Hop til indhold

Recommended Posts

Så er det igen blevet tid til at anmelde en dejlig pige.

Denne gang blev det thainisa: https://annoncelight.dk/showad/299668

Skrev til hende, og der gik ikke længe før hun svarede. Tidligt om morgenen og det var fint for jeg var ret morgenliderlig.

 

Hun ankom i ganske pænt tøj. Nydeligt og fornemt. Vi fik ordnet betalingen og gik igang med det sjove. Hun blev slikket til hun kom, og hun nød det kunne man tydeligt mærke. Og det gjorde jeg så sandelig også, for hold da k... en fisse!

Det blev min tur til at nyde hendes orale, og det var også ganske udmærket. Ikke det bedste jeg har prøvet, men absolut heller ikke det værste. Mens jeg lå der, hoppede hun op på mig, og endnu engang blev jeg fyldt med glæde, for den fisse gled dejligt blødt ned over pikken. Hun red mig lidt, indtil vi skulle prøve en doggy. Det blev stående, og jeg tog fat i håret og hev lidt, og det nød hun. Lidt vildere mens hun blev pumpet hårdt, så tog fat om halsen, og det nød hun også. Ned på ryggen, for jeg måtte slikke hende igen. 

 

Fantastisk oplevelse. Billederne er ret dårlige, men den rigtige vare er kanon. Flot pige med dejligt store bryster.

 

Udseende 9/10

Bryster: 9/10

Blow: 7/10

Sex: 10/10

 

Skal helt klart se hende igen.

 

Hun kysser desværre ikke, og det er desværre for det har man sgu lyst til med hende..

 

Kan helt klart anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

HEJ.  

Besøgte lige pigerne i dag d 16/9.  Kl 10.45.  

Skrev 30 min før om hun havde tid, og svarede lyn hurtig det havde hun.  

Mødtes op i lejligheden, og blev taget imod af en ung pæn pige med super krop i tight jeans og top.  

Blev ført ind på et meget pænt værelse, super hyggeligt, men levende stearinlys.

Det så meget hyggeligt og rent ud og der var ikke en ting der lå forkert.

Rent 10 tal.  

Vi afregnede og købte 30min.

 Hun tog håndklæde frem og lage det på senge og sagde jeg skulle ligge på maven.  Og hun tog tøjet af.  Og satte musik i gang på telefonen super sexet.

Startede med en god gang massage super godt.  bevægede sig længere ned,

Hvor hun pludselig tændte en vibrator og kørte den på ballerne og kuglerne og ned på pik....   Efter et stykke tid med leg. Bad hun mig om at vende mig om, og satte kondom på men hun kørte vibratoren over prikken.

Og begyndte blowjob.  

Blowjob var et 8 ud af 10.

Vil sige meget godt.   Legede lidt med fi... Inden hun vente rykke til mig og satte sig op på mig.  

Sex'en var en ren 10.  Satme hun kunne ride, og kørte vibratoren over bollerne, og kunne høre hun stønnede ikke Falsk, lød miget rigtigt.  

Efter et stykke tid vente hun sig på siden. Og bankede pik.. Godt op, super lækkert. Og hørte hende stønne og ingen falsk. Super lækkert.

Hun så ikke på klokken og tror faktisk hun nød det og tog sig tid.  

Efter sex'en spurte hun om jeg vil have vand, og sagde ja tak.

Sad lidt på sengen og drak vand og kunne se det ikke hastede af jeg skulle AFSTED,, og nød faktisk lige nogle minutter uden tøj på med lidt vand.  

Tog omkring 1 time. Og betalt for 30 min. Det er super lækkert. Der ikke går en alarm igang

 Super sød og lækker pige.  

Sex 10 ud af 10

Massage 8 ud af 10.  

Blowjob 8 ud af 10.  

Lejlighed 10 ud af 10.  

Bryster 9 ud af 10 dejlige uden silikone. 

 

Et besøg vær igen " JA TAK"     

Servicemanden Frederikshavn

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servicemanden skrev, for 3 timer siden:

 

HEJ.  

Besøgte lige pigerne i dag d 16/9.  Kl 10.45.  

Skrev 30 min før om hun havde tid, og svarede lyn hurtig det havde hun.  

Mødtes op i lejligheden, og blev taget imod af en ung pæn pige med super krop i tight jeans og top.  

Blev ført ind på et meget pænt værelse, super hyggeligt, men levende stearinlys.

Det så meget hyggeligt og rent ud og der var ikke en ting der lå forkert.

Rent 10 tal.  

Vi afregnede og købte 30min.

 Hun tog håndklæde frem og lage det på senge og sagde jeg skulle ligge på maven.  Og hun tog tøjet af.  Og satte musik i gang på telefonen super sexet.

Startede med en god gang massage super godt.  bevægede sig længere ned,

Hvor hun pludselig tændte en vibrator og kørte den på ballerne og kuglerne og ned på pik....   Efter et stykke tid med leg. Bad hun mig om at vende mig om, og satte kondom på men hun kørte vibratoren over prikken.

Og begyndte blowjob.  

Blowjob var et 8 ud af 10.

Vil sige meget godt.   Legede lidt med fi... Inden hun vente rykke til mig og satte sig op på mig.  

Sex'en var en ren 10.  Satme hun kunne ride, og kørte vibratoren over bollerne, og kunne høre hun stønnede ikke Falsk, lød miget rigtigt.  

Efter et stykke tid vente hun sig på siden. Og bankede pik.. Godt op, super lækkert. Og hørte hende stønne og ingen falsk. Super lækkert.

Hun så ikke på klokken og tror faktisk hun nød det og tog sig tid.  

Efter sex'en spurte hun om jeg vil have vand, og sagde ja tak.

Sad lidt på sengen og drak vand og kunne se det ikke hastede af jeg skulle AFSTED,, og nød faktisk lige nogle minutter uden tøj på med lidt vand.  

Tog omkring 1 time. Og betalt for 30 min. Det er super lækkert. Der ikke går en alarm igang

 Super sød og lækker pige.  

Sex 10 ud af 10

Massage 8 ud af 10.  

Blowjob 8 ud af 10.  

Lejlighed 10 ud af 10.  

Bryster 9 ud af 10 dejlige uden silikone. 

 

Et besøg vær igen " JA TAK"     

Servicemanden Frederikshavn

 

Det er det fede ved hende, hun tjekker aldrig tiden, hun er virkelig sød.. er stor fan <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære brødre her på siden.

på baggrund af jeres gode anmeldelser af hende bestilte jeg en tid i går aftes. Fin kommunikation over mobilen. Kører til adressen og ankommer 5 min. Før aftalt tid og skriver at jeg er der. Ingen besked tilbage. Ringer kl. 5 min. Efter for at få kontakt. Ingen respons. Sætter mig hen i bilen og skriver og ringer igen efter 10 min. Igen, no contact. 20 min. Efter aftalt tid og uden kontakt, ruller jeg hjemad igen. 1 times kørsel hver vej forgæves. Det er sgu skuffende og man bliver en lille smuke vred. Så ingen gentagelse fra min side af. 
 

fortsat god søndag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dengamlebjørn skrev, for 3 timer siden:

Kære brødre her på siden.

på baggrund af jeres gode anmeldelser af hende bestilte jeg en tid i går aftes. Fin kommunikation over mobilen. Kører til adressen og ankommer 5 min. Før aftalt tid og skriver at jeg er der. Ingen besked tilbage. Ringer kl. 5 min. Efter for at få kontakt. Ingen respons. Sætter mig hen i bilen og skriver og ringer igen efter 10 min. Igen, no contact. 20 min. Efter aftalt tid og uden kontakt, ruller jeg hjemad igen. 1 times kørsel hver vej forgæves. Det er sgu skuffende og man bliver en lille smuke vred. Så ingen gentagelse fra min side af. 
 

fortsat god søndag. 

Jeg har haft ligende oplevelse. Desværre er alle positive anmeldelser af nye brugere (som jeg lige har læst det) Så det siger måske noget? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SexGuiden skrev, for 17 timer siden:

Jeg har haft ligende oplevelse. Desværre er alle positive anmeldelser af nye brugere (som jeg lige har læst det) Så det siger måske noget? 

Uha sikken en konklusion, vi har eller jeg har kun vurderet udfra hendes udseende og krop, ikke at vi hun har bailet folk, hun lever skam, så ved ikke hvor du vil hen med den udtalelse?  Som jeg læser ved folk, så tager hun ikke 30 min for 30min, måske har det noget at sige? Hva ved jeg, jeg vurdere det jeg har oplevet med hende, det er da jeg var sammen med hende, synes hun er møglækker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Har selv spekuleret på at besøge hende og kontaktede hende i sidste uge, men da hun var svær at tale og skrive med, så droppede jeg det igen og det blev så en anden pige. 
 

Men jeg synes hun ser rigtig lækker ud, og måske jeg forsøger mig igen en anden gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Dengamlebjørn skrev, den 20.9.2020 at 15:10:

Kære brødre her på siden.

på baggrund af jeres gode anmeldelser af hende bestilte jeg en tid i går aftes. Fin kommunikation over mobilen. Kører til adressen og ankommer 5 min. Før aftalt tid og skriver at jeg er der. Ingen besked tilbage. Ringer kl. 5 min. Efter for at få kontakt. Ingen respons. Sætter mig hen i bilen og skriver og ringer igen efter 10 min. Igen, no contact. 20 min. Efter aftalt tid og uden kontakt, ruller jeg hjemad igen. 1 times kørsel hver vej forgæves. Det er sgu skuffende og man bliver en lille smuke vred. Så ingen gentagelse fra min side af. 
 

fortsat god søndag. 

jamen hvorfor gik du ikke hen til døren og ringede på? Går ud fra du havde adressen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
går ned på knæ skrev, for 2 timer siden:

jamen hvorfor gik du ikke hen til døren og ringede på? Går ud fra du havde adressen?

Jo, jeg havde adressen, hvis det er den rigtige. Det er det jo ikke altid, men nogle gange overfor eller ved siden af. Det er jo derfor man skal skrive eller ringe ved ankomst for at få det rigtige nummer, etage mv. jeg havde et vejnavn og et nummer men ikke etage, og jeg ville ikke ligefrem ringe på 8 lejligheders dørklokker i 4 etager. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle 

Til info har Thainisa sendt mig sin uforbeholdne undskyldning på sms, hvor hun beklager sin opførsel. Hun skrev også hvorfor, hvilket jeg ikke vil skrive her, men den er godtaget fra min side. Dejligt det også kan lade sig gøre da det viser, at der trods alt er et fornuftigt menneske i den anden ende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dengamlebjørn skrev, 1 time siden:

Hej alle 

Til info har Thainisa sendt mig sin uforbeholdne undskyldning på sms, hvor hun beklager sin opførsel. Hun skrev også hvorfor, hvilket jeg ikke vil skrive her, men den er godtaget fra min side. Dejligt det også kan lade sig gøre da det viser, at der trods alt er et fornuftigt menneske i den anden ende. 

hun virker til at være super sød når man kommunikerer med hende, så mon ikke også et besøg vil være til den gode side af oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...