Hop til indhold
Knægten

Overnat hos mig ** Dinner Thaikultur mad ** ❤️❤️❤️ Kæresteoplevelser**

Recommended Posts

Banjomussen skrev, for 7 timer siden:

Men har nu aldrig hørt om samme tilbud i Thailand?

Det undrer mig meget, når du kommer der af og til - det kaldes også LT - eller LongTime og koster fra 1500 - 3000 bath/kr. 300 - 700,-/nat og som regel incl. 2 omgange sex - nu booker jeg som regel en lille lejlighed med køkken, fremfor et alm. og noget dyrere hotelværelse - og engagerer mig gerne med den samme pige i længere tid - og så er det bare at bede hende om at købe ind/eller gå på indkøb sammen.

En af mine faste piger fabrikerer selv sushi, som hun leverer ude i byen med sin lille bil - og så laver hun gerne en ekstra portion til mig - hun har også sin egen lejlighed, hvor hun kunne invitere på både mad og overnatning - men da datteren stadig bor hjemme, er hun ikke så meget for det - men så vasker hun mit tøj til gengæld - man skal bare huske at sige at det skal være i vaskemidler uden parfume, da de ikke mener, det er vasket, medmindre det også stinker af parfume  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 19 timer siden:

Nej, det er ikke billigt - i Thailand får du hele pakken for de 10% ;-)

Tror du har fundet nogen slidte typer i Thailand vis du kan få en overnatning med madlavning for 500/10% prisen starter omkring de 1000 danske kroner og stiger langsomt jo længere tid du vil ha det billigste jeg har set er 10000 baht for 24 timer og det er billigt der nede og 5000 her hjemme for alt hvad du får ved hende så er det fanme billigt andre steder 8000+ plus du for sku ikke mad af de andre 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Meldgaard skrev, 1 time siden:

Tror du har fundet nogen slidte typer i Thailand vis du kan få en overnatning med madlavning for 500/10% prisen starter omkring de 1000 danske kroner og stiger langsomt jo længere tid du vil ha det billigste jeg har set er 10000 baht for 24 timer og det er billigt der nede og 5000 her hjemme for alt hvad du får ved hende så er det fanme billigt andre steder 8000+ plus du for sku ikke mad af de andre 

Hvor f... har du været i Thailand med de priser? Jernsvinets priser virker langt mere realistiske end dem du nævner. 1.500-2.000 baht for en overnatning med 2 gange sex er helt normalt. Flere af dem har også tilbudt at lave mad til mig - jeg skulle bare betale for råvarerne. Jeg foretrækker dog at gå ud at spise med dem så jeg slipper for madlugten i lejligheden. 
Nu var der så heller ingen der snakkede om 24 timer men selv der er din pris på 10.000 baht ekstremt høj. Dem jeg har benyttet mig af (smukke og slanke piger i 20'erne) der har prisen været 2-3.000 baht i døgnet plus det man giver dem af mad, forlystelser osv..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Meldgaard skrev, for 2 timer siden:

det billigste jeg har set er 10000 baht for 24 timer

Tror kun jeg betalte ca. 10000 bath for en pige i en hel uge, hvor vi var sammen 24/7, sidst jeg var dernede - men så spenderede jeg også en ny harido på hende til 2000 bath - men selvfølgelig, hvis man samler pigerne op på en gogo-bar kan man godt få lov at betale.

Nu går jeg som regel ikke efter de helt unge typer, da jeg synes de mere modne er langt mere frække og interessante - og de gange hvor jeg er stødt på det, jeg syntes var en helt ung pige og betalt ekstra for det - så viser det sig som regel dagen efter - at hun pludselig er midt i 30erne ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 29.7.2020 at 16:05:

Nej, det er ikke billigt - i Thailand får du hele pakken for de 10% ;-)

Jooo men hvis du så ligger flybillet oveni bliver Thailand jo dyrere ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efterlysning af Thai massage og Thai piger !!   

Maaske tiden er kommet til at springe over til Hyggesnak ,eller hvis der var et  forum  , som hed , kedsomhedssnak!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 6 timer siden:

Jooo men hvis du så ligger flybillet oveni bliver Thailand jo dyrere ;-)

Flybillet incl. det løse (rejse til/fra lufthavnene, hotel mv.)kr. 4000,- 

+ en nat med den udkårne kr. 500,-

= ialt kr. 4500,-
 

- så der er faktisk råd til en extra pige  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Duni

Er det kun mig, der er træt af at der ofte skrives frem og tilbage om noget er dyrt eller ej?

Det, der er dyrt for nogle er ikke for andre - det hænger ofte sammen med skriverens størrelse på pengepungen eller om man hvordan man værdsætter pigens indsats.

Nogle synes det er dyrt at gå på en gourmet restaurant når man kan blive mæt på McDonalds for 100 kr., andre værdsætter kokkens arbejde, råvarer, atmosfære m.m. og giver gerne prisen herfor.

Synes det er fair at vi herinde oplyser om priser, men lad være med at kommentere om man synes det er dyrt eller billigt - det kan vi ikke bruge til noget!

Tak for ordet ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, den 29.7.2020 at 14:01:

Hvad siger i til denne annonce 

 

Hun ser i hvert fald dejlig ud,

men hun skriver jo ikke noget om hvad sådan en dinner og nat skal koste, men hvis jeg skulle prøve sådan en tur, så ville jeg nu lige prøve en af hendes andre ydelser, for lige at se om der er kemi og så betaler du jo heller ikke en forskud ind til nogen du ikke kender og ikke ved om det er fake eller ej.

Men ka nu nok forstå, hun vil ha forskud, når hun skal ud købe mad og forberede den, så ville det jo være møgærgerligt, at han ikke kommer.

Men det lyder som et dejligt konsept, men lyder osse dyrt.

Hvis du prøver det må du meget gerne skrive lidt om det, er også nysgerrig efter hvor meget det koster.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har prøvet en time ved hende for 1000 kr og det var sgu godt. Men ved også med mig selv at 5000 er for meget, så mange gange jeg sku heller ikke kneppe

Landede hun på 3000 kr, så tror jeg hendes kalender er booket helt ud, og så slipper hun for mange forskellige hver dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Alt det om at det er billigere i Thailand, kan man ikke bruge til noget. Og vend det om så: 

Det er faktisk helt vildt billigt hvis man sammenligner med priserne i Thailand :D 

For tid er penge! også for mig, og en rejse til Thailand, ja alene flytiden København - Bangkok er 10 timer, gang det med 2, transport til Kbh, overnatning osv. 

Udgifterne dertil. Jøsses. Så er det billigt :D 

Næsten alt købesex i Danmark er stort set dyrt i forhold til priserne i Thailand hvis man bare kigger på prisen for sex. Det kan man bare ikke bruge til noget som helst.

Hendes tilbud er spændende, men det er ikke unikt. 

Er du en stamkunde hos en thaipige, der ikke er dansk gift, er min påstand at du vil kunne få det tilbud hos en del. Rigtig mange thaier, der arbejder i branchen her i DK og ikke er dansk gift, vil gerne sådanne aftaler hvis kemien er god. Uopfordret har jeg selv fået sådanne tilbud og hos en enkelt spurgte jeg faktisk hende om hun havde lyst og spillede ud med kr 5000 pudsigt nok faktisk, og hun var i den grad med på det, hun fik nok dollartegn i øjnene, og selvfølgelig får de også en pæn ekstra indtægt, for en meget stor del af samværet er jo i tiden, hvor de alligevel ikke arbejder.

Det er måske ikke sikkert, at de lige har mulighed for at invitere dig på mad og overnatning, men du kan sagtens få en lang “date” på hotel med en thai for ca kr. 5000, hvor I overnatter sammen, hvis du har de den lyst, såfremt du er stamkunde hos hende.  Om det er dyrt eller billigt, om man synes noget sådan er hyggeligt eller ej, er jo op til den enkelte at vurdere.

Jeg synes det er er forfriskende og spændende  tilbud men ville aldrig benytte mig at tilbuddet, hvis jeg ikke havde besøgt hende inden. Kemien skal være god for at det bliver en succes, og når man skal være sammen i så lang tid er det yderst vigtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er prisen for tilbuddet fjernet... https://annoncelight.dk/showad/275564

De fem tusinde synes jeg dog er en endog meget fair pris. Det forudsætter naturligvis et par ting: Maden skal være god, hun skal kunne engelsk nok til at kunne føre en fornuftig samtale, der skal være sex nok ligesom der skal være adgang til det, hun ellers har på programmet. 

Dertil kommer, at der skal gøres et forarbejde bestående af et besøg for at fornemme kemien. Så lander prisen på ca. seks tusinde. Normalt giver jeg ikke mere end femten hundrede - to tusinde pr. besøg, så der skal springes et besøg eller to over. Men jeg er stærkt fristet...

Jeg kan ikke se relevansen i, hvad en tilsvarende oplevelse koster i Thailand, Tyskland eller på månen, når tilbuddet findes i Spjald.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Banjomussen skrev, den 29.7.2020 at 16:50:

Hun tilbyder uden kondom, hmmm. Brug dit store hoved i stedet for det lille. Der er stadig mange aids tilfælde derover.

Måske skulle du bruge det store hoved til at lave lidt research inden du poster.

  1. Corona er dødelig og der findes ingen behandling eller vacine endnu. Aids kan behandles. Der er pt. flere Corona tilfælde end Aids tilfælde i DK, og det spreder sig LANGT hurtigere end Aids.
  2. Risikoen for at blive smittet hvis du har ubeskyttet sex med en person som har Aids i smittestadiet er under 5% hvis du ellers er sund og rask og ikke har nogle åbne sår
  3. Risikoen for at blive smittet med Corona er 100% hvis du kysser en som har Corona i smittestadiet. Du behøver faktisk kun at være inden for 1M afstand i 10 min. for at risikoen er over 50%.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 17 timer siden:

Måske skulle du bruge det store hoved til at lave lidt research inden du poster.

  1. Corona er dødelig og der findes ingen behandling eller vacine endnu. Aids kan behandles. Der er pt. flere Corona tilfælde end Aids tilfælde i DK, og det spreder sig LANGT hurtigere end Aids.
  2. Risikoen for at blive smittet hvis du har ubeskyttet sex med en person som har Aids i smittestadiet er under 5% hvis du ellers er sund og rask og ikke har nogle åbne sår
  3. Risikoen for at blive smittet med Corona er 100% hvis du kysser en som har Corona i smittestadiet. Du behøver faktisk kun at være inden for 1M afstand i 10 min. for at risikoen er over 50%.

Seriøst? Sammenligner du lige aids med corona? Jeg ved ikke engang hvor jeg skal begynde, så jeg tror bare jeg lader den stå ... :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
møgsvinet skrev, for 6 timer siden:

Seriøst? Sammenligner du lige aids med corona? Jeg ved ikke engang hvor jeg skal begynde, så jeg tror bare jeg lader den stå ... :wacko:

Ja det gør jeg seriøst. Jeg har nære venner som er ramt af Aids eller Corona, og tror mig. Aids er at fortrække hvis du er en af dem som bliver hårdt ramt af Corona.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Hej.

ny på denne site.

har efterhånden bestemt mig til at prøve Ami, men har lige et par spg.

Spjald, er det inde i byen eller lidt mere diskret ?

hvordan er stedet en kælder sort som kul eller ?

og så et lidt mere generelt spg.

er der nogen siden nogen af jer som har besøgt en “ny pige” og så opdaget at det er en som man kender fra en anden situation end købe sex ?

og hvad gjorde I ?

skal nok ligge en anmeldelse op når jeg får taget mig sammen til at besøge hende, men vil gerne lige vide lidt mere inden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...