Hop til indhold

Recommended Posts

hey.

Syntes ikke der er mange steder tilbage i området, Kender nogen måske til nye steder ?   Hvad med den der Tonkung massage i skive by. Nogen der ved hvem der er der nu ? 

Den på viborgvej er total lukket ud, selv om der er af og til kommer annoncer med piger der !! det ser total lukket ud :(  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Ole m. skrev, 1 time siden:

hey.

Syntes ikke der er mange steder tilbage i området, Kender nogen måske til nye steder ?   Hvad med den der Tonkung massage i skive by. Nogen der ved hvem der er der nu ? 

Den på viborgvej er total lukket ud, selv om der er af og til kommer annoncer med piger der !! det ser total lukket ud :(  

Hej Ole

Synes ofte jeg ser annocer på annoncelight fra oppe omkring Thyegnen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Ole m. skrev, 1 time siden:

hey.

Syntes ikke der er mange steder tilbage i området, Kender nogen måske til nye steder ?   Hvad med den der Tonkung massage i skive by. Nogen der ved hvem der er der nu ? 

Den på viborgvej er total lukket ud, selv om der er af og til kommer annoncer med piger der !! det ser total lukket ud :(  

ellers er der den her

https://annoncelight.dk/showad/298401

og den her

https://annoncelight.dk/showad/295387

alternativt kan du leje dette lokale og tage til Thailand og hente en sød pige med hjem

https://annoncelight.dk/showad/238988

Del dette indlæg


Link til indlæg
går ned på knæ skrev, den 30.7.2020 at 21:36:

ellers er der den her

https://annoncelight.dk/showad/298401

og den her

https://annoncelight.dk/showad/295387

alternativt kan du leje dette lokale og tage til Thailand og hente en sød pige med hjem

https://annoncelight.dk/showad/238988

takker....  det sidste sted kender jeg, det første egentlig også ( ihvert fald Bee )  og tror det er dem fra viborgvej der har fundet et andet sted i byen...  ved barer ikke heeelt hvor 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Besøgende skrev, for 4 timer siden:

Denne var aktiv i går. Tænker det er en af Fons piger, uden at vide det. Men har også set annoncen aktiv fra Hobro-Nordjylland, derfor mit gæt.

https://annoncelight.dk/showad/298676

Men finder du ud af noget, så giv gerne en briefing. 

okay...  hende har jeg ikke set før :)  ved du hvor hun holder til henne ? du nævner Fon, er det oppe ved hende hun er ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Besøgende skrev, for 5 timer siden:

Denne var aktiv i går. Tænker det er en af Fons piger, uden at vide det. Men har også set annoncen aktiv fra Hobro-Nordjylland, derfor mit gæt.

https://annoncelight.dk/showad/298676

Men finder du ud af noget, så giv gerne en briefing. 

Det er en af fon's piger. Nogen som ved om fon stadig selv giver ekstra ydelser eller kun sælger pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter o skrev, for 22 minutter siden:

Det er en af fon's piger. Nogen som ved om fon stadig selv giver ekstra ydelser eller kun sælger pigerne.

Besøger gerne Fon hvis hun selv laver mere sjovt end kun massage. Hendes pige er lidt buttet og de andre i butikken er ladyboys, hvilket ikke har min interesse. Fon giver god massage, men vil ikke mere en hj. Og måske fordi hun ikke var alene. Så høre gerne andres erfaring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter o skrev, for 19 timer siden:

Besøger gerne Fon hvis hun selv laver mere sjovt end kun massage. Hendes pige er lidt buttet og de andre i butikken er ladyboys, hvilket ikke har min interesse. Fon giver god massage, men vil ikke mere en hj. Og måske fordi hun ikke var alene. Så høre gerne andres erfaring.

Er det butikken i skive du mener, eller viborg eller Hobro ?

Det lyder da til at Fon gør det med nogle, så det er vel bare spørge :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter o skrev, for 2 timer siden:

Hun er i Skive og på privaten. Ikke i Viborg mere.

okay da !  troede det var Viborg hun var mest :)   hvornår er hun så hvor, ved du det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ole m. skrev, for 18 timer siden:

okay da !  troede det var Viborg hun var mest :)   hvornår er hun så hvor, ved du det ?

Nej det er vist tilfældigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brysthår
Peter o skrev, den 2.8.2020 at 20:12:

Besøger gerne Fon hvis hun selv laver mere sjovt end kun massage. Hendes pige er lidt buttet og de andre i butikken er ladyboys, hvilket ikke har min interesse. Fon giver god massage, men vil ikke mere en hj. Og måske fordi hun ikke var alene. Så høre gerne andres erfaring.

Kender ikke Fon eller hendes butikker. Hvor er det helt nøjagtigt hun har en butik, hvor der er ladyboys? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brysthår skrev, for 5 timer siden:

Kender ikke Fon eller hendes butikker. Hvor er det helt nøjagtigt hun har en butik, hvor der er ladyboys? :)

Kan se annoncerne til ladyboys er fjernet, så kan desværre ikke hjælpe med et link lige nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

I omtaler flere gange en “Fon” – jeg erindrer en “Fon” hos Tongkun i Aars for en del år tilbage – måske 7-9 år siden – ung, smuk og meget ærbar, dygtig massør til de ømme muskler, hun havde vist osse en afdeling i Hobro – er det virkelig den samme pige der har forladt dydens smalle vej og er blevet bordelmutter ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, 1 time siden:

I omtaler flere gange en “Fon” – jeg erindrer en “Fon” hos Tongkun i Aars for en del år tilbage – måske 7-9 år siden – ung, smuk og meget ærbar, dygtig massør til de ømme muskler, hun havde vist osse en afdeling i Hobro – er det virkelig den samme pige der har forladt dydens smalle vej og er blevet bordelmutter ;)

Jeps, det er den samme :)  hun bor stadig i Hobro, hvor hun havde en "klinik"  der blev der tilbudt alt af piger der var her ulovligt. Nu forlyder det at hun driver det fra eget hjem i Hobro, samt fra Tongkun i I Skive, og vist også fra afd. i Viborg.   Ved ikke hvor meget hun selv kan logges med til, ud over jeg ved hun laver håndjob, topløs  osv.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ole m. skrev, for 41 minutter siden:

Jeps, det er den samme :)  hun bor stadig i Hobro, hvor hun havde en "klinik"  der blev der tilbudt alt af piger der var her ulovligt. Nu forlyder det at hun driver det fra eget hjem i Hobro, samt fra Tongkun i I Skive, og vist også fra afd. i Viborg.   Ved ikke hvor meget hun selv kan logges med til, ud over jeg ved hun laver håndjob, topløs  osv.   

Ja det er Fon fra Tongkun. Tidligere tilbød hun selv kun massage, og fik pigerne til at afslutte. Men nu er det nærmest omvendt :-). Og korrekt hun laver håndjob og gerne topløs. Og hun lover altid mere næste gang hvis der ikke er andre piger. Så kender ikke til osv Ole m. Men vil da gerne have det til gode :-). Sød og flot pige og hun holder til på privaten nu og ind imellem i skive.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Tak for info – jeg har ikke besøgt thai piger i en del år – super med opdatering :)

Redigeret af mature man

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, for 8 minutter siden:

Tak for info – jeg har ikke besøgt thai piger i en del år – super med opdatering :)

Yderst smuk pige hvis man er til slanke piger. Og god service, massage og hj.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, den 5.8.2020 at 15:57:

I omtaler flere gange en “Fon” – jeg erindrer en “Fon” hos Tongkun i Aars for en del år tilbage – måske 7-9 år siden – ung, smuk og meget ærbar, dygtig massør til de ømme muskler, hun havde vist osse en afdeling i Hobro – er det virkelig den samme pige der har forladt dydens smalle vej og er blevet bordelmutter ;)

Hunhar nu været bordelmutter i flere år. der har vist altid været piger til sex i hendes forretninger.. det er sjovt med de thaiér, for de mener ikke at HJ  er sex, men massage, bevares,  men at pudse 1.tallet med udløsning er jo sex, og det har Fon ihvert fald udøvet i mange år, så forladt dydens vej tror jeg er sket for længe siden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ole m. skrev, for 2 timer siden:

Hunhar nu været bordelmutter i flere år. der har vist altid været piger til sex i hendes forretninger.. det er sjovt med de thaiér, for de mener ikke at HJ  er sex, men massage, bevares,  men at pudse 1.tallet med udløsning er jo sex, og det har Fon ihvert fald udøvet i mange år, så forladt dydens vej tror jeg er sket for længe siden

Ja godt set. Nogle gp piger er også smarte nok til ikke at lave sex aftaler på forhånd, men vil se giraffen først. Og bliver man godkendt får man hele pakken. Selv af mutter. Så ligesom at flirte med bartenderen og give hende drinks og få hende med hjem. Men uden det koster ekstra, så thai pigerne har regnet den ud. Specielt de smukke af dem.     

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej  jeg har være massage og altid massage og sidste år har jeg være nedtur og såre og nedlægger min forretning med at jeg lejer ud til andre og  jeg var rejse for støtte min kæreste som jeg forelsket i og jeg viser alt min kærelighed til  at jeg vil ændre mig selv for ham med at stop massage så har jeg ikke massage siden juli sidste år og gøre kun nogen gange hvor jeg begynde at går ned med alt og med min. Svaghed så jeg miste min selv og tæt på selvmord mig..jeg har ikke i sex med Ole M og jeg har ikke sex med kunde og hvis du kenden mig godt så har jeg ikke være sammen med nogen. Og selv jeg er single i mange år og vil altid ønske og vente den rigtigt og 10 år siden har jeg bor alene i Hobro..jeg er bare pigen og hjælper min familien og arbejder 7 dag så sådan pigen sælg ikke sig selv.. håber at være flinke og ikke skrev som ikke passer og ødelægger mig..

Nu er jeg massage igen i Skive og Århus..efter jeg har stop i 8 månde. jeg har miste butik så jeg samle min energi efter jeg  kærelighed såre.. 

jeg stop klare igen i Skive og klare til massage igen  og vil gøre alt for hjælper med ryggen og alt med min 15 år erfare som massage...

Tak for alt støtte med min forretning  mvh fon 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tongkun skrev, for 5 timer siden:

Hej  jeg har være massage og altid massage og sidste år har jeg være nedtur og såre og nedlægger min forretning med at jeg lejer ud til andre og  jeg var rejse for støtte min kæreste som jeg forelsket i og jeg viser alt min kærelighed til  at jeg vil ændre mig selv for ham med at stop massage så har jeg ikke massage siden juli sidste år og gøre kun nogen gange hvor jeg begynde at går ned med alt og med min. Svaghed så jeg miste min selv og tæt på selvmord mig..jeg har ikke i sex med Ole M og jeg har ikke sex med kunde og hvis du kenden mig godt så har jeg ikke være sammen med nogen. Og selv jeg er single i mange år og vil altid ønske og vente den rigtigt og 10 år siden har jeg bor alene i Hobro..jeg er bare pigen og hjælper min familien og arbejder 7 dag så sådan pigen sælg ikke sig selv.. håber at være flinke og ikke skrev som ikke passer og ødelægger mig..

Nu er jeg massage igen i Skive og Århus..efter jeg har stop i 8 månde. jeg har miste butik så jeg samle min energi efter jeg  kærelighed såre.. 

jeg stop klare igen i Skive og klare til massage igen  og vil gøre alt for hjælper med ryggen og alt med min 15 år erfare som massage...

Tak for alt støtte med min forretning  mvh fon 

 

Hej Fon

hvad er din adresse i Skive og Århus, jeg bor midt imellem så tænker jeg gerne vil prøve begge steder og støtte dine butikker:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...