Hop til indhold
OleKing

Maia i Ramsing/Spøttrup snyder

Recommended Posts

Hej.

Efter at have kikket på Maia's profil https://annoncelight.dk/showad/299728 nogle gange besluttede jeg mig for at besøge hende. Hun er ikke særlig lækker, og er langt fra sikker på at det er hende på billederne i profilen. Hun er lille og buttet og har en løs rynket mave som var lidt et turn off.

Men nu var jeg kørt turen og havde betalt, så hvad pokker! Vi aftalte 15 min. for 600Kr. med slik til hende og sex i en pos. Efter 5 min slikken var jeg hård og bad om at få kondom på. "Du har 2 min tilbage så det er tid for dig til at tage tøj på" forklarede hun! Det er 13 min siden jeg lukkede døren op for dig og du skal være ude om 2 min!!! De første 5 min blev brug på betaling og at hun gik ovenpå med pengene, samt at hun klædte sig af.

Virkelig en dårlig oplevelse og et sted jeg aldrig sætter mine ben igen. 

Ole

Redigeret af OleKing
mangel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm ja , har aldrig forstået hvad man kan nå på 15min , det er nok desværre de nemmeste penge pigerne tjener , især når de laver det nummer der.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er desværre lidt for ofte man oplever at de første 5-7 min jo går med betaling og afklædning som de så anser for at være del af den købte tid. Og har lidt for ofte mødt meget hen af de samme i den anden ende at de stopper 10 min før fordi nu skal du i bad osv. Ved ikke om det bare er mig men syntes jo den købte tid er den tid man er sammen, om man så snakker, er i sengen eller noget helt andet.

Men tak for oplysningen så ved man jo hvor man ikke skal tage henaf :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...