Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Æhhhhh Venuslogen

Recommended Posts

Gæst

Venuslogen må godt nok have været et skidt sted :) (har aldrig selv været der, er "gammel" Gimel dreng, inden x fik lokket herover)

Men hvor bliver venuslogen nævnt i mange tråde, som oftest ikke som noget positivt. Heldig vi har fået Eroguide ;) Lidt uenigheder, men rigtig hyggeligt sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er meget smigrende, Liderligfyr, at jeg angiveligt er årsagen til, at du forlod Gimel til fordel for EG.

Jeg begyndte oprindeligt på Hedomax og gled over til Gimel, da førstnævnte gik i sort i november 2011. Jeg kom til EG i januar 2012, men fortsatte parallelt på Gimel frem til september 2012.

Jeg har således heller aldrig været på VL, men kiggede ind for nogle uger siden, da jeg stod med samme undrende nyfigenhed som dig over alle de direkte og indirekte, oftest negative, hentydninger til dette site.

Da der tilsyneladende ikke er nogen af de mange immigranter fra VL herinde, der har lyst til at uddybe yderligere, kan jeg henlede din opmærksomhed på strengen "Growlers cirkus fortsætter", som du finder på Gimels debatforum. Her er du jo kendt ;)

Her vil du bl.a. finde fire links til debatten på VL, der – hvis du orker at læse dig igennem dem – giver et fingerpeg om, hvad det er for et sted.

God fordøjelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her vil du bl.a. finde fire links til debatten på VL, der – hvis du orker at læse dig igennem dem – giver et fingerpeg om, hvad det er for et sted.

Nu ved jeg ikke, hvilke debatter du her omtaler, men jeg undrer mig alligevel. Skulle fire udvalgte debatter være repræsentativt for et sted, som består af flere tusinde debatter gennem et årti eller mere?

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu ved jeg ikke, hvilke debatter du her omtaler
Det er såmænd de fire links, som er angivet på Gimels debatforum under titlen "Growlers cirkus fortsætter".

... men jeg undrer mig alligevel. Skulle fire udvalgte debatter være repræsentativt for et sted, som består af flere tusinde debatter gennem et årti eller mere?
Det har jeg heller ikke skrevet, Gina.

Det, jeg siger til Liderligfyr, er, at det giver et fingerpeg om, hvad der foregår, og selv holder jeg af gode grunde sproget i præsens. Det er derimod indlæggene i linkene, der trækker tråde tilbage i tiden. Og det er da ikke hyggelig læsning, vel?.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er meget smigrende, Liderligfyr, at jeg angiveligt er årsagen til, at du forlod Gimel til fordel for EG.

Jeg begyndte oprindeligt på Hedomax og gled over til Gimel, da førstnævnte gik i sort i november 2011. Jeg kom til EG i januar 2012, men fortsatte parallelt på Gimel frem til september 2012.

Jeg har således heller aldrig været på VL, men kiggede ind for nogle uger siden, da jeg stod med samme undrende nyfigenhed som dig over alle de direkte og indirekte, oftest negative, hentydninger til dette site.

Da der tilsyneladende ikke er nogen af de mange immigranter fra VL herinde, der har lyst til at uddybe yderligere, kan jeg henlede din opmærksomhed på strengen "Growlers cirkus fortsætter", som du finder på Gimels debatforum. Her er du jo kendt ;)

God fordøjelse.

Kære Bordene X

Jeg kan med det indlæg du her har lavet undre mig meget over din seriøsitet, i div indlæg, når du kan sidde og henvise folk til at læse en internetside der er kendt for at Hade Vl (dit eget benkendskab er også begrænset, kan jeg se??) Syntes du at stedet er et sted der skal tages seriøst, når admin af siden sidder og vidresender en piges(mine) personlige oplysninger med privat navn hjemadresse og andet privatliv? Noget du hylder?(Altid rart når man kommer hjem at man på ens privatadresse, kan vente sig en overraskelse,eller andre ting iform at offentligørelse) En internetside som du henviser til?

Ligesåvel som at stedet har opfordret til at skrive dårlige anmeldelser af mig, som straks bliver fulgt og du på det tidspunkt var "nød" til at vidrebringe?....(håber du så det sjove i det,....som dejlig anonym, der ikke er personhenførbar, men det er jeg, for mig gjorde det meget ondt)

Venuslogen er Moderboardet til ero, og jeg kan af div private meddelser se at de fleste er gamle vl medlemmer, medlemmer der har været med i flere år...hvorfor mon? fordi til tider er Logen ret sjov, og man gør den selv til det den er, hvad måske logen "fegler" er at vi er nogle som faktisk ggodt kan lide tonen derinde, nærheden ved at vi kender hinannen, hvor jeg måske syntes Ero er mere "upersonligt" Logen har jo den der....vi ved hvem hinannen er og vi gider ikke trolle, Vl,s bruger kender hinannens skrivestil, Vl er også stedet hvor du i en debat kan mødemodsatte meninger...skægt nok...præsis som ero.....underligt ik? :D Vl er ikke et dårligt sted, og kan ikke vuderes efter en streg på et andet board hvor det eneste formål har været at ødelægge Vl. Noget som du i dit indlæg, syntes er i orden....Hvad er der galt med at have flere boards....? Hvad er der galt i at internettet har flere sider om samme emne? Behøver man så "bekrige" andre boards? og for dit tilfælde, bekrige noget man ikke ved en hujende fis om?(ok...du syntes jo også det er okay at ødelægge en piges navn....fordi du tror på hvad du har læst.....på et board.

Venuslogens svaghed er at alt for mange sandheder ikke er skrevet, så div løgne rundtomkring på nettet, er blevet til sandheder, sandheder som ikke sætter vl i dårligt lys, men sandheder som for nogle mennesker bare ikke må komme frem, for så ville der nok blive sat spørgsmåltegn ved ret mange af de myter som går rundt omkring på nettet om vl. (tro mig...tror du jeg har lyst til at fortælle? for at evt. få folk til at kravle ned at ryggen på mig) nej Logen har altid beskyttet sine hemligheder, dermed div. beslutninger har været ubegribelige...hvorfor dit eller dat...? Svar der burde være svaret på, men for at beskytte div piger/medlemmmer er blevet fortiget, deraf opfundene løgne af div "læsere" som syntes Vl er et "frygteligt" sted

Jeg har personligt fra en bruger herinde, blevet Stalket" om hvor jeg er på nettet og han mener ikke jeg kan/må være her, trods jeg skriver på flere sider rundt omkring...pga at jeg er tjatmoderator på Logen. Jeg mener selv at ...hvad skal jeg kalde det...mangfoldigheden omkring proff.piger ikke abselut hører til/hjemme på et board, man kan sagtens "deltage" på flere. ...hvad Jeg så ikke "må"iflg. min "kontrolant/stalker".

Når nu du mener vl snakker grimt om ero....sker det omvendte så ikke? i større grad herinde, Du har jo selv kaldt os, der også skriver på Logen for "vraggods der driver i land" Tak for det, hvor føler man sig velkommen...det giver lyst til at skrive og deltage!.....Man er en mere "ren" deltager hvis man ikke har skrevet eller kommer andre steder på nettet?

Jeg kan så takke rigtig mange medlemmer herinde, for i pm,s/mails der har sagt til mig: deltag og skriv, for at jeg tør gøre det....og trods jeg er vl-moderator, der er "nogen" , der mener at det er "okay" at lige skal nedgøre, til "vraggods"....eller andre nedgørende bemærkninger om medlemmer fra Venuslogen.

Hr X...måske en underlig ting at forstå for dig, der bare er et annymnymt X, deltager på nette, så er man dejlig annonym.....Så er alt tilladt....!

Jeg er personhenførbar, Men jeg tør godt stå ved mit navn,

Skægt nok er jeg lige så fintfølende som andre piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja X, du henviste herind, hvis man ville vide mere om Tyskland :) hvilket jeg har udnyttet til fulde. Så Thumps up herfra. Gimel er ikke rigtig noget værd længere i mine øjne.

Hedomax droppede jeg vist pga nedbrud. Og knap så gode anmeldelser af piger (ikke negative men meget korte)

Kan forstå på pigerne her i tråden, at der også var noget godt ved VL ;) og det er jo fint..... selvom man mest læser om det negative herinde (altså om VL og dens nedgang)

Er der også nogen mænd, der synes VL er fantastisk? eller ikke noget skidt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

@Cherie. Et meget langt indlæg som jeg ikke forstod meget af- dog kunne jeg læse at du er moderator på VL og altså tilhører inderkredsen. Se det er en nyttig viden, når man læser dine,for det meste, indsigsfulde indlæg.

Men du er nu en fræk tøzzz

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vel heller ikke det, der står skrevet på Gimel, som det stedlige X her mener, er troværdigt, men derimod nogle links, der ligger på Gimel og som linker direkte ind til nogle debatter på Venuslogen - så vidt, jeg har forstået...

Jeg har forsøgt at finde den debat, som X her henviser til, inde på Gimel, men jeg kan ikke finde den.

I det hele taget har jeg problemer med at komme ind på Gimel - så jeg kan kun se det, man kan se uden at være medlem. Jeg har en gang for nogle år siden haft en profil derinde og har skrevet ét eneste indlæg derinde - og nu kan jeg hverken få mit password derinde til at fungere eller komme i forbindelse med administratorerne eller noget som helst, selv om jeg har prøvet at kontakte dem på mail.

Meget troværdigt... :(

Men lige bortset fra det, så kan jeg ikke se, at der skulle være noget i vejen med at bevæge sig rundt på mange forskellige sites, der handler om ét bestemt emne - eller et helt andet emne for den sags skyld. Og fordi man er moderator det ene sted, burde man vel sagtens kunne bevæge sig rundt alle de andre steder også.

Man er vel ikke stavnsbundet til ét sted???

Spider

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Cherie. Et meget langt indlæg som jeg ikke forstod meget af- dog kunne jeg læse at du er moderator på VL og altså tilhører inderkredsen. Se det er en nyttig viden, når man læser dine,for det meste, indsigsfulde indlæg.

Men du er nu en fræk tøzzz

Århus....elsker, kendte engang en der var meget til Århus....ja ja gamle minder...syntes jeg kender din måde at skrive på...ja ja :D:D

Jeg er tjatmoderator, om det er at være i inderkedsen er det nok...den der inderkreds

Som forstår at holde på en hemmelighed, så godt så der kan skrives løgne rundt omkring på nettet om det...uden det bliver modsagt. Som jeg selv mener er Venuslogens store svaghed, der bliver handlet, men ikke forklaret hvorfor der bliver handlet.

Dermed har div løgnene, fået deres eget liv. Tro mig, tror du jeg har haft lyst til at "fortælle" sandheder?

Men i den der, inderkreds, som alle vl bruger/medlemmer, der uviser logen , loayalitet, er medlem af....og udviser troværdighed. Århus, du burde vide hvad jeg snakker om.....

Men om jeg er tjatmoderator, på Venuslogen, og sidder og tjatter med folk, gør mig vel ikke til en "dårligere" pige/annoncør/debatdeltager, end andre, herinde?

det der idernet er vel bredt nok til at man kan være på mange sider?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Jeg er helt enig i med Cherie at man ikke kan tage for gode varer, hvad der skrives om VL på Gimel. Den der 10-15 år lange konflikt, eller hvor mange år den nu har varet, er jeg faktisk ligeglad med, og jeg har ingen intentioner om at stole på nogen udlægninger fra nogen parter om årsagen til konflikten. Jeg har heller ingen intentioner overhovedet om at stole på de grove angreb der kører mod VL på Gimel som udløber af konflikten.

Det som jeg som læser kan bedømme VL på, er det der foregår på VL i debatterne og de beslutninger moderatorerne udfører.

Til det liderligfyr spørger om:

Der er højt til loftet på Eroguide.

Min opfattelse er at der ikke er så højt til loftet på VL. Jeg har tit set folk blive smidt ud eller indlæg er blevet slettet på VL.

Jeg synes tonen på Eroguide er mere jovial og slet ikke så victoriansk-arrogant som man til tider ser en tendens til på VL.

Der skrives gode og mange anmeldelser af piger i København på Venuslogen, men ikke ret meget udenfor København. På Eroguide skrives der gode og mange anmeldelser af piger i hele landet.

Det er det, som gør at jeg holder mig til Eroguide. Det har intet at gøre med det som Cherie måtte mene er årsagen - de skrevne indlæg om VL som iflg. hende er usandheder. Det har intet med det at gøre, og det vil jeg gerne slå fast nu da Cherie udtaler at det skulle være årsagen til at folk holder sig væk. Hun taler i hvert fald ikke på mine vegne.

Det er min opfattelse af det. Jeg respekterer at Cherie ser anderledes på det og forventer naturligvis at hun også respekterer min opfattelse !

Jeg er da fuldkommen ligeglad med om folk skriver på alle 3 forummer og kan sagtens forstå Cheris udfald mod ham der kritiserede hende på VL for at skrive på Eroguide, men jeg ved så ikke lige hvor relevant det er i denne debat. Jeg synes også som Århuselsker at visse dele af Cheries indlæg er noget diffust.

Til slut er jeg enig med Cherie i, at hvis man skal bedømme hendes indlæg herinde, så skal man 100 % udelukkende bedømme dem på hvad hun skriver her og ikke hendes fortid eller nutid på VL. Med undtagelse af hendes indlæg i en ameldelse af hende selv vil jeg også mene at Cherie faktisk er et rigtig godt positivt indslag på Eroguide. Så kan det jo være ligemeget om hun er chatmoderator og meget andet på VL. Det er jeg enig i, men det må jo så også gælde Århuselsker. Jeg har også svært ved at se hvor relevante Cheries påstande og indforståede bemærkninger om Århuselskers fortid er relevante i forhold til debatten.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Cherie.

Jeg fatter ikke meget af dit lange indlæg. Skal vi ikke hellere tage den i morgen, når vi begge er blevet helt ædru og friske?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen gerne for mig x, jeg var ikke klar over, du var påvirket?!

Tak, i lige måde :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok, Cherie, så lad os da tage den med det samme:

Jeg kan med det indlæg du her har lavet undre mig meget over din seriøsitet, i div indlæg, når du kan sidde og henvise folk til at læse en internetside der er kendt for at Hade Vl (dit eget benkendskab er også begrænset, kan jeg se??) Syntes du at stedet er et sted der skal tages seriøst, når admin af siden sidder og vidresender en piges(mine) personlige oplysninger med privat navn hjemadresse og andet privatliv? Noget du hylder?(Altid rart når man kommer hjem at man på ens privatadresse, kan vente sig en overraskelse,eller andre ting iform at offentligørelse) En internetside som du henviser til?
Der var to årsager til, at jeg forlod Gimel den 1. september 2012.

Den første var, at det i længden blev besværligt for mig at agere samtidigt på to sites, idet jeg efterhånden lagde mine anmeldelser begge steder. Det var ikke videre produktivt.

Men jeg var glad for, at Gimel kunne udfylde et hul for mig efter Hedoens nedsmeltning i november 2011.

Den anden årsag var, at jeg kørte helt sur i et site, der overordnet set hele tiden skulle orientere sig efter/mod et andet site (VL). Jeg forstod ikke dengang ret meget af al det VL-sludder og gad til sidst ikke høre mere om Anjas og dine stridigheder. Det var jo ikke til at få hverken hoved eller hale i. Derfor flyttede jeg skiltet.

Ligesåvel som at stedet har opfordret til at skrive dårlige anmeldelser af mig, som straks bliver fulgt og du på det tidspunkt var "nød" til at vidrebringe?....(håber du så det sjove i det,....som dejlig anonym, der ikke er personhenførbar, men det er jeg, for mig gjorde det meget ondt)
Jeg formoder, at du her tænker på episoden, hvor jeg på Gimel meddelte, at der på EG lå en dårlig anmeldelse af dig. En sådan havde jeg nemlig aldrig set før, da disse rask væk blev slettet. På Gimel måtte du overhovedet ikke nævnes, og det krænkede i den grad min følelse for ytringsfriheden, så jeg opstillede et umuligt dilemma for Gimel: Jeg meddelte, at der lå en dårlig anmeldelse af dig her på EG.

På Gimel kunne man så enten vælge – som ved vanlig procedure – at slette mit indlæg, fordi det nævnte dig ved navn, eller man kunne udholde det uudholdelige: At lade dit navn – mod Gimels politik – stå der, så flere så det.

Det var en ren og skær provokation alene rettet mod Gimels politik over for ytringsfriheden og ikke mod dig.

Venuslogen er Moderboardet til ero, og jeg kan af div private meddelser se at de fleste er gamle vl medlemmer, medlemmer der har været med i flere år...hvorfor mon? fordi til tider er Logen ret sjov,
Jeg har nu svært ved at tro, at EG’s 2.500 brugere alle skulle være kommet fra VL.

Skulle det imidlertid være tilfældet, må jeg undre mig over, at så mange kommer herover, hvis VL vitterligt er så ”ret sjov”, som du skriver. Jeg læser næsten kun om folk, der er blevet trådt over tæerne derovre.

og man gør den selv til det den er, hvad måske logen "fegler" er at vi er nogle som faktisk ggodt kan lide tonen derinde, nærheden ved at vi kender hinannen, hvor jeg måske syntes Ero er mere "upersonligt" Logen har jo den der....vi ved hvem hinannen er og vi gider ikke trolle, Vl,s bruger kender hinannens skrivestil, Vl er også stedet hvor du i en debat kan mødemodsatte meninger...skægt nok...præsis som ero.....underligt ik? :D
Nu skriver du ”vi”. Hvem omfatter det så? Efter kritikken at dømme, og efter hvad jeg har kunnet få ud af at snuse rundt derinde, må det være dig og denne Growler, der danner kernen i en inderkreds, der rask væk sletter indlæg og knægter ytringsfriheden.

Om det er sandheden eller ej, skal jeg ikke tage stilling til, men blot konstatere, at det er et væsentligt punkt, som kritikerne har fremført mod VL i sin nuværende skikkelse.

Vl er ikke et dårligt sted, og kan ikke vuderes efter en streg på et andet board hvor det eneste formål har været at ødelægge Vl. Noget som du i dit indlæg, syntes er i orden....
Det har jeg nu heller ikke sagt. Jeg har derimod sagt, at jeg håber på VL’s fortsatte overlevelse (selvom det i øjeblikket ser sort ud), da der i så fald ikke kommer så meget vraggods over til os på EG.

Hvad er der galt med at have flere boards....? Hvad er der galt i at internettet har flere sider om samme emne?
Intet som helst. Jeg hylder da mangfoldigheden.

Behøver man så "bekrige" andre boards? og for dit tilfælde, bekrige noget man ikke ved en hujende fis om?(ok...du syntes jo også det er okay at ødelægge en piges navn....fordi du tror på hvad du har læst.....på et board.
Næ, jeg har jo ovenfor tydeligt fortalt, hvorfor jeg skred fra Gimel. Jeg kunne simpelthen ikke længere holde ud at se to høns slås så fjerene fløj, uden at jeg i virkeligheden anede hvorfor – og navnlig var jeg sur over, at denne hønsekamp tog focus fra det egentlige på Gimel: Udveksling af erfaringer og alsidigt nyt om branchen.

Venuslogens svaghed er at alt for mange sandheder ikke er skrevet, så div løgne rundtomkring på nettet, er blevet til sandheder, sandheder som ikke sætter vl i dårligt lys, men sandheder som for nogle mennesker bare ikke må komme frem, for så ville der nok blive sat spørgsmåltegn ved ret mange af de myter som går rundt omkring på nettet om vl. (tro mig...tror du jeg har lyst til at fortælle? for at evt. få folk til at kravle ned at ryggen på mig) nej Logen har altid beskyttet sine hemligheder, dermed div. beslutninger har været ubegribelige...hvorfor dit eller dat...? Svar der burde være svaret på, men for at beskytte div piger/medlemmmer er blevet fortiget, deraf opfundene løgne af div "læsere" som syntes Vl er et "frygteligt" sted
Dette afsnit forstår jeg intet af.

Jeg har personligt fra en bruger herinde, blevet Stalket" om hvor jeg er på nettet og han mener ikke jeg kan/må være her, trods jeg skriver på flere sider rundt omkring...pga at jeg er tjatmoderator på Logen. Jeg mener selv at ...hvad skal jeg kalde det...mangfoldigheden omkring proff.piger ikke abselut hører til/hjemme på et board, man kan sagtens "deltage" på flere. ...hvad Jeg så ikke "må"iflg. min "kontrolant/stalker".
Jeg har aldrig benægtet din ret til at være her, det skal du selvfølgelig have lov til.

Men ligesom det lyder mystisk, at skolelederne er en underafdeling af lærernes fagforening, lige så mystisk lyder det, at du er topfigur på et site og menig soldat på et konkurrerende.

Men så længe du følger reglerne på EG ligesom vi andre, skal du ikke høre et ondt ord fra mig i den anledning.

Når nu du mener vl snakker grimt om ero....sker det omvendte så ikke? i større grad herinde,
Hvor er det lige, at jeg har skrevet, at VL snakker grimt om EG?

Du har jo selv kaldt os, der også skriver på Logen for "vraggods der driver i land" Tak for det, hvor føler man sig velkommen...det giver lyst til at skrive og deltage!.....Man er en mere "ren" deltager hvis man ikke har skrevet eller kommer andre steder på nettet?
Nu behøver ”vraggods” jo ikke gå på personer – det er din tolkning.

Det kunne jo også gå på ideer og de dårlige vaner, som jeg hører om på VL. Og var der ikke noget med, at du kort efter ankomsten her til EG blev irettesat af Admin, fordi du videreførte en dårlig vane fra VL med at kræve al negativ omtale af dig slettet? Korriger mig endelig, hvis jeg tager fejl.

Til din ros skal jeg så straks skynde mig at sige, at du ikke siden har givet mig eller formentlig andre den mindste anledning til hævede øjenbryn.

Det, det har vakt min bekymring og interesse for, hvad der er foregået på VL, er, at et par stykker herinde har klaget over, at vi er ved at få "VL-tilstande". Det er det sidste, jeg ønsker.

I håbet om en god og fordragelig weekend

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg troede vi skulle vente til i morgen? :D

1. Nej det har du ret i der var jo kun en mening, og jeg kunne ikke skrive på siden.

2. Det føltes ellers sådan.

3. ok...der overdrev jeg måske, men mange af dem, genkender jeg trods deres nye navne, herinde.

4.Jeg er tjatmoderator, alså har jeg noget med tjatten at gøre, og gammelt medlem.

5/6 man skriver vel der man har lyst?

7.Samme svar som 1.

8. Nej det er ikke dig jeg hentyder til, og måske det er lettest at være mening, så står man ikke på øretævernes holdeplads.

9. flere steder,men det er du ikke ene om.

10 Jamen det var jo dejligt, for jeg har bare lyst til at detage lidt her og der

Og at jeg var sur og den dårlige anmeldelse, kom kom nok af der lige var blevet opfordret til det på Gimel....efter 12 års hetz bliver man sku lidt sur i ansigtet, især når ens prvate navn og adresse bliver vidresendt på nettet.

(Det var den korte udgave a svar til dine citater, noget jeg ikke helt har tjek på , og denne gang fandt jeg knappen "svar", istedet for den der knap med citat :D:D:D )

håber du kan hitte ud af mine svar trods det er tidligt på dagen. Jeg er ikke så skrap til det der med citat nr 333567 :D:D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg troede vi skulle vente til i morgen? :D
Jo, det var sådan set også min mening, men jeg havde lidt svært ved at sove, og dit indlægs krinkelkroge rumsterede i min bevidsthed, sååå :). Og astronomisk set var det vel også "i morgen", omend tidligt :lol:

håber du kan hitte ud af mine svar trods det er tidligt på dagen. Jeg er ikke så skrap til det der med citat nr 333567 :D:D:D
Det kan jeg godt med lidt rullen op og ned ad skakten, og når jeg får sat dine tal sammen med de rigtige citater, er det jo nogle meget moderate svar, du giver.

Så det bliver ikke i denne weekend, vi flår krøllerne af hinanden :lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sejanus

Hej folkens.

Foranlediget af al den snak om VL kunne jeg pluselig huske mit password til min gamle profil på VL hvor jeg i mange år hed mandrake, så tak for det. Selvom det var lidt nitten at læse hvad jeg havde skrevet for 5-6 år siden, ikke alt er lige kønt. :mrgreen:

Anyway, under det navn har jeg skrevet der on and off, og jeg har været lidt on and off på diverse udenlandske sider og et par danske inklusiv her.

Jeg har været på VL fra den hed massagepiger.dk, det var før årtusindskiftet, så jeg føler mig pludseligt lidt gammel.

Dengang var der 4 eller 5 underforums og hvis man ikke havde skrevet et indlæg færdig på et kvarter blev man smidt af serveren, så lidt kapacitet havde den.

Det var jo dengang internet til folket var i sin spæde start og VL ( samt alle andre der havde hjemmesider) var pionerer.

Jeg har kun fulgt diverse skænderier fra sidelinien, men det er ikke mit indtryk at VL er værre eller bedre end så mange andre, men fordi VL var de første så er det også dem der har haft flest skænderier og fejder.

Og det var også dem der har gjort sig de første erfaringer med hvordan man skal moderere et forum, hvilket er noget sværere end man lige tror.

For mig at se er "VL-tilstande" blevet et skældsord man bruger når vores debatter bliver lidt for ophedede, havde det været EG som havde været det første ville man nok have snakket om "EG-tilstande".

Hilsen sejanus/mandrake

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan også kun tilslutte mig sejanus / mandrake´s indlæg.

Hvis man så samtidig som jeg selv, ikke kan holde styr på de forskellige skribenters navne, tager hver debat som en ny debat, er man samtidig fri for gammelt nag og forudindtagede holdninger.

Engang imellem tjekker jeg så alligevel hvad der er skrevet før, men ofte kan samme skribent vrøvle i et indlæg og næste skriv er ganske nyttigt.

Rockford

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan også kun tilslutte mig sej anus / mandrake´s indlæg.

Hvis man så samtidig som jeg selv, ikke kan holde styr på de forskellige skribenters navne, tager hver debat som en ny debat, er man samtidig fri for gammelt nag og forudindtagede holdninger.

Engang imellem tjekker jeg så alligevel hvad der er skrevet før, men ofte kan samme skribent vrøvle i et indlæg og næste skriv er ganske nyttigt.

Rockford

Men du holder dig ikke for god til lige at omskrive sejanus nick??

Du er da ubehagelig!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Du er da ubehagelig!!!!

Den aggresionsudladning tror jeg vist ikke helt jeg forstår??? Men det er nok bare mig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du er da ubehagelig!!!!

Det er vidst lige at stramme den, men har rettet hans nick´s.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

@ Cherie

Århus....elsker, kendte engang en der var meget til Århus....ja ja gamle minder...syntes jeg kender din måde at skrive på...ja ja :D :D

Jeg er tjatmoderator, om det er at være i inderkedsen er det nok...den der inderkreds

Som forstår at holde på en hemmelighed, så godt så der kan skrives løgne rundt omkring på nettet om det...uden det bliver modsagt. Som jeg selv mener er Venuslogens store svaghed, der bliver handlet, men ikke forklaret hvorfor der bliver handlet.

Dermed har div løgnene, fået deres eget liv. Tro mig, tror du jeg har haft lyst til at "fortælle" sandheder?

Men i den der, inderkreds, som alle vl bruger/medlemmer, der uviser logen , loayalitet, er medlem af....og udviser troværdighed. Århus, du burde vide hvad jeg snakker om.....

?

Cherie vi to kender ikke hinanden.

Jeg har aldig været på VL. Fik først kendskab til siden da jeg blev medlem på Hedomax. Studerede så VL, og fandt den så rodet at jeg ikke gad finde ud af den. Jeg syntes der var for meget sammenblanding af reklamer, forum, betaling og menu links til specifikke udbydere af sex. Derfor blev jeg aldrig medlem.

Mit handle på Hedomax var Kodemand, jeg skrev kun ganske få indlæg. På Gimel var handlet Århuselsker som her på EG. På Gimel skrev jeg en del indlæg, men aldrig nogen hvor du var ind over.

Som kunde kender du mig heller ikke, idet mine besøg altid ligger i Jylland, og din forretning foregår i Kbh området.

Men om jeg er tjatmoderator, på Venuslogen, og sidder og tjatter med folk, gør mig vel ikke til en "dårligere" pige/annoncør/debatdeltager, end andre, herinde?

det der idernet er vel bredt nok til at man kan være på mange sider

Nej det bliver du ikke et dårligere menneske af, men det er da rart at kende din baggrund når du diskuterer VL relaterede udsagn.

Beklager jeg ikke var din genfundne gamle elsker fra Århus :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

summa summarum må være at Venuslogen er på vej ned af bakke ( i hvert fald, hvad jeg får ud af tråden) Nogle enkelte standhaftige riddere, der stadig kæmper for den synkende skude :) men lyder til, der er flere årsager til, eroguide bare er bedre ( og dermed har kæmpe succes)

var lige inde at tjekke gimel, i sommers da jeg var der, var der ca 1200 besøg om dagen. Idag 600-700 og ikke alverden aktivitet

Så er det jo heldig nok, man kom herind ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er også absurd at de tager penge for adgang til anmeldelser, som andre brugere har givet til dem gratis. Indtægterne burde alene komme fra reklamer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...