Hop til indhold
gry

Overvægt

Recommended Posts

Guest mature man
gry skrev, 1 time siden:

i min verden er man svært overvægtig hvis man f.eks er 170 cm og vejer 125 kg

alm overvægt er lidt extra kg på maven osv

Du bliver nødt til at være mere præcis – din opfattelse at overvægt er nødvendigvis ikke det samme som ham som har lyst til at besøge dig – når det nu er et problem for dig bør du måske skrive noget med et BMI

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi glædespiger har ret til at vælge hvem vi vil hygge os med. Om det er normalt eller overvægtig, om det er ung eller moden kød, Kun dansker, afvise dem der er fulde og næsten ikke kan stå på deres ben, afvise dem der vil have noget til næsen, eller dem der en bytter handel, afvise dem der vil sex ydelse vi ikke tænder på. 

Min krop mine valg 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MalerKbhK
gry skrev, for 3 timer siden:

Er det ok og afvise en kunde pga svær overvægt 

petsonligt synes jeg ja

jeg skriver også i min annonce at jeg ikke tager imod folk der er svært overvægtigte.

jeg afviser på forhånd fordi jeg ved det vil blive en dårlig oplevelse for mig, og så jeg hellere være ærlig fra start. 

nogle bliver bare rigtige sure over afvisningen 

Kæmpe respekt herfra, viser bare at du tar dig selv seriøs og alvorlig, tror desværre mange i jeres brache går på kompromi med dem selv og er sammen med personer som de dybets talt ikke tænder på, det kan ikke være sundt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Selvfølgelig er det ok at afvise dem man ikke tænder på. Jeg er selv svær overvægtig, og vil ikke bryde mig om at dyrke sex med en mand der ikke tænder på mig. Men sjovt nok er det som om at fordi jeg er overvægtig, så har jeg ikke lov at have præferencer. Hvis jeg afviser en svært overvægtig mand, så bliver han fornærmet (det foregår inden et møde, da jeg altid spørger om alder, højde og vægt i telefonen/på sms). Nogle mænd forstår ikke at sætte pris på at jeg kun leger med dem jeg tænder på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

En glædespige bestemmer helt og holdent selv, hvem hun ønsker at mødes med, hvad enten det har noget med vægt, kulturel baggrund, nationalitet og meget andet at gøre. Det er hendes krop. Man kan godt afvise på en sober måde, bare man er tydlig i sit sprog og høflig. 

Jeg har mest respekt for de glædespiger, der kan og tør sige fra i forhold til en kunde, men tror desværre ikke det gør sig gældende for mange af de afrikanske og østeuropæriske kvinder, der nok at nødt til at tage revl og krat, fordi der skal tjenes penge til nogle bagmænd også. 

Der er heldigvis mange kvinder der accepterer divese mangler hos en mand, hvad enten det er et handikap, overvægt eller man bare er født grim, hvis man sige det, der alligvel prøver på at give en god service selvom det ikke er ridderen på den hvide hingst, der træder ind af døren. 

At nogle mænd så reagerer med at kalde en kvinde alt muligt fordi de har fået et afslag og et nej, fortæller vidst mere om stodderen, der gør det. 

Der findes nok en eller flere gbp’er for os alle. Det handler bare om, at finde den rette. Det her handler jo også om en fornuftig kemi parterne i mellem. En tydelig mærkbar kold kvinde vil altid kunne få mig til at vende om i døren igen, hvis eller min storhjerne ikke er lukket ned og fornuften med. Sker dette bliver forestillingen som regel en skuffelse. 

Nå, men vejrer er endelig fantatisk og jeg er lige begyndt på ferie så ju hu. Held og lykke derude, og lad os passe på hianden. 
imens vil jrg tænke over, hvad jeg kan blive krænket over, nu hvor det med kæmpe eskimoen og skippermix er blevet nappet af andre. 

god weekend brødre og brødinder. :o

bh

oldtimer 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
gry skrev, den 31.7.2020 at 11:37:

petsonligt synes jeg ja

jeg skriver også i min annonce at jeg ikke tager imod folk der er svært overvægtigte.

jeg afviser på forhånd fordi jeg ved det vil blive en dårlig oplevelse for mig, og så jeg hellere være ærlig fra start. 

Ja da du bestemmer naturligvis selv hvilke kunder du ønsker at levere sex til, og give fede kunder dig dårlige tilstande og oplevelser er det naturligt at afvise en tyk og fint du skriver det i din annonce. Det samme har kunderne jo - altså retten til at fravælge en fed GP, problemet er at GP i mange tilfælde “dølger” deres vægt (og udfordringer med samme) og de samme GP bliver fornærmede nå jeg vender i døren og forklarer hvorfor....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uanset hvem man er, kunde eller GP, så har man altid ret til at afvise at have sex med hvem det måtte være. Punktum.

Som kunde kan vi vælge at lade være med at besøge en GP vi ikke tænder på.

En GP kan gøre det lettere for sig selv (og en evt kunde) ved diplomatisk at beskrive hvad hun ikke tænder på eller har lyst til, i sin annonce. 

Men uanset hvad der er gået forud, så må begge parter bare være åbne, ærlige og diplomatiske når man mødes. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
mature man skrev, den 31.7.2020 at 14:32:

Du bliver nødt til at være mere præcis – din opfattelse at overvægt er nødvendigvis ikke det samme som ham som har lyst til at besøge dig – når det nu er et problem for dig bør du måske skrive noget med et BMI

Det vil helt klart være det bedste eller en eller anden max kg angivelse, hvis bmi bliver for teknisk for de besøgende. B)

Jeg er selv overvægtig og havde i lang tid kig på en GP, men som desværre skrev at hun ikke ønskede besøg af overvægtige. Efter lang tid fjernede hun sætningen fra annoncen og jeg skrev forsigtigt med mine mål og fik aftalt at mødes. 

Da jeg var på vej til at gå efter første (yderst vellykkede) besøg spurgte jeg om hendes tidligere formulering omkring overvægtige. Hun kunne slet ikke forstå at det havde holdt mig fra at kontakte hende, for jeg var jo ikke overvægtig... Havde vist på det tidspunkt et bmi på 34, så havde svært ved ikke at føle mig ramt når gp'en skrev 'ingen overvægtige'... 

Vi nåede heldigvis adskillige frække møder efterfølgende, men ærgerligt for os begge at vi ikke kendte den andens definition af overvægt fra start af. :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg
eye2eye2 skrev, for 15 minutter siden:

Som kunde kan vi vælge at lade være med at besøge en GP vi ikke tænder på.

Og det siger du nu.:wacko: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lillemand

Min vikt har aldrig generat en GP.    Vid ett par tillfällen har jag dock fått höra: ”Lille, du har ca två dm underlängd”...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest A. Senna
gry skrev, den 31.7.2020 at 13:24:

i min verden er man svært overvægtig hvis man f.eks er 170 cm og vejer 125 kg

alm overvægt er lidt extra kg på maven osv

Du er i din fulde ret til at afvise, også uden begrundelse.

Men benytter du en term som overvægt bør det ikke være dit eget skøn men en faktuel værdi som man har en mulighed for at beregne.

Who standard for overvægt

der findes en standard der er til at beregne for alle med mindre man er svært talblind.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
A. Senna skrev, for 11 timer siden:

Men benytter du en term som overvægt bør det ikke være dit eget skøn men en faktuel værdi som man har en mulighed for at beregne.

Ah, det er vel alt i alt noget hun selv bestemmer. Man bestemmer altså selv hvem man vil have sex med, ligesom man selv bestemmer begrundelsen, og om man overhovedet vil give en begrundelse. 

Når du går i byen for at score, og en pige bager på dig, er det da også muligt du ikke vil have sex med hende, fordi hun er grim. Men din kammerat kan jo godt synes hun er køn.......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
tvr skrev, for 5 minutter siden:

ligesom man selv bestemmer begrundelsen, og om man overhovedet vil give en begrundelse. 

Nemlig helt enig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest A. Senna
tvr skrev, for 19 minutter siden:

Ah, det er vel alt i alt noget hun selv bestemmer. Man bestemmer altså selv hvem man vil have sex med, ligesom man selv bestemmer begrundelsen, og om man overhovedet vil give en begrundelse. 

Når du går i byen for at score, og en pige bager på dig, er det da også muligt du ikke vil have sex med hende, fordi hun er grim. Men din kammerat kan jo godt synes hun er køn.......

Jeg skriver jo netop også at hun ikke behøver at give en begrundelse, men for kundens skyld kunne man jo følge de retningslinjer der er internationale så kunden ikke sidder og gætter forkert som en anden bruger nævnte, at han holdt sig væk fordi hans bmi var 34,x og det er der jo ingen grund til hvis hun mener svær overvægt er en bmi på 50.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest John41
gry skrev, den 31.7.2020 at 11:37:

petsonligt synes jeg ja

Ja selvfølgelig skal du sige fra.. INGEN kan bebrejde dig for at være ærlig.   Vi ønsker jo også at i piger er ærlige... Har engang været sammen med frodige .....  en dame..  Hvordan man definere frodig kan nok diskuteres, men hun var smæk tyk så selv fede kalven var en nips...... Så ja, sig fra :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
John41 skrev, den 4.8.2020 at 17:09:

Ja selvfølgelig skal du sige fra.. INGEN kan bebrejde dig for at være ærlig.   Vi ønsker jo også at i piger er ærlige... Har engang været sammen med frodige .....  en dame..  Hvordan man definere frodig kan nok diskuteres, men hun var smæk tyk så selv fede kalven var en nips...... Så ja, sig fra :) 

Helt enig nu skriver du selv at du har været sammen med en fed/tyk - hvordan oplevede du det, selv har jeg prøvet om jeg kunne med en fed og det ku jeg så ikke, fik det selv skidt men nåede at erfare at en tyk kvinde finder sig  i mere -eksempelvis eksperimentel  sex - :biggrin: Men jeg må erkende at tykke kvinder med celuitis og strækmærker er no go. Derfor skal en GP duge nej til en kunde hun ikke bryder dig om og kunde skal vende u føren hvis GP ikke falder i hans smag og huske at læse pigens selvbeskrivelse og kigge på evt fotos og allerede i den fase fra/tilvælge 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Alkoholikeren skrev, for 53 minutter siden:

Helt enig nu skriver du selv at du har været sammen med en fed/tyk - hvordan oplevede du det, selv har jeg prøvet om jeg kunne med en fed og det ku jeg så ikke, fik det selv skidt men nåede at erfare at en tyk kvinde finder sig  i mere -eksempelvis eksperimentel  sex 

Fremragende  eksempelvis  på  en generalisering  som  vil  noget. 

Du  har  været  sammen  med  1 overvægtig kvinde og  laver  en konklusion  ud  fra  dette. 

Generelt:

Jeg  elsker  simpelthen  dette  her  forum, hvor  jeg  gang  på  gang  møder  de værste  fordomme, generaliseringer,  snyd  og  bedrag, mangel  på  empati og dannelse,  samt  social afstumpet personer. 

Jeg  har  efterhånden  fået  en  del  hug herinde,  bare  fordi  jeg  giver  udtryk  for  mine  holdninger, kan  det  virkelig  passe  at  vi  i Danmark  2020 fortrækker  de  tavse  ludere,  som  blot  agere  som  bolle/nikkedukker  som  kun  skal  please  jer mænd. 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tja jeg fik en dårlig oplevelse fordi hun var fed egentligt var hun som person sød og rar men da jeg oplevede at jeg nærmest svømmede i fedt gav det mig en ikke god oplevelse og siden har jeg haft gode oplevelser med sportstrænede og normalvægtige kvinder der bærer præg af at leve sundt - hvis du føler dig provokeret af det er det ærgerligt for dig, jeg elsker intellektuelle kvinder der også kan give et bidrag og udfordre intellektet i en gruppe eller mig alene, men “rejekællinger” der kæfter op og prøver på at udskamme og lægge svineri har jeg kun skuldertræk til overs for - og intet andet, heldigvis er der mænd der godt kan lide tykke eller buttede kvinder og kvinder der godt kanalisere fede eller kvabsede mænd det har jeg det fint med. 

nsjs dag til alle 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Alkoholikeren skrev, 1 time siden:

Tja jeg fik en dårlig oplevelse fordi hun var fed egentligt var hun som person sød og rar men da jeg oplevede at jeg nærmest svømmede i fedt gav det mig en ikke god oplevelse og siden har jeg haft gode oplevelser med sportstrænede og normalvægtige kvinder der bærer præg af at leve sundt - hvis du føler dig provokeret af det er det ærgerligt for dig, jeg elsker intellektuelle kvinder der også kan give et bidrag og udfordre intellektet i en gruppe eller mig alene, men “rejekællinger” der kæfter op og prøver på at udskamme og lægge svineri har jeg kun skuldertræk til overs for - og intet andet, heldigvis er der mænd der godt kan lide tykke eller buttede kvinder og kvinder der godt kanalisere fede eller kvabsede mænd det har jeg det fint med. 

nsjs dag til alle 

Nu vidste du hun var fed, og du besøgte hende som et eksperiment, for at se om du ville kunne dyrke sex med en i den størrelse. Det har du selv skrevet tidligere. Så lad være med at få det til at lyde som om det var en overraskelse at du "nærmest svømmede i fedt". 

Det kan godt være vi ikke kalder mænd der udskammer og sviner andre til for rejekællinger, men så er der mange andre ord mænd som dig bliver kaldt. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
gry skrev, den ‎31‎-‎07‎-‎2020 at 11:37:

nu siger du fra over for "svært" overvægtige i din annonce....fair nok, nogle siger også fra over for anden etnisk herkomst, man kan kun respektere at personen bag annoncen siger fra på forhånd, og ikke skal forklare sig i døren...og @gry hvis man ser på dine billeder, så vil jeg da betegne dig med noget til gården, og gaden....så har man jo noget at sammenligne sin egen figur med.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Alkoholikeren skrev, for 2 timer siden:

nsjs dag til alle 

Må  jeg  høre  din  definition  af  en  rejekælling  og  hvorfor  er  det  udtryk  relevant  i denne  her  tråd? 

Det  er  jo  fint  der  er  noget  til  enhver  smag. 

Jeg  foretrækker  intelligente modne  mænd, som  hviler  så  meget  i sig  selv, at  de  ikke  har  behov  for  at  være  nedladende, for  at  få  det lidt bedre  med  sig  selv.  Jeg  vil  til  enhver  tid  fravælge  afstumpede personer, både som  fritids-gp  men også  som  privat person.

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest John41
Nemtøs skrev, for 5 timer siden:

Jeg  elsker  simpelthen  dette  her  forum, hvor  jeg  gang  på  gang  møder  de værste  fordomme, generaliseringer,  snyd  og  bedrag, mangel  på  empati og dannelse,  samt  social afstumpet personer. 

Jeg  foretrækker  intelligente modne  mænd, som  hviler  så  meget  i sig  selv, at  de  ikke  har  behov  for  at  være  nedladende, for  at  få  det lidt bedre  med  sig  selv.  Jeg  vil  til  enhver  tid  fravælge  afstumpede personer, 

Enig om at Alkoholikeren var lidt "primitiv" på enkelte områder og udtalelser.  Men hold da op du tager den til dig.. Og dit svar på hans indlæg viser jo, at du er selv alle de ting du udgiver dig for at foragte.

Men pyt... Vi mænd er jo SÅ primitive,, afstumpet og uintelligente, men vi elsker dig alligevel, for du har jo en fisse. <3;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 5 timer siden:

kan  det  virkelig  passe  at  vi  i Danmark  2020 fortrækker  de  tavse  ludere,  som  blot  agere  som  bolle/nikkedukker  som  kun  skal  please  jer mænd. 

Personligt foretrækker jeg dem der råber op. Så drømmer jeg bare om, at stoppe min pik i kæften på dem, så de ikke kan tale eller at kneppe dem sanseløse.

Der er intet bedre end at erobre en intelligent kvinde seksuelt - de ubegavede føles ikke som en erobring, og så er det mindre tilfredsstillende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
John41 skrev, for 8 minutter siden:

Enig om at Alkoholikeren var lidt "primitiv" på enkelte områder og udtalelser.  Men hold da op du tager den til dig.. Og dit svar på hans indlæg viser jo, at du er selv alle de ting du udgiver dig for at foragte.

Men pyt... Vi mænd er jo SÅ primitive,, afstumpet og uintelligente, men vi elsker dig alligevel, for du har jo en fisse. <3;)

Jeg er ikke Nemtøs, så jeg kan ikke svare på hendes vegne. Men jeg likede hendes svar, fordi jeg var enig i det meste hun skriver. Det er jeg fordi jeg ikke kun har lagt mærke til det han skriver i denne tråd, men i mange andre tråde. Nej, de fleste af jer er heldigvis ikke alle de ting du skriver. Men der er nogle enkelte mænd der burde tage sig sammen og opfører sig ordentligt, også selvom de er anonyme på et forum. Jeg er ret overbevist om at Alkoholikeren ikke ville behandle mig så dårligt ansigt til ansigt, som han gør når han omtaler os overvægtige herinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...