Guest tvr Skrevet 9. August, 2020 Alkoholikeren skrev, for 17 minutter siden: Så ærgerligt at enkelte elementer forsøger at afspore bed at inddrage arbejdsmarkedet fagforening o.a politisk betonede emmer. Åh Gud, og så kan de ikke forstå man drikker. Det har jo intet med hverken fagforening eller politik at gøre, det var for at anskueliggøre at overvægt ikke nødvendigvis har med svag karakter at gøre, lige som så meget andet ikke har.... men hvis man ser på at det har, har svag karakter også med alt andet at gøre. Jeg tror faktisk de fleste andre forstod det...... men lev du bare videre i din boble. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest demting Skrevet 17. August, 2020 Alkoholikeren skrev, den 9.8.2020 at 13:49: i de fleste tilfælde er det en svag karakter der er årsag at folk er fede, det er bør bekendt være en bevidst beslutning om hvad man ... Jeg lærte i 5. eller 6. klasse der er forskel på folk... hvis kun man kan se på folk fra sin egen synsvinkel så er man vist en eller anden from for psykopat (jeg er ikke psykolog eller psykiater). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 29. August, 2020 Alkoholikeren skrev, den 07-08-2020 at 10:32: Enig det er voldsomt som enkelte tager på vej fordi nogen foretrækker slanke kvinder at have sex med købt eller ej. Det er jeg så ikke enig i der er mange gode tråde og oplæg der er sobre. Coronaen er en stor udfordring også i køb/salg af sex branchen - Og det eneste vi kunderne kan er at forholde os til den og handle efter bedste evne ifht at købe sex, selv har jeg indstillet køb af sex indtil vi kan medicinere os ud sf corona. Eksplosionerne i Beirut er trist for de der bor der, men det er ikke en begivenhed jeg ofrer meget opmærksomhed. De 20 sidste ord, kunne vi godt undvære, især i denne tråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 29. August, 2020 Den flittige skrev, for 8 timer siden: De 20 sidste ord, kunne vi godt undvære, især i denne tråd. Øhh hvis du ikke har opfattet det så kan @Alkoholikeren menneskesyn ligge på et meget lille sted. Trist men sandt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg