retning Hote st Linje 150S retning Kokkedal st Via Klampenborg st Linje 185 retning Nørreport st Via Holte st Linje 184 retning Nørreport st Via kokkedal st Linje 150S retning Nørreport station Køreplaner 185 Nørreport St. - Klampenborg St. https://productiondotstorage.blob.core.windows.net/dot-imagesanddocuments/buslines/185-0185-131220.pdf 184 Holte St. - Nørreport St. https://productiondotstorage.blob.core.windows.net/dot-imagesanddocuments/buslines/184-0184-131220.pdf 150S Kokkedal St. - Nørreport St. https://productiondotstorage.blob.core.windows.net/dot-imagesanddocuments/buslines/150S-0150-270621.pdf Fra nærmeste S togs station! Hellerup Rutevejledning Google Linje 21 Retning Rødovre St. Stå af Stoppested Lyngbyvej (Tuborgvej) Tilbage Linje 21 Retning Hellerup St. Stå på Stoppested Lyngbyvej (Tuborgvej) https://www.google.dk/maps/dir/Hellerup+St.,+Ryvangs+Allé,+Hellerup/Lyngbyvej+231,+2900+Hellerup/@55.726589,12.5400458,14z/data=!3m1!4b1!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x4652527ba356c263:0x83fdb12bdd47097!2m2!1d12.5675989!2d55.7310138!1m5!1m1!1s0x4652526dd15f7bbd:0x794dc75399b6046c!2m2!1d12.5507666!2d55.7268094!3e3 Og så lige et link fundet på Google om Pussy Party, som sikkert af helt naturlige grunde, for tiden ikke er at finde på Pussygalores.dk Pussy party https://70210026.dk/pussy-party Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 6. August, 2021 af Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. August, 2021 Rejsenetværk skrev, for 15 minutter siden: Og jeg forstår ikke, at de ikke prioriterer det højere at servere denne info på et sølvfad på deres hjemmesider? Mon ikke det er fordi at deres gæster i store træk er lokalkendte og for det meste i egen bil, eller taxa. Har du ikke bil i Kbh og ikke er tax bruger så kender du det offentlige rutenet. Der er ingen der vil læse vejledningen, jævnført at ingen læser teksten men kun kigger billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 6. August, 2021 Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden: Mon ikke det er fordi at deres gæster i store træk er lokalkendte og for det meste i egen bil, eller taxa. Har du ikke bil i Kbh og ikke er tax bruger så kender du det offentlige rutenet. Der er ingen der vil læse vejledningen, jævnført at ingen læser teksten men kun kigger billeder Det er muligt at de færreste savner en oversigt som den jeg har lavet. Men jeg tror til gengæld at vejledningen ville blive læst, og også værdsat hvis den lå på Pussy Galores.dk Det kaldes nudging Jo nemmere du gør det for mennesker, des mere tilbøjelige er de til at følge den vej du anviser. Nudging https://www.pinterest.dk/lydiadogg/nudging/ De få gange jeg besøgte Mon Cherie i Rødovre, var det et projekt at finde vej med Rejseplanen og Google, men de regnede nok heller ikke rigtig med at der findes offentlig trafik. Jeg er Movia proletar og Rejeplanen.dk og Google.dk er mine venner Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. August, 2021 Rejsenetværk skrev, for 27 minutter siden: Det er muligt at de færreste savner en oversigt som den jeg har lavet. Men jeg tror til gengæld at vejledningen ville blive læst, og også værdsat hvis den lå på Pussy Galores.dk Det kaldes nudging Jo nemmere du gør det for mennesker, des mere tilbøjelige er de til at følge den vej du anviser. Nudging https://www.pinterest.dk/lydiadogg/nudging/ De få gange jeg besøgte Mon Cherie i Rødovre, var det et projekt at finde vej med Rejseplanen og Google, men de regnede nok heller ikke rigtig med at der findes offentlig trafik. Jeg er Movia proletar og Rejeplanen.dk og Google.dk er mine venner Venlig hilsen Rejsenetværk Jeg ved godt hvad nudging er, bruger det selv i min forretning. Men nudging er kendetegnet ved et enkelt/simpelt symbolsprog, og det er så lang en tekst altså ikke min ven Nudging indeholder slet ikke tekst. Idag gider ingen læse tekster som er meget over 25 ord, så denne er allerede for lang. Trist men fakta. Derfor er f.eks. Instagram så populær. Billedsprog ( som efterlader flere spørgsmål end svar ) og ultra korte tekster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 6. August, 2021 (edited) Aarhuselsker skrev, for 8 minutter siden: Jeg ved godt hvad nudging er, bruger det selv i min forretning. Men nudging er kendetegnet ved et enkelt/simpelt symbolsprog, og det er så lang en tekst altså ikke min ven Nudging indeholder slet ikke tekst. Idag gider ingen læse tekster som er meget over 25 ord, så denne er allerede for lang. Trist men fakta. Derfor er f.eks. Instagram så populær. Billedsprog ( som efterlader flere spørgsmål end svar ) og ultra korte tekster Der er jo ikke tale om en tekst, der skal sælge varen, det gør billederne så rigtigt nok. Men simpelthen vejledninger i, hvordan man kommer nemmest til og fra adressen med offentlig trafik, og det i begge retninger. Det er uanset nyttigt når man har kigget billeder, og efterfølgende skal finde vej ud og hjem. Det har jeg produceret ringbind med forberedelser på grundlag af, til FKK ture gennem 15 - 20 år. Og jeg kan i alt beskedenhed fremhæve, at herfor har jeg fået ros af rejsefæller gennem tiden Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 6. August, 2021 af Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1104 Skrevet 6. August, 2021 Hold da kæf… at bruge så meget krudt på dette i disse GPS og rejseplan tider Hvordan fandt I frem for 20 år siden uden GPS OG REJSEPLAN? det må være agurketid blandt EGs brugere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 7. August, 2021 Hmm.. Det er iøjnefaldende efter at have læst anmeldelse fra PG at pigerne eller nogle piger sætter prisen højere for enkelte ydelser end hvad menukortet umiddelbart siger, eller skulle man sige sagde... Der er åbenbart kommet ordet "FRA XXX kr. " ind i nogle ydelser.. Forstår godt at pigerne har forskellige ydelser alt efter formåen, ønsker, hvad-der-tænder-dem, osv., og at pigen skal gøre sig en smule klar til "græsk til hende" osv.. Men ordet FRA kan virke en smule vildledende: For hvordan skal vi som kunder vide hvor mange kontanter der skal bruges den pågældende dag? Selvfølgelig kan man være på den sikre side og tage 2000-2500 kr med, men kan den enkelte pige selv bestemme hvor meget ekstra hun vil tage for en ydelse? Lidt ærgeligt, hvis det er tilfældet og bliver til en glidebane... Ellers må der aftales ydelser og få bekræftet prisen inkl. ekstraydelser af telefondamen, når der bestilles tid.. Det er bare lidt svært hvis hver enkelt pige arbejder selvstændigt for så tænker jeg at der på menukortet om få år står : "Ydelse:X spørg om pris" "Ydelse:XX.spørg om pris. osv. Jo mere vi som kunder ved, hvad pigerne tilbyder af ydelser samt ekstraydelser og slet ikke tilbyder. Jo bedre forberedte er vi til mødet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
René 35 Skrevet 8. August, 2021 ppd skrev, for 8 timer siden: kan den enkelte pige selv bestemme hvor meget ekstra hun vil tage for en ydelse? Ja, det går jeg da ud fra! ppd skrev, for 8 timer siden: Ellers må der aftales ydelser og få bekræftet prisen inkl. ekstraydelser af telefondamen, når der bestilles tid.. Det plejer jeg at gøre når jeg bestiller tid hos en pige jeg ikke er vant til at komme hos. Det er en god måde at undgå en akavet pickup line. SexyClub skriver på deres side under ydelser: "spørg altid pigen hvad hun tilbyder og til hvilken pris." Sådan har der stået i en årrække. En søgning her på EG viser at Mercedes har været på PG i en årrække og med forhøjede priser ift husets. Hun må jo mene at hun er det værd. Og tilsyneladende har hun gæster der mener det samme. Griber det om sig? Jeg ved det ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg