Guest tvr Skrevet 30. Juli, 2020 Så, sid med din hund i solen og spis frokost med mørk chokolade, samtidig med at du komplimenterer tjenerens lårkorte kjole og lange ben....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 30. Juli, 2020 (edited) Det er da vist den børnevenlige version, hvor er sex? Men "self-care activities" ... Redigeret 30. Juli, 2020 af Nannas Hjørne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 743 Skrevet 30. Juli, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 59 minutter siden: Det er da vist den børnevenlige version, hvor er sex? Men "self-care activities" ... Så længe der findes vidunderlige kvinder nægte jeg at foretag “self-Care activities” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 30. Juli, 2020 sn57 skrev, for 2 timer siden: Så længe der findes vidunderlige kvinder nægte jeg at foretag “self-Care activities” Det kalder jeg viljestyrke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 30. Juli, 2020 Hm.. Så hvis jeg har sex (selfcare-activity, holding hand/kropskontakt, exercise) ude i solen.. Så har jeg nuppet alle de her 'happiness chemicals'? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg