Hop til indhold

Recommended Posts

Guest kosteskaftet
Jok7r skrev, den 16.8.2020 at 14:02:

Rita looks nice! Do you know when she will be here?

Rita usually visits Denmark two to three times per year. The last time she was here was in March (just before the corona lock-down period). It's unclear when she will be back...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kosteskaftet
kenderen skrev, for 18 timer siden:

tal bare dansk lille Ole og din kommentar er det rene vrøvl...

Jeg er lidt i tvivl om hvad der foregår i denne tråd... Nogle af emnerne kan jeg f.eks. godt nikke genkendende til fra egen erfaring (f.eks. ustabiliteten). Men, jeg er selv lidt usikker på rygterne omkring stealthing (barebacking). Der er desuden flere medlemmer som er helt nye der er begyndt at kommentere i denne tråd. Om det er interessen for tråden som har spredt sig uden for forum skal jeg ikke kunne sige...

Redigeret af kosteskaftet
typo...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen

Coke og ikke ønsket sex uden condom... en tarvelig måde at ødelægge en pige forretning på

Del dette indlæg


Link til indlæg
kosteskaftet skrev, den 25.7.2020 at 19:51:

Jeg kan godt genkende din oplevelse @Frækkert666 (om end at det går et par år tilbage i tiden). Jeg besøgte Tina-tøsen en 4-5 gange i slutningen af 2017 og her forekom det også, at hun kunne finde på at aflyse med kort varsel. Tina har vistnok aldrig sagt nej til en go' fest, hvilket jeg efterfølgende forstod var én af årsagerne til hendes periodevise ustabilitet. Af og til "crashede" hendes transer venner matriklen hun arbejdede ud fra, og så var der dømt druk (og lidt til næsen også...).

En anden gang aflyste hun fordi jeg gerne ville sikre mig, at jeg kunne tage et bad når vi skulle mødes senere på dagen – jeg tager altid bad hos en GP lige inden vi går igang (også med Tina). Men det sted hun holdt til på det tidspunkt, var åbenbart af en mere primitiv karakter, hvorfor bademulighederne ikke var de bedste. Og vupti, så kom der sgu en aflysning bare fordi jeg går op i renlighed... :)

Sidenhen har jeg droppet transerne på grund af de rygter der florerer omkring "stealthing" (dvs. ubeskyttet sex uden samtykke). Den grundige læser kan erhverve sig yderligere information omkring netop dette emne ved at studere nogle af de øvrige "Tina-tråde" på EroGuide.

Men fræk, det var hun...

Sagde du "lidt" til næsen, gik hun ikke under navnet tryllestøv på et tidspunkt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nævnt tidligere i tråden har hun et stabil kokain forbrug og hvis man gerne vil støtte det og samtidig have ubeskyttet sex så er man gået det helt rigtige sted, det fremgår selvsagt af hendes egen profil. 

869aa76ff43f03a0c9d13872285368695116014c

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nusen110 skrev, for 2 timer siden:

It is mentioned earlier in the thread she has a stable cocaine consumption and if you want to support it and at the same time have unprotected sex then you have gone to the right place, it is clear from her own profile. 

869aa76ff43f03a0c9d13872285368695116014c

I also mentioned this photo in this thread. 

A photo of customer's dick and cocaine? Wtf? She should change her marketing style!

I was planning to visit her for a long time. But no thank you. I will not take that risk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kosteskaftet
Nusen110 skrev, for 7 timer siden:

Sagde du "lidt" til næsen, gik hun ikke under navnet tryllestøv på et tidspunkt?

Ingen anelse. Jeg ved kun hvad hun selv fortalte mig – dvs. at hun bruger/brugte kokain til festlige lejligheder...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kosteskaftet
TheDarkKnight skrev, den 13.10.2020 at 20:31:

Egen erfaring desværre. Opdagede det ikke før hun var kommet oppe i mig :o

Opstod der så en konfrontation imellem jer...?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var ret chokeret, og sagde derfor ikke så meget ud over at det var fandeme ikke ok og at det havde vi ikke aftalt noget om. Hun endte med at ville give mig pengene tilbage, hvilket jeg afslog.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDarkKnight skrev, den 21.10.2020 at 19:58:

Jeg var ret chokeret, og sagde derfor ikke så meget ud over at det var fandeme ikke ok og at det havde vi ikke aftalt noget om. Hun endte med at ville give mig pengene tilbage, hvilket jeg afslog.

Hun gjorde det også ved mig fordi jeg ikke kunne sutte hende af, hun får jo en til at stønne og det er dejligt hun ligger ovenpå men ulækkert at vide hun kommer op så mange. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
broom shaft wrote, 6 hours ago:

A new hefty report about TS Tina has just appeared on the ShemaleWiki:

https://www.shemalewiki.com/?id=998&reviewid=18423&lan=en

Welcome ...!

I also came across to that review today.

She really looks cute and some time ago I was planning to visit her. But after all these things I read about her made me change my mind... I would feel really uncomfortable to visit her after all these news about her. 

Redigeret af Jok7r

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ednukeroh
Mrev94 skrev, for 12 timer siden:

Anmeldelsen er blevet væk/fjernet. Var den fake?

Det er vist noget med at man ikke må omtale barebacking derinde eller sådan noget i den dur. På trods af det, i mine øjne, er en fair nok advarsel til andre potentielle kunder. 

  1. Referencer til stoffer og ubeskyttet analsex bliver fjernet fra alle reviews. De kan bruges til at skade profilernes omdømme, og de er umulige at verificere.
Redigeret af Ednukeroh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kosteskaftet
Mrev94 skrev, for 18 timer siden:

Anmeldelsen er blevet væk/fjernet. Var den fake?

Umiddelbart er den væk, ja... Begrundelsen herfor kender jeg ikke.

Men... hvis man søger på det samme URL som jeg indsatte ovenfor, så kan man fremskaffe en cached version via den engelske udgave af linket.

Dvs søg på: https://www.shemalewiki.com/?id=998&reviewid=18423&lan=en

Redigeret af kosteskaftet
...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...