gry 308 Skrevet 31. Juli, 2020 Er det ok og afvise en kunde pga svær overvægt petsonligt synes jeg ja jeg skriver også i min annonce at jeg ikke tager imod folk der er svært overvægtigte. jeg afviser på forhånd fordi jeg ved det vil blive en dårlig oplevelse for mig, og så jeg hellere være ærlig fra start. nogle bliver bare rigtige sure over afvisningen 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 536 Skrevet 31. Juli, 2020 gry skrev, for 5 minutter siden: Er det ok og afvise en kunde pga svær overvægt petsonligt synes jeg ja jeg skriver også i min annonce at jeg ikke tager imod folk der er svært overvægtigte. jeg afviser på forhånd fordi jeg ved det vil blive en dårlig oplevelse for mig, og så jeg hellere være ærlig fra start. nogle bliver bare rigtige sure over afvisningen Jeg syntes det er helt fint. Jeg gad ikke selv rode rundt med en svært overvægtig lady. Men selvfølgelig kan det være en svær besked at få som svært overvægtig. Dog kan det virke motiverende for et vægttab. 3 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 31. Juli, 2020 (edited) Du må i min optik sige fra grundet hvad som helst! jeg finder det mere ærligt end at gøre noget du ikke har lyst til, eller give din kunde en dårlig oplevelse fordi du ikke har lyst / føler det ubehageligt Er der nogen der bliver sure, ja så er det deres problem Redigeret 31. Juli, 2020 af Misjo1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest theanonymous Skrevet 31. Juli, 2020 (edited) Ja Du bestemmer helt selv hvilke mænd du ønsker at tage imod. Derudover tror jeg at du gør de mænd en tjeneste, da de også får en dårlig oplevelse hvis de kan føle på pigen at hun ikke har lyst Redigeret 31. Juli, 2020 af theanonymous Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. Juli, 2020 Det er selvfølgelig helt iorden at afvise svært overvægtige personer. Det er i mine øjne bedst at skrive det i sin annonce, så personen på den anden side, allerede er klar over det inden han retter henvendelse. Det må vel være bedst for begge parter at “afvisningen” sker inden, der er etableret et møde i stedet for at afvisningen skulle ske ved fremmøde. Til sidst, så er det her “fag” jo lidt en anderledes branche med dens egne kutymer. Men det altovervejende hovedregel må jo være, at den, der tilbyder sex og lignende, selv må bestemme med hvem. Alle har forskellige præferencer, så det skal der ikke rettes krititk af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 31. Juli, 2020 Du bestemmer da selv, hvem du vil betjene og hvem du ikke vil. Nogle skriver i deres annonce, at de gerne betjener handicappede, andre at de ikke gør. Det har jeg aldrig set nogen klage over. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheDude69 121 Skrevet 31. Juli, 2020 gry skrev, for 15 minutter siden: Er det ok og afvise en kunde pga svær overvægt petsonligt synes jeg ja jeg skriver også i min annonce at jeg ikke tager imod folk der er svært overvægtigte. jeg afviser på forhånd fordi jeg ved det vil blive en dårlig oplevelse for mig, og så jeg hellere være ærlig fra start. nogle bliver bare rigtige sure over afvisningen hvornår er man svært overvægtig og hvornår er man bare overvægtig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 31. Juli, 2020 (edited) Ja det er helt i orden, bedre at sige fra end at være sammen med en man ikke tænder på. Jeg er selv selektiv i mine tilvalg, og bare fordi vi tilbyder købesex betyder det ikke at vi tager imod alle typer af mænd. Det handler om din selvrespekt og egne grænser, alt kan ikke købes for penge. Redigeret 31. Juli, 2020 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1322 Skrevet 31. Juli, 2020 Hey!...det er din krop og dit sind vi besøger og betaler for, så det er sgu da selvfølgelig dig der bestemmer grænserne. ...og respekt samt anerkendelse herfra.....Your body and mind, darling....never forget that 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 31. Juli, 2020 Det er jo ikke sikkert at han blev vred/sur/ fortørnet over at du ikke ville dyrke sex med ham . Måske reagerede han på at du ramte et ømt punkt - en sandhed han helst ikke vil se i øjnene. Når det er sagt så handler det selvfølgelig også om hvordan man siger tingene. Man kan nærmest sige alt - også det svære - hvis det gøres på en ordentlig måde. Der er stor forskel på at skrive : " Jeg knalder ikke med fede mænd " og så : " Du falder udenfor mine præferencer " Men helt overordnet set så skal du selvfølgelig ikke dyrke noget så intimt som sex med en der ikke tænder dig. Men derfor koster det ikke noget at vælge sine ord med omhu når man afviser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1904 Skrevet 31. Juli, 2020 (edited) Jeg er selv en del overvægtig og jeg synes det er helt fair. Jeg gider da ikke have sex med en der ligefrem tænder af på mig. Jeg synes dog man bør skrive det i sin annonce. Så undgår den overvægtige et nederlag i døren og pigen undgår måske alligevel at lade sig presse. Jeg håber og tror ikke jeg ville blive sur ved en afvisning. Jeg har heldigvis aldrig oplevet det. Redigeret 31. Juli, 2020 af Elprebsi 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 580 Skrevet 31. Juli, 2020 Of course it's ok for you to pick and choose. Same way as discussions here always revolve about how the girls looks, it goes the other way as well. As Lady C says, there are good and bad ways of saying it of course. Just put you are selective of who you meet, and should whoever arrives not correspond to what you wish, then just say in a nice we: I'm sorry but we are not compatible. I hope I can take being rejected in a good way, if it should happen. I'm still new to this so it hasent happened, but I was told by one girl that she looks before she opens the door, if a potential visitor is acceptable first. Not sure where you draw the line between a little round around the edges and fat, but that is also up to you. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 31. Juli, 2020 (edited) Det er super du skriver det i din annonce, det gør de let for os mænd med store maver at undgå piger der som dig ikke gider os – det er jo dig som bestemmer Jeg har dog ikke checket din annonce eftersom du har slettet den og kan derfor ikke læse hvad du faktisk har skrevet Hvis nogle mænd bliver tøsesure over en afvisning er det deres problem især hvis de ikke har gidet at læse din annonce I øvrigt betaler jeg heller ikke for sex med en overvægtig kvinde, på trods af jeg selv er overvægtig – jeg mener når man betaler kan man fint stille nogle krav for hvad man vil betale for Redigeret 31. Juli, 2020 af mature man rettelse sjusk fra mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gry 308 Skrevet 31. Juli, 2020 Misjo1 skrev, 1 time siden: Du må i min optik sige fra grundet hvad som helst! jeg finder det mere ærligt end at gøre noget du ikke har lyst til, eller give din kunde en dårlig oplevelse fordi du ikke har lyst / føler det ubehageligt Er der nogen der bliver sure, ja så er det deres problem det er lige præcis også sådan jeg tænker. jeg ønsker kun og give den bedste oplevelse, jeg bliver heller ikke fornærmet hvis folk går igen pga jeg ikke lige er noget for dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gry 308 Skrevet 31. Juli, 2020 theanonymous skrev, for 1 time siden: Ja Du bestemmer helt selv hvilke mænd du ønsker at tage imod. Derudover tror jeg at du gør de mænd en tjeneste, da de også får en dårlig oplevelse hvis de kan føle på pigen at hun ikke har lyst også min tanke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gry 308 Skrevet 31. Juli, 2020 TheDude69 skrev, 1 time siden: hvornår er man svært overvægtig og hvornår er man bare overvægtig? i min verden er man svært overvægtig hvis man f.eks er 170 cm og vejer 125 kg alm overvægt er lidt extra kg på maven osv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheDude69 121 Skrevet 31. Juli, 2020 gry skrev, for 3 minutter siden: i min verden er man svært overvægtig hvis man f.eks er 170 cm og vejer 125 kg alm overvægt er lidt extra kg på maven osv ville du tage imod mig på 185 cm og vejer omkring 93 kg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gry 308 Skrevet 31. Juli, 2020 Lady C skrev, 1 time siden: Det er jo ikke sikkert at han blev vred/sur/ fortørnet over at du ikke ville dyrke sex med ham . Måske reagerede han på at du ramte et ømt punkt - en sandhed han helst ikke vil se i øjnene. Når det er sagt så handler det selvfølgelig også om hvordan man siger tingene. Man kan nærmest sige alt - også det svære - hvis det gøres på en ordentlig måde. Der er stor forskel på at skrive : " Jeg knalder ikke med fede mænd " og så : " Du falder udenfor mine præferencer " Men helt overordnet set så skal du selvfølgelig ikke dyrke noget så intimt som sex med en der ikke tænder dig. Men derfor koster det ikke noget at vælge sine ord med omhu når man afviser. et eks vil f.eks være at man mand skriver til mig om jeg har tid osv, han skriver åbent at han er en overvægtig mand, og jeg spørger så ind til hvor overvægtig han er, dette gør jeg fordi det vil være synd at en person møder os hos mig og bliver skummet, han fortæller at han er meget overvægtig 170 cm og ca 110 kg Jeg skiver tilbage til ham at jeg desværre ikke føler at jeg kan hjælpe ham, og henviser til at der også på min annonce også står at jeg ikke modtager svært overvægtige Dette retunere så en sms fra ham med at jeg er en fucking luderkælling og at han nu vil give mig en dårlig anmeldese herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gry 308 Skrevet 31. Juli, 2020 mature man skrev, for 24 minutter siden: Det er super du skriver det i din annonce, det gør de let for os mænd med store maver at undgå piger der som dig ikke gider os – det er jo dig som bestemmer Jeg har dog ikke checket din annonce eftersom du har slettet den og kan derfor ikke læse hvad du faktisk har skrevet Hvis nogle mænd bliver tøsesure over en afvisning er det deres problem især hvis de ikke har gidet at læse din annonce I øvrigt betaler jeg heller ikke for sex med en overvægtig kvinde, på trods af jeg selv er overvægtig – jeg mener når man betaler kan man fint stille nogle krav for hvad man vil betale for Den skulle meget gerne være aktiv lige nu med tekst osv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 31. Juli, 2020 gry skrev, for 1 minut siden: Den skulle meget gerne være aktiv lige nu med tekst osv Nope Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gry 308 Skrevet 31. Juli, 2020 tvr skrev, for 5 minutter siden: Nope https://annoncelight.dk/showad/286325 står med overskriften Horsens 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 876 Skrevet 31. Juli, 2020 Problemet er jo at definere svær overvægt. Ham du afviste mente nok ikke han var svært overvægtig og blev derfor såret over at få det at vide. Svær overvægt defineres som et BMI på 30 eller højere, dvs er man f.eks 173 cm høj og vejer 90 kg er man svært overvægtig. Det kan du jo henvise til. Gætter dog på at dem du vil afvise ligger på et BMI der er et stykke over 30. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 31. Juli, 2020 gry skrev, for 23 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/286325 står med overskriften Horsens OK. På dit brugernavn, ude til venstre, hvor man kan "besøg mit website", er det bare en fjernet annonce. Anyway, betegner du dig selv som overvægtig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sarsar 114 Skrevet 31. Juli, 2020 gry skrev, for 2 timer siden: Er det ok og afvise en kunde pga svær overvægt petsonligt synes jeg ja jeg skriver også i min annonce at jeg ikke tager imod folk der er svært overvægtigte. jeg afviser på forhånd fordi jeg ved det vil blive en dårlig oplevelse for mig, og så jeg hellere være ærlig fra start. nogle bliver bare rigtige sure over afvisningen Jeg er nok en af dem som vil blive afvist, så syntes kun det er godt du skriver det i annoncen at man ikke tager imod en bestemt slags personer, så spilder vi ikke hinandens tid. Personlig spørger jeg altid om pigen vil tage imod en stor fyr før jeg mødes op, for at stå foran en pige og få af vide du ikke er velkommen er ikke en sjov oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 580 Skrevet 31. Juli, 2020 gry skrev, for 45 minutter siden: et eks vil f.eks være at man mand skriver til mig om jeg har tid osv, han skriver åbent at han er en overvægtig mand, og jeg spørger så ind til hvor overvægtig han er, dette gør jeg fordi det vil være synd at en person møder os hos mig og bliver skummet, han fortæller at han er meget overvægtig 170 cm og ca 110 kg Jeg skiver tilbage til ham at jeg desværre ikke føler at jeg kan hjælpe ham, og henviser til at der også på min annonce også står at jeg ikke modtager svært overvægtige Dette retunere så en sms fra ham med at jeg er en fucking luderkælling og at han nu vil give mig en dårlig anmeldese herinde Tbh, if that's what you wrote, I think that's a very nice and sensitive way of putting it. I'm not exactly a small guy myself, so I would probably ask to if I saw that in an add. According to work I am fine, even with the extra health check due to the risk of Corona, with me being 190cm and about 115ich ( haven't checked exactly in a while ) . But I would ask, as it would save us both from a potentially embarrassing situation, and it would save me the expense of a trip. So handling it that way I think would be perfect. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg