Guest Nemtøs Skrevet 6. August, 2020 (edited) John41 skrev, for 58 minutter siden: Enig om at Alkoholikeren var lidt "primitiv" på enkelte områder og udtalelser. Men hold da op du tager den til dig.. Og dit svar på hans indlæg viser jo, at du er selv alle de ting du udgiver dig for at foragte. Men pyt... Vi mænd er jo SÅ primitive,, afstumpet og uintelligente, men vi elsker dig alligevel, for du har jo en fisse. Du har ret, ingen grund til at synke ned på det niveau. Jeg er bedre end det. Tak for at bringe mig på ret køl igen Redigeret 6. August, 2020 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MalerKbhK Skrevet 6. August, 2020 vildt at tråde altid løber af sporet med mudder kasteri ... Der er opblusen af corona igen og eksplotioner i beirut og så sidder i og diskoterer noget så latterligt som tykke, tynde, osv osv ... Troede det var voksne mennesker herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 7. August, 2020 MalerKbhK skrev, for 14 timer siden: diskoterer noget så latterligt som tykke, tynde, osv osv ... Enig det er voldsomt som enkelte tager på vej fordi nogen foretrækker slanke kvinder at have sex med købt eller ej. MalerKbhK skrev, for 14 timer siden: vildt at tråde altid løber af sporet med mudder kasteri Det er jeg så ikke enig i der er mange gode tråde og oplæg der er sobre. Coronaen er en stor udfordring også i køb/salg af sex branchen - Og det eneste vi kunderne kan er at forholde os til den og handle efter bedste evne ifht at købe sex, selv har jeg indstillet køb af sex indtil vi kan medicinere os ud sf corona. Eksplosionerne i Beirut er trist for de der bor der, men det er ikke en begivenhed jeg ofrer meget opmærksomhed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 7. August, 2020 Alkoholikeren skrev, 1 time siden: Enig det er voldsomt som enkelte tager på vej fordi nogen foretrækker slanke kvinder at have sex med købt eller ej. Det er ikke hvad du foretrækker der er problemet. Det er måden du omtaler os overvægtige på, der får mig til at sige fra. Det har det også været i de andre tråde med samme emne. Det er utroligt at du stadig ikke har forstået det. Omtal andre mennesker med respekt, istedet for at nedgøre os! Og det gælder uanset om vi har en anden vægt, hudfarve eller religion end dig! Ellers kan jeg love dig for at jeg bliver ved at sige fra overfor dig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 7. August, 2020 Christina ssbbw skrev, for 5 minutter siden: Det er ikke hvad du foretrækker der er problemet. Det er måden du omtaler os overvægtige på, der får mig til at sige fra. Det har det også været i de andre tråde med samme emne. Det er utroligt at du stadig ikke har forstået det. Omtal andre mennesker med respekt, istedet for at nedgøre os! Og det gælder uanset om vi har en anden vægt, hudfarve eller religion end dig! Ellers kan jeg love dig for at jeg bliver ved at sige fra overfor dig! Jeg kan ikke være mere enig med dig. Håber at de brugere som læser din kommentar, vil give den et like for opbakning. Folk må have de lyster og præferencer som de har lyst til, men omtal andre ordentligt. Tak for din kommentar @Christina ssbbw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 7. August, 2020 Jeg omtaler da de fede ordentligt men skjuler ikke at de er fede gennem eufemismer o.lign, en spade er en spade og fed er fed. Derfor kan fe fed da sagtens være dejlige og ordentlige mennesker, de er blot fede, intet andet. Hvad angår andre kan jeg ikke uddybe det det forbyder regelsættet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 918 Skrevet 7. August, 2020 Alkoholikeren skrev, for 23 timer siden: Tja jeg fik en dårlig oplevelse fordi hun var fed egentligt var hun som person sød og rar men da jeg oplevede at jeg nærmest svømmede i fedt gav det mig en ikke god oplevelse og siden har jeg haft gode oplevelser med sportstrænede og normalvægtige kvinder der bærer præg af at leve sundt - hvis du føler dig provokeret af det er det ærgerligt for dig, jeg elsker intellektuelle kvinder der også kan give et bidrag og udfordre intellektet i en gruppe eller mig alene, men “rejekællinger” der kæfter op og prøver på at udskamme og lægge svineri har jeg kun skuldertræk til overs for - og intet andet, heldigvis er der mænd der godt kan lide tykke eller buttede kvinder og kvinder der godt kanalisere fede eller kvabsede mænd det har jeg det fint med. nsjs dag til alle største udfordring nogen sinde!... Det må forståes sådan, at du så kun besøger kvinder, når du er del af en gruppe, tænker jeg Tak for dagens griner 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 7. August, 2020 Nemtøs skrev, for 3 timer siden: Folk må have de lyster og præferencer som de har lyst til, men omtal andre ordentligt. jaaaa dak....og jaaaa dak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9522 Skrevet 7. August, 2020 Den tråd er et fint eksempel på hvorfor man nogle gange skal undlade at bevæge sig ud i faktuelle forklaringer på hvorfor man bare ikke har lyst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 8. August, 2020 Begyndte at tabe mig for 11 måneder siden. Stille og roligt uden nogen kur osv. Det er indtil videre blevet til 28 kg. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 8. August, 2020 AalborgLook skrev, for 3 timer siden: Begyndte at tabe mig for 11 måneder siden. Stille og roligt uden nogen kur osv. Det er indtil videre blevet til 28 kg. Godt gået du seje nordjyde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 9. August, 2020 AalborgLook skrev, for 10 timer siden: Begyndte at tabe mig for 11 måneder siden. Stille og roligt uden nogen kur osv. Det er indtil videre blevet til 28 kg. Det er den eneste rigtige måde at tabe sig på. Ingen lynhurtige mirakel kure, men stille og roligt varigt vægttab ved at omlæge mad og motions vaner. Godt gået og held og lykke med projektet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 9. August, 2020 Ja en nem måde at opnå en sund kropsvægt, et godt eksempel mange andre burde følge, 0,5-1 kg ugentligt er så fint så kan knogle og organer og hud følge med hvis man kan prioritere 1 times motion (cykel til og fra arbejde tæller fint med) er det rigtig god og god sex tæller også som motion. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9522 Skrevet 9. August, 2020 Alkoholikeren skrev, for 1 time siden: Ja en nem måde at opnå en sund kropsvægt, et godt eksempel mange andre burde følge, 0,5-1 kg ugentligt er så fint så kan knogle og organer og hud følge med hvis man kan prioritere 1 times motion (cykel til og fra arbejde tæller fint med) er det rigtig god og god sex tæller også som motion. Det er en rigtig god metode for rigtig mange mennesker, og her tænker jeg på den store gruppe der er moderate overvægtige, og som egentligt ikke har nogen "spise-ussues". Der findes så også en rimelig stor gruppe overvægtige, hvor det pludselig bliver meget kompleks. De fleste vil nok smile hvis de hører, at man for sidste nævnte gruppe burde acceptere at kalde det for det det virkelig er: Spiseforstyrrelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 9. August, 2020 TheVoice skrev, 1 time siden: Det er en rigtig god metode for rigtig mange mennesker, og her tænker jeg på den store gruppe der er moderate overvægtige, og som egentligt ikke har nogen "spise-ussues". Der findes så også en rimelig stor gruppe overvægtige, hvor det pludselig bliver meget kompleks. De fleste vil nok smile hvis de hører, at man for sidste nævnte gruppe burde acceptere at kalde det for det det virkelig er: Spiseforstyrrelse. Ingen tvivl om at nogle er hormonelt forstyrrede og lider af overspisning, men i de fleste tilfælde er det en svag karakter der er årsag at folk er fede, det er bør bekendt være en bevidst beslutning om hvad man spiser og hvor hurtigt og hvor meget, nogle får så en serotonin belønning for at æde uhæmmet de der reelt syge og nogle kan have gavn af hormon behandling hos en endokrinolog. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 9. August, 2020 (edited) Alkoholikeren skrev, for 21 minutter siden: Ingen tvivl om at nogle er hormonelt forstyrrede og lider af overspisning, men i de fleste tilfælde er det en svag karakter der er årsag at folk er fede, det er bør bekendt være en bevidst beslutning om hvad man spiser og hvor hurtigt og hvor meget, nogle får så en serotonin belønning for at æde uhæmmet de der reelt syge og nogle kan have gavn af hormon behandling hos en endokrinolog. Sikke meget du lader til at vide om overvægt og overvægtiges personligheds struktur. Ved du så også om overvægt - ligesom længerevarende alkoholforbrug - kan give frontallap skader? Og om man hos overvægtige - ligesom frontallapsskadede - ser svigtende styring i gode manerer, svigtende evne til at tage hensyn til andre, være i en god og indfølende kontakt med sine medmennesker? Ved du - om overvægtige - ligesom frontallaps skadede, er urokkelige og med helt klare holdninger om tingene og om de giver udtryk for at de har den rette forståelse for verden som de helt uhæmmet giver udtryk for? Redigeret 9. August, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 9. August, 2020 Lady C skrev, Lige nu: Sikke meget du ved om overvægt og personlighed. Ved du så også om overvægt - ligesom længerevarende alkoholforbrug - kan give frontallap skader? Og om man hos overvægtige - ligesom frontallapsskadede - ser svigtende styring i gode manerer, svigtende evne til at tage hensyn til andre, være i en god og indfølende kontakt med sine medmennesker? Ved du - om overvægtige - ligesom frontallaps skadede, er urokkelige og med helt klare holdninger om tingene og om de giver udtryk for at de har den rette forståelse for verden som de helt uhæmmet giver udtryk for? Næ har du en viden du vil dele? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 9. August, 2020 Alkoholikeren skrev, for 19 minutter siden: i de fleste tilfælde er det en svag karakter der er årsag at folk er fede Det kan man jo sige om så meget. Det er jo også svag karakter når folk ikke holder op med at ryge, drikke, ikke får en uddannelse, bliver fyret eller cykler uden cykelhjælm, bliver kørt ned og får en hjerneskade. Eller ikke taler ordentligt om deres medmennesker. Eller også er det bare de personlige valg, som folk tager i livet, når de prioriterer hvad der er vigtigst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 9. August, 2020 (edited) Hertil er vi enige @tvr Det kan man jo sige om så meget. Det er jo også svag karakter når folk ikke holder op med at ryge, drikke, ikke får en uddannelse. Her er vi ikke enige. Bliver fyret har man ikke selv indflydelse på, det er en anden der træffe beslutningen. Det her er andres dom, som den enkelte kan vælge at ligge under for, eller have så meget selvværd og selvstændighed at man vælger at udtrykke sig tydeligt. Eller ikke taler ordentligt om deres medmennesker. At - folk vælger at være fidele og følgagtige er deres valg. Redigeret 9. August, 2020 af Alkoholikeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 9. August, 2020 Alkoholikeren skrev, for 57 minutter siden: Bliver fyret har man ikke selv indflydelse på, det er en anden der træffe beslutningen. Men en fyring bliver jo ikke taget ud af ingenting. Den fyrede kunne jo bare have taget sig sammen, vist lidt viljestyrke og præsteret noget bedre. Alkoholikeren skrev, for 57 minutter siden: Eller ikke taler ordentligt om deres medmennesker. Og de kan jo tale som de vil. Men at de har så svag en karakter og/eller så lille et selvværd at de skal tale andre ned, ér jo deres egen skyld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 9. August, 2020 Ævl og intet andet Tvr der kan komme nedgang i oedreproduktionen og så afskediges der og alt efter hvordan man er som arbejdsgiver udvælges der de skal have er “farvel og tak” havde de ikke matchet virksomhedens krav var de fyret inden ordre nedgang. At tale tydeligt og uden eufemismer har intet med karakter eller selvværd at gøre, med føagtighed og Fidel adfærd, viser en person uden rygrad og personligt mod, med andre ord et pjok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 9. August, 2020 Alkoholikeren skrev, for 14 minutter siden: der kan komme nedgang i oedreproduktionen og så afskediges der og alt efter hvordan man er som arbejdsgiver udvælges der de skal have er “farvel og tak” havde de ikke matchet virksomhedens krav var de fyret inden ordre nedgang. Ikke andet end blah-blah. Man fyrer naturligvis de der performer dårligst. Og de kunne have vist lidt ryggrad, performet bedre og så var andre udvalgt. Med mindre man taler om en last-in-first-out, som fagforeningerne ynder, men så kunne de jo bare have udvist lidt karakterstyrke og ændret fagforeningerne. Under alle omstændigheder, kommer en fyring ikke af ingenting. Heller ikke ordrenedgang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 9. August, 2020 People Pleaseren skrev, den 31.7.2020 at 13:59: Problemet er jo at definere svær overvægt. Ham du afviste mente nok ikke han var svært overvægtig og blev derfor såret over at få det at vide. Svær overvægt defineres som et BMI på 30 eller højere, dvs er man f.eks 173 cm høj og vejer 90 kg er man svært overvægtig. Det kan du jo henvise til. Gætter dog på at dem du vil afvise ligger på et BMI der er et stykke over 30. Sikke et snævert synspunkt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 9. August, 2020 Runaldo skrev, for 45 minutter siden: Sikke et snævert synspunkt. Tak for at du bragte tråden tilbage -Så ærgerligt at enkelte elementer forsøger at afspore bed at inddrage arbejdsmarkedet fagforening o.a politisk betonede emmer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg