Hop til indhold
Guest veraGBPige

Gangbang i Nordjylland. Mandag 3. August :)

Recommended Posts

Guest veraGBPige

Hej igen fyre :)

Som jeg nævnte i mit sidste indlæg, havde jeg MEGET sjovt at møde nogle af jer i Nordjylland i starten af juli. Så meget, at jeg kommer tilbage igen i næste uge :P

Igen begyndte jeg med at invitere de mænd, jeg allerede havde mødt, og dem, der allerede har kontaktet mig med personlig besked her. Men jeg har stadig et par steder til rådighed for mænd, som jeg ikke har mødt eller talt med før ;)

Hvis du er interesseret i at deltage, skal du bare sende mig en besked her, så jeg kan fortælle dig flere detaljer.

Kys,

Vera xxxx

car.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
veraGBPige skrev, for 3 timer siden:

Hej igen fyre :)

Som jeg nævnte i mit sidste indlæg, havde jeg MEGET sjovt at møde nogle af jer i Nordjylland i starten af juli. Så meget, at jeg kommer tilbage igen i næste uge :P

Igen begyndte jeg med at invitere de mænd, jeg allerede havde mødt, og dem, der allerede har kontaktet mig med personlig besked her. Men jeg har stadig et par steder til rådighed for mænd, som jeg ikke har mødt eller talt med før ;)

Hvis du er interesseret i at deltage, skal du bare sende mig en besked her, så jeg kan fortælle dig flere detaljer.

Kys,

Vera xxxx

car.png

Har sendt dig en besked

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest veraGBPige

Hej fyre ;)

Tak for al interessen for mit arrangement på mandag :)

Der er stadig et eller to steder tilgængelige, hvis nogen af jer stadig er interesseret i at blive medlem ;)

Send mig en personlig besked her, hvis du vil vide mere ;)

kys,

Vera xxxx

club.jpg

Redigeret af veraGBPige

Del dette indlæg


Link til indlæg
SexFactor skrev, for 28 minutter siden:

Hej Vera, kan man stadig nå det? :P

Du kan sagtens nå det, hvis du er Superman og kan flyve så hurtigt, at du kan skrue tiden mindst én uge tilbage - eller alternativt finder en tidsmaskine, der kan sende dig tilbage i tiden :)

Jeg tror du har misset, at datoen er sat til den 3. august 2020 :) 

Bedre held næste gang.

Redigeret af Asmodeus

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, den 28.7.2020 at 12:41:

Stop nu med alt det pjat i Jylland. 

haha i har sku da så meget af muligheder i København eller lidt udenfor  så om vi også har lidt herover hihi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest veraGBPige

Hej igen fyre :)

Det er lang tid siden jeg skrev her, så jeg troede jeg ville sige hej ;)

Tak til alle dem, der har sendt mig en besked. Og jeg er ked af det, hvis jeg endnu ikke har svaret dig. Jeg lover at gøre det snart.

Naturligvis kan jeg i den nuværende situation ikke foretage gangbangs :( Men jeg leder stadig efter gode spillesteder, og når tingene forbedres med Corona, kan jeg forhåbentlig møde nogle af jer igen for mere gangbang-sjov :)

Og rolig - København er højt på min liste over steder at besøge, så med held og lykke får jeg noget at gøre der i den nærmeste fremtid!


Kys, Vera xxx

DoggingSjovt.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...