Lake 686 Skrevet 23. Juli, 2020 Vi må blive lidt længere på arbejdsmarkedet. 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 23. Juli, 2020 Åbenbart ikke lang tid nok til at arbejdsgiver vil betale kaffe og kage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 23. Juli, 2020 (edited) Pophair skrev, 1 time siden: Åbenbart ikke lang tid nok til at arbejdsgiver vil betale kaffe og kage Det vil koste arbejdsgiver ca 10 kr max pr person for kaffe og kage. Det er vel ca produktionspris. Jeg var blevet skuffet, hvis jeg var den ansatte Redigeret 23. Juli, 2020 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2554 Skrevet 23. Juli, 2020 (edited) Tak for kaffe https://www.dr.dk/nyheder/indland/rugbroed-med-cigaretskod-fra-fynsk-bageri Rugbrød med cigaretskod fra fynsk bageri I kontrolrapporten fra Fødevarestyrelsen står der, at en kunde har indsendt rugbrødet med det indbagte cigaretskod. (Foto: colourbox.com) AF JONAS GULDBERG 6. APR 2012 | OPDATERET 6. APR 2012 BEMÆRK: ARTIKLEN ER MERE END 30 DAGE GAMMEL Fyns største bagerfirma har nu fået en indskærpelse fra Fødevarestyrelsen , fordi en kunde har købt et rugbrød med et indbagt cigaretskod . From's Conditorier ejer selv fire bagerbutikker og leverer brød og kager til supermarkeder på det meste af Fyn. Selv mener virksomheden ikke, at det kan være et skod, der er i rugbrødet, "da rygere er henvist til bestemte steder udenfor," står der i kontrolrapporten fra Fødevarestyrelsen den 22. marts i år. - Derudover er min eneste kommentar, at jeg ikke har nogen kommentarer, siger direktør Bjarne Kyster Sveistrup fra From's Conditorier til BT. Jeg tror lige jeg springer over! Redigeret 23. Juli, 2020 af lille_peter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 25. Juli, 2020 lille_peter skrev, den 23.7.2020 at 23:00: - Derudover er min eneste kommentar, at jeg ikke har nogen kommentarer, siger direktør Bjarne Kyster Sveistrup fra From's Conditorier til BT. Fantastisk kommentar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg