Hop til indhold

Recommended Posts

MortenT skrev, for 4 timer siden:

Det er 2 gang jeg besøger det sted og det er ALTID fake billeder

Hvad fanden har de gang i

 

Jeg er bekendt med at der er mindst to steder på Nyholm alle, så kan du ikke være lidt mere præcis.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MortenT skrev, for 8 timer siden:

Det er 2 gang jeg besøger det sted og det er ALTID fake billeder

Hvad fanden har de gang i

 

Jeg kan kun sige hold dig væk fra den gade da stedet i mine øjne kun bringer dårlige minder op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
S&W500S skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan kun sige hold dig væk fra den gade da stedet i mine øjne kun bringer dårlige minder op.

Nu skal man ikke generalisere en hel gade.

jeg har besøgt gaden, og er altid kommet hjem med en god oplevelse.

og billederne har aldrig været fake.

men måske du kommer et sted i gaden som jeg endnu ikke har hørt om......

Redigeret af Cogb

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cogb skrev, for 22 minutter siden:

Nu skal man ikke generalisere en hel gade.

jeg har besøgt gaden, og er altid kommet hjem med en god oplevelse.

og billederne har aldrig været fake.

men måske du kommer et sted i gaden som jeg endnu ikke har hørt om......

Det kan godt være det ikke er alle piger der arbejder der men jeg er langtfra den eneste der har dårlige erfaringer med lige nettop den gade, Søg og du vil med garanti finde en masse hits med dårlige anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
S&W500S skrev, for 6 timer siden:

men jeg er langtfra den eneste der har dårlige erfaringer med lige nettop den gade

Så vidt jeg kan sjusse mig frem til, så er de mange dårlige anmeldelser (og en del fake billeder, men ikke udelukkende) primært knyttet til én bestemt adresse på Nyholm Allé. Som @Cogb gør opmærksom på, er der imidlertid også andre steder på samme gade, i hvert fald to som ligger meget tæt på. Måske også flere. Og disse steder har også en del positive anmeldelser, selvom området i min optik er rimelig trist.

Om man på den baggrund vælger gaden fra, er selvfølgelig individuelt. Selv er jeg indtil videre gået uden om, selvom mindst én latina (som stadig kan besøges) frister.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er kun falske billeder, bøvl, tomme lommer og blå nosser at hente her på nyholms alle.

Ikke langt derfra ligger der gode, vel omtalte steder - så gå en bue uden om nyholm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har oplevet rigtige billeder på Nyholms Alle. Til gengæld er der mange andre ting som gør jeg ikke kommer der uanset hvem pigen er. Stedet er gammelt og nedslidt. Badeværelset er beskidt og man er glad hvis døren dertil holder når den bliver lukket.

Jeg har på stedt oplevet at vi blev afbrudt midt i akten, da der kom en person som bankede på døren. Herefter gik pigen i panik og fandt en masse penge. Da hun kom tilbage til mig havde hun ikke pengene med. Da hun ikke havde tøj på, kan hun ikke have puttet pengene i lommen.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har været nogen gode steder for et år siden.. 

 

men det var dengang, alle de gange jeg har besøgt nogen i håbet om at det er belevet ligesom sidst har jeg fortrudt..

 

fake og klamme piger..

 

Bliver så irriteret når man har betalt taxa derud og så efterfølgende vente på en ny

 

skal ik giv det en chance mere 

Del dette indlæg


Link til indlæg
S&W500S skrev, den 25/7/2020 at 14:19:

Det kan godt være det ikke er alle piger der arbejder der men jeg er langtfra den eneste der har dårlige erfaringer med lige nettop den gade, Søg og du vil med garanti finde en masse hits med dårlige anmeldelser.

Jeg har kommer der flere gange, og altid fået god behandling.

er det et lige husnummer eller ulige nummer du har besøgt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vidt jeg ved ligger der tre steder klods op af hinanden. Der ligger det ovre ved automekanikeren og to ved siden af hinanden på den anden side af gaden. Jeg har aldrig været på de to sidstnævnte men på førstnævnte for rum tid siden da de lå oppe. Dengang husker jeg en enkelt god oplevelse. Nu er de rykket ned i kælderen. Der har jeg også været men skred igen da de piger jeg så på adressen lignede lort og på ingen måde matchede annoncebilleder. 
 

Jeg mener alle stederne nu annoncerer med en temmelig liberal menu. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været på Nyholms Alle tre gange. Jeg undgår altid piger i Rødovre grundet dårlige anmeldelser her. Samt de middelmådige oplevelser jeg har haft der. Eneste undtagelse var en thai som faktisk gjorde det godt. Men igen så kan jeg få det samme eller bedre andre steder. Lokationerne er i øvrigt lidt tarvelige og halv- til helbeskidte. Så vidt jeg ved er der mindst tre adresser der. Det lille hus, det store ved siden af og så på siden af det store.

Men jeg ville nu ikke tage forbi og tale med pimp. Har observeret rocker typer på vejen der så ud som om de holdt opsyn...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cogb skrev, den 15.8.2020 at 09:15:

Jeg har kommer der flere gange, og altid fået god behandling.

er det et lige husnummer eller ulige nummer du har besøgt?

ulige nummer var der 2 gange i alt og jeg kommer helt sikkert ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helt Reel skrev, den 16/8/2020 at 09:17:

Men jeg ville nu ikke tage forbi og tale med pimp. Har observeret rocker typer på vejen der så ud som om de holdt opsyn...

Har hørt at det bare er romanske scumbags med guldkæder og tattoos som er kærester med pigerne. 

Redigeret af ragnerok

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SødSur
Cogb skrev, den 25.7.2020 at 13:53:

Nu skal man ikke generalisere en hel gade.

Du har ret - men det er bare sådan mange tænker, gaden bliver på div sider også koblet til Rødovre - så jeg tror også der er nogle som holder sig væk fra Rødovre eller er meget skeptiske pga af hvad de laver på den gade ... (helt ubegrundet absolut) - men tror ikke helt alle har forstået hvor skadeligt det er det de laver - det påvirker mange andre end bare den kælder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...