Hop til indhold
oxen

Thai-Patty eller bare Patty - Aarhus, Tilst

Recommended Posts

Kan ikke anbefales. Fotos er fake eller meget gamle. Efter betaling slukkede hun alt lys i lejligheden. Allerede inden betaling var der ret dunkelt. Det var svært at se hendes ansigt, men jeg tror hun var 35-40 år. Hun tog også mundbind på efter betaling. Mundbind var fint hvis hun havde gjort det inden betaling. 
Der var flere advarselslamper og jeg burde være gået inden betaling. Er bare vant til at thaierne ikke bruger fake fotos eller snyder med tiden på den måde.  

Betalte ekstra så jeg måtte slikke hendes fisse. Desværre kun i 2 minutter. Blowjob og b2b var desværre også kun i 2 minutter. Vi havde en halv time men hun ville gerne afslutte det på 12 minutter. 
Til den gode side talte at hun havde en fræk behåret fisse som var velsmagende og lækre små naturlige bryster. Måtte dog først rigtig røre dem da jeg tog hende i missonær til sidst. 

https://annoncelight.dk/showad/299778

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må desværre tilslutte mig denne anmeldelse. Jeg havde samme oplevelse. Det er en skam da hun bor i Tilst tæt på mig. Kunne være lækkert at besøge hende ofte, når hun nu bor tæt på mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal stole på sine brødre.....

Det var en rigtig dårlig oplevelse.... Synes dog hun var noget yngre end de 35-40 år. Ville mere skyde hende til 25 år og en pæn pige med små bryster. Hun havde mundbind på, og hun udstrålede hele vejen, at det her havde hun bare slet ikke lyst til. Man måtte ikke røre hendes bryster undervejs, og hun ville så gerne være hurtigt færdig. 

/Hawkeye

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest A. Senna
Hawkeye skrev, den 1.8.2020 at 15:55:

Synes dog hun var noget yngre end de 35-40 år. Ville mere skyde hende til 25 år. 

 

Hun skriver på annoncen at hun er 29, og det er oftest løgn og for lidt når man kender lidt til thai piger. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende tidligere for et par uger siden - inden jeg så denne tråd. Ufattelig ringe... ingen grund til at bruge mere end disse få ord på det.  Bliv væk, spar dine penge og hun slipper for noget hun slet ikke har lyst til

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lidt ærgerligt for den anden pige som igennem år har kaldt sig Patty thai, for hun giver en dejlig oplevelse, og nogen kunne jo tro at denne tråd handlede om hende, hun er dog på Frederiksberg lige nu, men plejer også at besøge Odense og Århus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...