Hop til indhold

Recommended Posts

Tænker at søgefunktionen kan være god at bruge. Tænker at der findes en del at læse. Tænker at du måske er lidt doven.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker at tråd starter i virkeligheden ikke har tænkt ret meget ;)

Redigeret af Dane

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest naughtypatrick

Er det stadig Dao der er der? Hvis ikke så skal han finde en anmeldelse der ikke er under et halvt år gammel. Nina2 der er hos Siambabes var der i lang tid sammen med Dao. Ved ikke hvem der er der nu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
naughtypatrick skrev, 1 time siden:

Er det stadig Dao der er der? Hvis ikke så skal han finde en anmeldelse der ikke er under et halvt år gammel. Nina2 der er hos Siambabes var der i lang tid sammen med Dao. Ved ikke hvem der er der nu. 

Dao ejer butikken.

Pim Pim skulle også være der

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest naughtypatrick
Arne Diller skrev, for 5 timer siden:

Dao ejer butikken.

Pim Pim skulle også være der

Ved jeg godt Dao gør. Syntes bare ikke jeg havde set hendes billeder i nogen tid. Ved Phim har været anmeldt før:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 16 timer siden:

@Sliiiker  Fik du så besøgt stedet?

Ja jeg fik besøgt stedet og er meget tilfreds med betjeningen. Men hvor er det tyndt at man skal høre på man er doven og ikke gider tjekke gamle anmeldelser. Og det er jo lige det der var pointen. Jeg vil have friske anmeldelser. Kan sgu da ikke bruge anmeldelser der er 6-12 mdr gamle. Meeeeen jeg kommer der helt sikkert igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019
Sliiiker skrev, for 2 timer siden:

Ja jeg fik besøgt stedet og er meget tilfreds med betjeningen. Men hvor er det tyndt at man skal høre på man er doven og ikke gider tjekke gamle anmeldelser. Og det er jo lige det der var pointen. Jeg vil have friske anmeldelser. Kan sgu da ikke bruge anmeldelser der er 6-12 mdr gamle. Meeeeen jeg kommer der helt sikkert igen. 

Har du så en anmeldelse, eller er det hvad du skriver ovenfor ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...