Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Smeden!

Mit besyv mht. Sofie:

Hold dig væk!

Kort og kontant. Jeg har haft oplevelsen af hende, desværre to gange, da hun var hos Voraya på Vigerslevvej. 

Sofie's kundepolitik er, ind i varmen, betale, massere, få overstået det evt. ekstra hurtigst muligt, og så ud igen, der skal jo næste kunde på briksen. Hun ligger garanteret ikke søvnløs om natten ved at ekspedere folk ud efter de har fået 35-40 minutter af deres betalte 1 time.

Hun ville passe godt ind på en samlebåndsfabrik.

Kommer jeg til et sted hvor jeg ser hun er, vil jeg helt klart spørge efter en anden pige, eller gå igen. Uanset hvad den nederste hjerne tænker!

/Smeden!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smeden! skrev, for 6 timer siden:

Mit besyv mht. Sofie:

Hold dig væk!

Kort og kontant. Jeg har haft oplevelsen af hende, desværre to gange, da hun var hos Voraya på Vigerslevvej. 

Sofie's kundepolitik er, ind i varmen, betale, massere, få overstået det evt. ekstra hurtigst muligt, og så ud igen, der skal jo næste kunde på briksen. Hun ligger garanteret ikke søvnløs om natten ved at ekspedere folk ud efter de har fået 35-40 minutter af deres betalte 1 time.

Hun ville passe godt ind på en samlebåndsfabrik.

Kommer jeg til et sted hvor jeg ser hun er, vil jeg helt klart spørge efter en anden pige, eller gå igen. Uanset hvad den nederste hjerne tænker!

/Smeden!

Enig i observationen desværre. En af meget få thaier jeg ikke finder nogen som helst glæde hos. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Jeg har også været på besøg engang - en gang - det var nok til at jeg ikke gen-besøger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...