Hop til indhold
pacer

Nybegynder nysgerrig

Recommended Posts

Hej venner.

Går lidt med tanken om et godt blowjob af en shemale/ladyboy, det skal være uden gummi og kun et blow, er ikke parart til at gå længere end det. Betragter mig som 100% hetero så det er en udfordring i sig selv, men er altså nysgerrig, det ser frækt ud på film.
Nå men er det nogen som kan anbefales til en jomfru?

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 27 minutter siden:

Hej venner.

Går lidt med tanken om et godt blowjob af en shemale/ladyboy, det skal være uden gummi og kun et blow, er ikke parart til at gå længere end det. Betragter mig som 100% hetero så det er en udfordring i sig selv, men er altså nysgerrig, det ser frækt ud på film.
Nå men er det nogen som kan anbefales til en jomfru?

Ellen. Brug søgefunktionen og hun kommer frem. 
Du må kalkulere med at der er risiko for at du vil gå “hele vejen” når du ser hende. 
 

Og ja, billederne er retvisende og ægte. 
Go fornøjelse. 
 

-kontant

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
Kontant skrev, for 6 timer siden:

hun kommer frem.

hvad mener du

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
BlackMagic2020 skrev, for 21 minutter siden:

hvad mener du

Jeg tror der menes, at hvis der søges på “Ellen” i søgefunktionen, så kommer der tråde med relevant info om den ladyboy/shemale, som bliver anbefalet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
pacer skrev, for 12 timer siden:

Hej venner.

Går lidt med tanken om et godt blowjob af en shemale/ladyboy, det skal være uden gummi og kun et blow, er ikke parart til at gå længere end det. Betragter mig som 100% hetero så det er en udfordring i sig selv, men er altså nysgerrig, det ser frækt ud på film.
Nå men er det nogen som kan anbefales til en jomfru?

Adara i Gentofte nyder at blive suttet. Hun koster kun kr 800 for 30 min og pikken er flot og meget stiv. Ca 16 cm lang og ret tyk. Du kan sutte i alle stillinger og hun er sød og serviceminded.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
kenderen skrev, for 48 minutter siden:

Adara i Gentofte nyder at blive suttet. Hun koster kun kr 800 for 30 min og pikken er flot og meget stiv. Ca 16 cm lang og ret tyk. Du kan sutte i alle stillinger og hun er sød og serviceminded.

Som jeg har forstået det, så er det vist den anden vej rundt. Altså at en shemale skal give trådstarter et blowjob, men måske jeg har taget fejl :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
The Dark Knight skrev, for 3 minutter siden:

Som jeg har forstået det, så er det vist den anden vej rundt. Altså at en shemale skal give trådstarter et blowjob, men måske jeg har taget fejl :-) 

haha ok - de må 69'e - hvad er det frække i at en shemale sutter ??? men hver sin lyst :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...