Gamez 10 Skrevet 29. Juli, 2020 JunkieKid skrev, for 2 minutter siden: Men hvis hun ikke havde familie, så havde du postet det? Selvfølgelig skal hun betale tilbage, men du virker godt nok ikke som den skarpeste kniv i skuffen Du kender mig ikke, så hold dine udtalelser for dig selv tak! Del dette indlæg Link til indlæg
JunkieKid 78 Skrevet 29. Juli, 2020 (edited) Du poster Gamez skrev, for 1 minut siden: Du kender mig ikke, så hold dine udtalelser for dig selv tak! Du poster på et forum, så hvis du ikke vil høre andre folks udtalelser.... Redigeret 29. Juli, 2020 af JunkieKid Del dette indlæg Link til indlæg
Gamez 10 Skrevet 29. Juli, 2020 Malou00 skrev, for 2 minutter siden: Netop.. og han så svinger mellem vi skal have Dialog og løse dette, hvor han vil slette alt og jeg skal ringe til ham for så 5 min efter i ny tråd er på trusler og afpresning hvordan kan jeg enlig stole på han ikke hænger mig ud penge eller ej fredag hvor er min sikkerhed i det.. nåhhh jeg skal StOle på hans ord... svært Han svinger så meget i Hele denne tråd.. Når jeg har mine penge fredag morgen på min konto vil jeg hverken skrive eller ringe til dig mere! du har brændt mig af 3 gange med at overføre og ikke gjort det, derfor startede jeg denne tråd, men jeg venter spændt til fredag morgen, du har mit konto nummer og når pengene er der så hører du aldrig mere fra mig.! Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 29. Juli, 2020 JunkieKid skrev, for 4 minutter siden: Selvfølgelig skal hun betale tilbage Hvorfor skal hun det? Han har allerede - med alle sine aflysninger - brugt den tid han havde købt. JunkieKid skrev, for 4 minutter siden: men du virker godt nok ikke som den skarpeste kniv i skuffen Det står faktisk ikke helt klart..... det er enten det, eller en simpel kriminel Del dette indlæg Link til indlæg
Gamez 10 Skrevet 29. Juli, 2020 JunkieKid skrev, Lige nu: Du poster Du poster på et forum, så hvis du ikke vil høre andre folks udtalelser.... Jeg poster ligesom alle andre, jeg er blevet snydt og mine penge er ikke kommet som lovet men de er på vej og det må jeg stole på, så skal jeg nok lade være med at kontakte hende igen! Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 29. Juli, 2020 Er EG virkelig ok, med at bruges som inkassobureau? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gamez 10 Skrevet 29. Juli, 2020 Bananas skrev, Lige nu: Er EG virkelig ok, med at bruges som inkassobureau? Hvis du har betalt for en ydelse med ikke fået den hvad gør du? Del dette indlæg Link til indlæg
JunkieKid 78 Skrevet 29. Juli, 2020 (edited) Gamez skrev, for 2 minutter siden: Hvis du har betalt for en ydelse med ikke fået den hvad gør du? Så ville jeg nok skrive en artikel "advarsel denne GP fik forudbetaling...", lære ikke at betale forud i fremtiden og så lukke den der Ikke begynde at afpresse pigen Redigeret 29. Juli, 2020 af JunkieKid 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 29. Juli, 2020 Gamez skrev, for 1 minut siden: Hvis du har betalt for en ydelse med ikke fået den hvad gør du? Går videre med mit liv. Som jeg gør når jeg får p-bøder, en dårlig bøf fra Irma, eller en trist oplevelse hos en GP. Lærer måske hvordan jeg skal undvige det næste gang. Jeg bruger i hvert fald ikke EG som hverken straf eller inkassotrussel. 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 29. Juli, 2020 Gamez skrev, for 5 minutter siden: Jeg poster ligesom alle andre, jeg er blevet snydt og mine penge er ikke kommet som lovet men de er på vej og det må jeg stole på, så skal jeg nok lade være med at kontakte hende igen! Der er - efter omstændighederne - ikke meget der tyder på at det er dig, der er blevet snydt. Del dette indlæg Link til indlæg
Malou00 71 Skrevet 29. Juli, 2020 Nu stopper du sgu!!! jeg kørte flere gange afsted til dig hvor du enten aflyste 5 min inden jeg parkeret min bil eller jeg ikke kunne få fat på dig.. brugte mange timer på mails med dialog og nye møder som du ikke kunne udføre... jeg har ganske få gange men at spille mig ud så skurk gider jeg enlig ikke stå model til. jeg køre mellem 3-4 timer hvor jeg kan lave aftaler i det tidsrum.. med bad og omklædning hjemmefra og bil tur har jeg brugt over 1 time hver gang. træt af du hænger mig på denne måde sgu enlig ikke særlig fair og rimeligt . gider ikke mudderkast men har også behov for at forsvare mig i dette her 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Gamez 10 Skrevet 29. Juli, 2020 Malou00 skrev, for 1 minut siden: Nu stopper du sgu!!! jeg kørte flere gange afsted til dig hvor du enten aflyste 5 min inden jeg parkeret min bil eller jeg ikke kunne få fat på dig.. brugte mange timer på mails med dialog og nye møder som du ikke kunne udføre... jeg har ganske få gange men at spille mig ud så skurk gider jeg enlig ikke stå model til. jeg køre mellem 3-4 timer hvor jeg kan lave aftaler i det tidsrum.. med bad og omklædning hjemmefra og bil tur har jeg brugt over 1 time hver gang. træt af du hænger mig på denne måde sgu enlig ikke særlig fair og rimeligt . gider ikke mudderkast men har også behov for at forsvare mig i dette her Det er fair du forsvarer dig det skal der sku være plads til men sagen er at du har skulle overføre mine penge 2 gange uden du har gjort det, så jeg venter nu til fredag som du har skrevet... Del dette indlæg Link til indlæg
Malou00 71 Skrevet 29. Juli, 2020 (edited) Hvor er mit bevis på du ikke udstiller mig uanset penge eller ej Redigeret 29. Juli, 2020 af Malou00 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 29. Juli, 2020 Gamez skrev, for 3 minutter siden: Det er fair du forsvarer dig det skal der sku være plads til men sagen er at du har skulle overføre mine penge 2 gange uden du har gjort det, så jeg venter nu til fredag som du har skrevet... Men du forholder dig jo ikke til de ting du skriver Del dette indlæg Link til indlæg
Gamez 10 Skrevet 29. Juli, 2020 Malou00 skrev, for 1 minut siden: Hvor er mit bevis på du ikke udstiller mig uanset penge eller ej Du har mit ord for at jeg stopper med at skrive til dig herinde på mail og på tlf.... gider sku ikke det her mudderkast, men det stopper jeg med når jeg kan se pengene på min konto Del dette indlæg Link til indlæg
Gamez 10 Skrevet 29. Juli, 2020 Malou00 skrev, for 3 minutter siden: Hvor er mit bevis på du ikke udstiller mig uanset penge eller ej Du havde ikke overholdt vores aftaler om tidligere betaling og undgået at svare mig derfor jeg skrev herinde, havde du overholdt dine ting så havde dette aldrig sket Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. Juli, 2020 (edited) Kommer der ikke snart en voksen @Administrator Redigeret 29. Juli, 2020 af Aarhuselsker Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 29. Juli, 2020 Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden: Kommer der ikke snart en voksen Ha, hvorfor skulle der det, selv efter 29 indlæg fra TS er der garanteret masser af popkorn i posen endnu... Del dette indlæg Link til indlæg
Malou00 71 Skrevet 29. Juli, 2020 I ene øjeblik truer du med bål og brand, så vil du finde løsning, slette det hele og jeg skal ringe.. næste opslag er du tilbage sporet med trusler .. må ud fra denne udstiling af mig og lange tråd sige stoler Meget lidt på dine løfter 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Miller's Crossing 1969 Skrevet 29. Juli, 2020 Nu sætter jeg vand over til the og Danmarks bedste romkugle 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gamez 10 Skrevet 29. Juli, 2020 (edited) Malou00 skrev, for 10 minutter siden: I ene øjeblik truer du med bål og brand, så vil du finde løsning, slette det hele og jeg skal ringe.. næste opslag er du tilbage sporet med trusler .. må ud fra denne udstiling af mig og lange tråd sige stoler Meget lidt på dine løfter Får jeg mine penge på fredag som du har lovet nu 3. Gang ? du har haft dem i nu 3 måneder Redigeret 29. Juli, 2020 af Gamez Del dette indlæg Link til indlæg
JunkieKid 78 Skrevet 29. Juli, 2020 Miller's Crossing skrev, Lige nu: Nu sætter jeg vand over til the og Danmarks bedste romkugle Mmm Romkugle. Er desværre på kur, så the og luftpeanuts står den på her Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 29. Juli, 2020 JunkieKid skrev, for 5 minutter siden: Mmm Romkugle. Er desværre på kur, så the og luftpeanuts står den på her The uden sukker, så Del dette indlæg Link til indlæg
Malou00 71 Skrevet 29. Juli, 2020 Nu folk har popcorn fremme.. har du så glemt at nævne at fra dag 1 af når du sendte anmodninger på mobil pay vedlagde du trusler i vedhængende kommentar. Del dette indlæg Link til indlæg
Gamez 10 Skrevet 29. Juli, 2020 Malou00 skrev, for 6 minutter siden: Nu folk har popcorn fremme.. har du så glemt at nævne at fra dag 1 af når du sendte anmodninger på mobil pay vedlagde du trusler i vedhængende kommentar. Hvad for nogle trusler Del dette indlæg Link til indlæg