Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Mit besyv mht. Sofie:

Hold dig væk!

Kort og kontant. Jeg har haft oplevelsen af hende, desværre to gange, da hun var hos Voraya på Vigerslevvej. 

Sofie's kundepolitik er, ind i varmen, betale, massere, få overstået det evt. ekstra hurtigst muligt, og så ud igen, der skal jo næste kunde på briksen. Hun ligger garanteret ikke søvnløs om natten ved at ekspedere folk ud efter de har fået 35-40 minutter af deres betalte 1 time.

Hun ville passe godt ind på en samlebåndsfabrik.

Kommer jeg til et sted hvor jeg ser hun er, vil jeg helt klart spørge efter en anden pige, eller gå igen. Uanset hvad den nederste hjerne tænker!

/Smeden!

Skrevet
Smeden! skrev, for 6 timer siden:

Mit besyv mht. Sofie:

Hold dig væk!

Kort og kontant. Jeg har haft oplevelsen af hende, desværre to gange, da hun var hos Voraya på Vigerslevvej. 

Sofie's kundepolitik er, ind i varmen, betale, massere, få overstået det evt. ekstra hurtigst muligt, og så ud igen, der skal jo næste kunde på briksen. Hun ligger garanteret ikke søvnløs om natten ved at ekspedere folk ud efter de har fået 35-40 minutter af deres betalte 1 time.

Hun ville passe godt ind på en samlebåndsfabrik.

Kommer jeg til et sted hvor jeg ser hun er, vil jeg helt klart spørge efter en anden pige, eller gå igen. Uanset hvad den nederste hjerne tænker!

/Smeden!

Enig i observationen desværre. En af meget få thaier jeg ikke finder nogen som helst glæde hos. 

Skrevet

Jeg har også været på besøg engang - en gang - det var nok til at jeg ikke gen-besøger.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.