Hop til indhold

Nybegynder nysgerrig

Featured Replies

Skrevet

Hej venner.

Går lidt med tanken om et godt blowjob af en shemale/ladyboy, det skal være uden gummi og kun et blow, er ikke parart til at gå længere end det. Betragter mig som 100% hetero så det er en udfordring i sig selv, men er altså nysgerrig, det ser frækt ud på film.
Nå men er det nogen som kan anbefales til en jomfru?

Skrevet
pacer skrev, for 27 minutter siden:

Hej venner.

Går lidt med tanken om et godt blowjob af en shemale/ladyboy, det skal være uden gummi og kun et blow, er ikke parart til at gå længere end det. Betragter mig som 100% hetero så det er en udfordring i sig selv, men er altså nysgerrig, det ser frækt ud på film.

Ellen. Brug søgefunktionen og hun kommer frem. 
Du må kalkulere med at der er risiko for at du vil gå “hele vejen” når du ser hende. 

Og ja, billederne er retvisende og ægte. 
Go fornøjelse. 

-kontant

Skrevet
Kontant skrev, for 6 timer siden:

hun kommer frem.

hvad mener du

Skrevet
BlackMagic2020 skrev, for 21 minutter siden:

hvad mener du

Jeg tror der menes, at hvis der søges på “Ellen” i søgefunktionen, så kommer der tråde med relevant info om den ladyboy/shemale, som bliver anbefalet.

Skrevet

Okay læste ikke ordenligt

Skrevet
pacer skrev, for 12 timer siden:

Hej venner.

Adara i Gentofte nyder at blive suttet. Hun koster kun kr 800 for 30 min og pikken er flot og meget stiv. Ca 16 cm lang og ret tyk. Du kan sutte i alle stillinger og hun er sød og serviceminded.

Skrevet
kenderen skrev, for 48 minutter siden:

Adara i Gentofte nyder at blive suttet. Hun koster kun kr 800 for 30 min og pikken er flot og meget stiv. Ca 16 cm lang og ret tyk. Du kan sutte i alle stillinger og hun er sød og serviceminded.

Som jeg har forstået det, så er det vist den anden vej rundt. Altså at en shemale skal give trådstarter et blowjob, men måske jeg har taget fejl :-) 

Skrevet
The Dark Knight skrev, for 3 minutter siden:

Som jeg har forstået det, så er det vist den anden vej rundt. Altså at en shemale skal give trådstarter et blowjob, men måske jeg har taget fejl :-) 

haha ok - de må 69'e - hvad er det frække i at en shemale sutter ??? men hver sin lyst :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.