Hop til indhold
Guest Keyser Söze

Er Thaimassage lig med happy ending?

Recommended Posts

Guest Keyser Söze

https://www.bt.dk/samfund/massoerer-staar-frem-folk-tror-det-er-et-tilbud-om-happy-endings-og-blowjob
 

Jeg har læst, at thaimassage er på Unescos liste over verdensarv på linie med Jellingestenen og Roskilde Domkirke, og set i dét lys, så kan jeg da godt forstå, at nogle bliver sure og krænkede over spørgsmål om “ekstra massage”. 
 

Jeg vil blot påstå, at ekstra ydelser hos thaimassører er mere reglen end undtagelsen. Får jeg ikke tilbuddet, så tænker jeg staks på om jeg skal bruge en dyr deodorant fremover ;)
 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Keyser Söze
Default User skrev, for 35 minutter siden:

 

Tillykke med din observation.

Tak for dit positive indspark! 

Redigeret af Keyser Söze

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det også min oplevelse med thai klinikker, at de fleste tilbyder en happy ending.

som mand kan man jo bare ligge sig nøgen på briksen og hvis massøren tilbyder ekstra skal hun nok selv bringe det på banen.

 

Men det må selvfølgelig være møg irriterende At blive bombarderet med happy ending forespørgsler, for det fåtal der kun tilbyder massage, 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kvinderne har brug for penge og tilbyder derfor det som kunderne efterspørger ... Længere er den ikke. 

Men indlysende, at det må være møg irriterende for dem, der rent faktisk kun tilbyder massage.

Personligt betragter jeg thaiklinikkerne som omsorgsbutikker, hvor du kan købe lige præcis den omsorg, du har brug for - og vi har som bekendt forskellige behov. At betragte massagen som et dække for de seksuelle ydelser er mao. forkert. Der er bare tale om varer fra forskellige hylder, nøjagtig ligesom vi hos bageren både kan få rugbrød, franskbrød og kager. Hvis ikke folk var så satans bornerte, vil der intet som helst unaturligt være i det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 45 minutter siden:

Nu er det jo ikke altid gæstens skyld, ifølge formanden for danske massører. Deres egen forening mener at man selv er ansvarlig for de signaler man sender.

https://www.bt.dk/samfund/formanden-for-danske-massoerer-om-happy-endings-man-er-selv-ansvarlig-for-de

 

 

Ja, det har jo også altid voldtagne kvinder fået at høre...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Ja, det har jo også altid voldtagne kvinder fået at høre...

Men ikke af kvindeorganisationer. Og det er ikke et forsvar for noget som helst. Jeg satte egentlig bare et link ind, fra en artikel, hvor deres egen organisation, modificerer lidt.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 3 minutter siden:

Men ikke af kvindeorganisationer. Og det er ikke et forsvar for noget som helst. Jeg satte egentlig bare et link ind, fra en artikel, hvor deres egen organisation, modificerer lidt.  

Og jeg kritiserer ikke dig for noget som helst (denne gang). Jeg læste artiklen og tænkte at manden ikke kender branchen særlligt godt -  »I de ganske forsvindende få tilfælde, hvor vi møder happy ending-fænomenet, - og heller ikke er særligt bekendt med hvordan mænd kan finde på at opføre sig alldeles uden at det forekommer nogle som helst signaler. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maspero skrev, for 4 timer siden:

Det også min oplevelse med thai klinikker, at de fleste tilbyder en happy ending.

som mand kan man jo bare ligge sig nøgen på briksen og hvis massøren tilbyder ekstra skal hun nok selv bringe det på banen.

 

Men det må selvfølgelig være møg irriterende At blive bombarderet med happy ending forespørgsler, for det fåtal der kun tilbyder massage, 

I Danmark er det ikke lovligt at blotte sig, så du gør nok klogt i at spørge først. ;)

Dermed ikke sagt jeg ikke har lagt mig uden tøj fra start. :P

Ja selvfølgelig er det irriterende, men hvis klinikken annoncerer på kendte sex sider så er spørgsmålet ok at stille.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der findes da steder som ikke tilbyder noget ud over massage, klip af negle o.l. Men over 90% tilbyder mere.
At et enkelt sted får en "journalist" til at skive en artikel om hvor irriterende det er at mænd ligger og vifter med dilleren, er nok mere et vellykket forsøg på at få reklame, end det er indignation over spørgsmålene. Alle mennesker som igen og igen får de samme spørgsmål, udvikler gode svar. Det hvad enten er spørgsmål om dillerrykkeri, eller fiskehandleren der uafladeligt bliver spurgt om fisken nu er frisk. Sådan er det i alle brancher. Det lader mig sig ikke irritere over. 

Der var en lignende  artikel i en avis her i Jylland ( ingen steder nævnt, ingen glemt ;) ) hvor en massør gav udtryk for samme irritation. Fakta var dog at selvsamme massør og indehaver havde en fin sober hjemmeside,  men på klinikken var alt muligt, alt. Det var en godt forsøg på at give klinikken, i den forholdsvis lille by, et uskyldigt skær så konerne ikke blev for mistænksomme når manden kom hjem og var i godt humør, uden at lugte af øl :D

Men de klinikker der udtrykkeligt gør opmærksom på at de ikke sælger sex, men præsenterer massøserne iført små udringede kjoler, fremmer ikke branchens ry ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
La Capra skrev, for 32 minutter siden:

I Danmark er det ikke lovligt at blotte sig, så du gør nok klogt i at spørge først. ;)

Dermed ikke sagt jeg ikke har lagt mig uden tøj fra start. :P

Ja selvfølgelig er det irriterende, men hvis klinikken annoncerer på kendte sex sider så er spørgsmålet ok at stille.

En gang jeg besøgte en thaiklink i Roskilde bad massøren mig om at beholde underdrengene  på, hvorefter jeg gik igen (så var jeg godt klar over at der ikke var nogen "ekstra ydelser" der, gik så hen til daværende Roskilde Thaimassage (hvor jeg vidste man kunne få) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Nej det er på ingen måde lig med en happy ending. 
 

Jeg er en meget aktivt mand, som til tider har brug for at få kroppen og- eller benene løsnet op det kan sagtens foregå på en thai-massageklinik uden overhovedet at få tilbud om ekstra. 
 

Hvis jeg besøger et sted, hvor jeg ved der er mulighed for ekstra og jeg på en eller anden måde selv indbyder til det, ja, så får jeg det tilbudt ellers ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 5 timer siden:

... bad massøren mig om at beholde underdrengene  på, hvorefter jeg gik igen ...

Fair nok, både at hun beder om det og at du vælger at finde et andet sted.

The Dark Knight skrev, for 3 timer siden:

Nej det er på ingen måde lig med en happy ending. 
 

Jeg er en meget aktivt mand, som til tider har brug for at få kroppen og- eller benene løsnet op det kan sagtens foregå på en thai-massageklinik uden overhovedet at få tilbud om ekstra. 

Har det på samme måde, hård træning eller konkurrence kræver massage og har jeg en aftale senere på dagen skal jeg ikke ha lettet trykket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...