Hop til indhold
Guest silkeborg6

Total håbløst i Aalborg/Vejgård...

Recommended Posts

Guest silkeborg6

Besøgte hende her den anden dag: https://annoncelight.dk/showad/293235

Er IKKE hende på foto, men det er langt det mindste problem. Pigen er efter min bedste overbevisning ikke rask og ønsker slet ikke at give sex - er simpelthen synd for hende. Lod hende beholde pengene - er sikker på hun har brug for dem - men bliv væk...

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
silkeborg6 skrev, for 28 minutter siden:

Besøgte hende her den anden dag: https://annoncelight.dk/showad/293235

Er IKKE hende på foto, men det er langt det mindste problem. Pigen er efter min bedste overbevisning ikke rask og ønsker slet ikke at give sex - er simpelthen synd for hende. Lod hende beholde pengene - er sikker på hun har brug for dem - men bliv væk...

 

 

 

Frygteligt hvis hun er ‘tvunget’ ud i det pga pengemangel eller det der er værre. Stor respekt for du betalte selvom du gik igen. Ville jeg også have gjort hvis det forholdt sig sådan som du har beskrevet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
issen skrev, for 2 minutter siden:

Det jo en af vendel manden ofre. 

Har haft besøgt en af de piger du kalder hans ofre. Hun var der bestemt af lyst, super sød og rigtig fræk. Godt mok også falske billeder men havde et dejligt besøg uden begrænsninger (sex, blow, anal, mega osv). Så nok ikke alle der er at betragte som ofre....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor fanden bruger den idiot altid falske billeder - det er så tåbeligt. Sæt nu de rigtige billeder på fra starten. Der er altid advarsler på de annoncer, og jeg kunne ALDRIG drømme om at tage der forbi, af samme grund.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
kingdane68 skrev, for 16 timer siden:

Hvorfor fanden bruger den idiot altid falske billeder - det er så tåbeligt. Sæt nu de rigtige billeder på fra starten. Der er altid advarsler på de annoncer, og jeg kunne ALDRIG drømme om at tage der forbi, af samme grund.

@kingdane68 Har egentlig haft samme holdning som dig, men det sker at jeg tager chancen, og hvis jeg så ikke tænder på pigen der åbner smutte jeg igen med den besked at hun ikke er den på billederne. Og ikke kun fra ‘den idiot’ som du kalder ham men også fra andre hvor jeg er i tvivl om billederne. Må dog indrømme at jeg har forladt stedet flere gange end jeg har gennemført aftalen:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis pigen er tvunget til det af en bagmand er det også ulovligt og skulle anmeldes men stor respekt for at du lod hende beholde pengene. Jeg går ikke ind for et forbud mod købesex men der skulle være mere kontrol med at det foregår ordenligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...