Choko23 9 Skrevet 18. August, 2020 Er der nogle af jer der ved hvornår hun er tilbage igen? :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 18. August, 2020 She told me end of next month Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Choko23 9 Skrevet 9. December, 2020 Er der nogen som har en ide om hvornår hun er tilbage? - mener hun ville have været tilbage for en måned siden, men der var hun ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Choko23 9 Skrevet 28. September, 2021 Er der nogle der ved om hun har været tilbage? Eller om hun kommer tilbage? ps. Sorry for min desperation Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ebden_jj 1216 Skrevet 28. September, 2021 Choko23 skrev, for 16 minutter siden: Er der nogle der ved om hun har været tilbage? Eller om hun kommer tilbage? ps. Sorry for min desperation Du ved udmærket godt at hun er tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Choko23 9 Skrevet 28. September, 2021 (edited) Ebden_jj skrev, for 7 minutter siden: Du ved udmærket godt at hun er tilbage A hva? Hun har ikke været tilbage siden corona? Du må sende et link, i stedet for at være så mistroisk og tro der er en skjult agenda bag, bare fordi jeg har 3+ mærker og ikke 574+ mærker som dig. men jeg vil da meget gerne have et link, hvis du kan bevise at hun er tilbage? Redigeret 28. September, 2021 af Choko23 Link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ebden_jj 1216 Skrevet 28. September, 2021 Choko23 skrev, for 4 timer siden: A hva? Hun har ikke været tilbage siden corona? Du må sende et link, i stedet for at være så mistroisk og tro der er en skjult agenda bag, bare fordi jeg har 3+ mærker og ikke 574+ mærker som dig. men jeg vil da meget gerne have et link, hvis du kan bevise at hun er tilbage? Undskyld, jeg tænkte på en anden Melissa som vist lige tog hjem i går. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Choko23 9 Skrevet 19. April, 2022 Jeg tillader mig lige at spørge igen. Er der nogen der har kendskab til om Melissa er i DK, eller snart kommer til DK, eller om hun overhovedet kommer tilbage? Måske hun ikke gider os længere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg