8000 2041 Skrevet 24. April, 2013 hmm er lige kommet hjem fra et thai besøg hvor kondomet gik itu da jeg skulle ind i det bageste hul. Det er en lidt træls fornémmelse. Men det kommer jeg nok også over, er sket et par gange før. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 24. April, 2013 Hvad skulle du dog også der? Husk at alle thai steder har masser af olie! Men du er åbenbart lidt voldsom :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 24. April, 2013 Der er en risiko så blev hellere testet. Hvordan reagere pigen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2041 Skrevet 24. April, 2013 Der er en risiko så blev hellere testet. Hvordan reagere pigen ? Hun tog det stille og roligt med et lille smil. Tror at det er sket for alle piger mere end en gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2041 Skrevet 24. April, 2013 Hvad skulle du dog også der? Husk at alle thai steder har masser af olie! Men du er åbenbart lidt voldsom Der var ikke brug for olie på dette tidspunkt. Hun leverede rigelige mængder. Og hvad skulle jeg der ?? hmm mener at jeg kan erindre at det var hendes hånd der tog mig ud og placerede mit lem foran stjernen. Og lige der må jeg indrømme at jeg ikke kunne finde på at sige nej tak det har jeg ikke lyst til. For det havde jeg megameget :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
koontz 75 Skrevet 24. April, 2013 Hvem var det der ville have den der:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sejanus Skrevet 24. April, 2013 Hvad skulle du dog også der? Husk at alle thai steder har masser af olie! Men du er åbenbart lidt voldsom Nu skal man ikke bruge massageolie som glidecreme, da det faktisk kan ødelægge kondomet. Det er en detalje ikke alle thaipiger og deres kunder ved. ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 24. April, 2013 Nu skal man ikke bruge massageolie som glidecreme, da det faktisk kan ødelægge kondomet. Det er en detalje ikke alle thaipiger og deres kunder ved. Det bedste er faktisk at bruge alm. spyt, da det udover at smøre godt også er bakteriedræbende - desværre vægrer mange glædespiger sig ved at bruge det - de synes måske det er ulækkert eller "sådan gør pæne piger ikke" Men jeg har nu vist lært den af en glædespige en gang. Mange seksuelt overførte sygdomme og "tørre skeder" kunne undgås ved at bruge lidt spyt. Men ved analt samleje, bør man altid anvende kondom - så undgår man også at få lort på pikken :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 24. April, 2013 Mange seksuelt overførte sygdomme og "tørre skeder" kunne undgås ved at bruge lidt spyt. Men ved analt samleje, bør man altid anvende kondom - så undgår man også at få lort på pikken hvad er værst lort på pikken eller få en sygdom :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 24. April, 2013 Nu skal man ikke bruge massageolie som glidecreme, da det faktisk kan ødelægge kondomet. Just præcis! Jeg har selv oplevet en del gange, at en gæst har nuppet olieflasken fra sengebordet, og derefter ønsker at plaske det ud over min mis... Det nedbryder kondomet, og kan få det til at sprænge. Saxet fra Netdoktor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9570 Skrevet 24. April, 2013 Husk at alle thai steder har masser af olie! Men du er åbenbart lidt voldsom Ups andre har allerede sagt gummi+olie=dårlig ide! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sanne 82 Skrevet 24. April, 2013 Blot til info, så kan man altså få olie og kondomer der arbejder fint sammen Det koster lidt ekstra, men det er intet i forhold til hvor skønt det er at slippe for kondomer der springer. Uanset hvor tændt pigen så er, så skal der altå smørrelse til det bagerste hul. Det kan altså gøre mere skade end gavn uden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 24. April, 2013 hvor skønt det er at slippe for kondomer der springerDet var da et sjovt kondom. Det må være beregnet til harer, siden det kan springe . Jeg ville være mere bekymret, hvis det kunne sprænge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 24. April, 2013 Det var da et sjovt kondom. Det må være beregnet til harer, siden det kan springe . Jeg ville være mere bekymret, hvis det kunne sprænge. Arhh du ved hvad Sanne mener Men du har faktisk ikke ret X ! Jeg vil mene kondomet "springer" er det mest korrekte at bruge, fordi det er noget der sker af sig selv. Men mindre du er sexteorist og planlægger en kondom-sprængning i hullet http://www.bedredansk.dk/rettenoeglen/u ... e-spraenge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 24. April, 2013 Arhh du ved hvad Sanne mener Men du har faktisk ikke ret X ! Jeg vil mene kondomet "springer" er det mest korrekte at bruge, fordi det er noget der sker af sig selv. Men mindre du er sexteorist og planlægger en kondom-sprængning i hullet http://www.bedredansk.dk/rettenoeglen/u ... e-spraengeDet kan vi jo diskutere, Nille, for et kondom brister jo ikke af sig selv. Der er er da en ydre påvirkning Nu, hvor jeg alligevel har fat i dig: Hvad er en (sex)teorist? Teo betyder jo "gud". Men jeg han en lumsk anelse om, du mener (sex)"terrorist" Drilske hilsener Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 24. April, 2013 du mener (sex)"terrorist" Drilske hilsener Der er i princippet ikke noget som springer af sig selv, der er altid en påvirkning inde eller udefra (tilført energi i fysisk forstand). Selvf.mener jeg sexterrorist, herre over-vismand. Nej jeg mener sexgud :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9570 Skrevet 24. April, 2013 Det var da et sjovt kondom. Det må være beregnet til harer, siden det kan springe . Jeg ville være mere bekymret, hvis det kunne sprænge. Murphys lov i 2. potens: der er allerede andre der har rettet fejlen. Murphys lov, det er dig, der tager fejl og Sanne der har ret: http://sproget.dk/raad-og-regler/artikl ... og-sprenge Kort fortalt det er ligesom med ligge/lægge: Jeg ligger (på sofaen), jeg lægger Sanne på sofaen. Kondomet springer, jeg sprænger kondomet da jeg ruller det på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9570 Skrevet 24. April, 2013 Der er er da en ydre påvirkning Hvis du vil understrege det, så skriv "sprænges". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9570 Skrevet 24. April, 2013 Blot til info, så kan man altså få olie og kondomer der arbejder fint sammen Jeg går ud fra du mener kondomer, som ikke er af gummi (latex)? Ja før i tiden kunne man fx købe dem af fåretarme i Abis Prævention. Nu om stunder er det vel dem af plastic? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 24. April, 2013 som skotten sagde kan man ikke få dem med slidbane :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 24. April, 2013 Blot til info, så kan man altså få olie og kondomer der arbejder fint sammen Hej Sanne. Til gengæld er der stor forskel på, hvor fede olierne er, og hvordan de ter sig på kroppen i de tilfælde, hvor man bruger olien til andet end blot som smøremiddel/glidecreme. Jeg har prøvet et hav af forskellige olier/gel, både dem med og uden samarbejdsvanskeligheder, og jeg har endnu kun fundet én, som jeg bryder mig om, og som fungerer optimalt i forhold til mine ydelser med olie. Desværre arbejder den så ikke sammen med kondomer, hvorfor jeg har måttet tage konsekvensen af dette og dermed sige enten eller. Har du nogle deciderede anbefalinger hører jeg dog gerne om det. Mvh, /Gina. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Youngster 17 Skrevet 24. April, 2013 Har du nogle deciderede anbefalinger hører jeg dog gerne om det. Mvh, /Gina. Jeg har hørt så meget godt om rapsolie, kan det evt. bruges? ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9570 Skrevet 24. April, 2013 Har du nogle deciderede anbefalinger hører jeg dog gerne om det. Tricket er at skifte kondomer, fx til dem Durex laver i polyisopren, som i hvert fald kan tåle en del typer olie (uden additiver) Googl og du skal finde! Jeg vil lige indskyde at jeg selv har prøvet 1. generation, der hed Avanti. 2. generation er/var Avanti Ultra og jeg tror de er ved at lancere 3. generation (om det bare er et nyt navn ved jeg ikke). Avanti var lidt uelastiske. så dels skal de helst passe i størrelse (altså tykkelse/diameter) dels kunne de nedsætte følelsen lidt meget (en god ting i mine yngre dage ...). Men efter hvad jeg har læst er de ny typer bedre. Der er også andre producenter end Durex, der laver noget tilsvarende. NB: de er pænt meget dyrere end latexkondomer. **update: jeg kan anbefale condomeriet, der drives af Sex og Sundhed, en NGO inden for sexoplysning. De har nogle andre end Durex og de har rådgivningsekspertise: http://condomeriet.dk/ShopCategoriesBrand?categoryid=93 (og så har de fåretarms-kondomer!) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterpedal 164 Skrevet 24. April, 2013 Tricket er at skifte kondomer, fx til dem Durex laver i polyisopren, som i hvert fald kan tåle en del typer olie (uden additiver) Googl og du skal finde! Jeg vil lige indskyde at jeg selv har prøvet 1. generation, der hed Avanti. 2. generation er/var Avanti Ultra og jeg tror de er ved at lancere 3. generation (om det bare er et nyt navn ved jeg ikke). Avanti var lidt uelastiske. så dels skal de helst passe i størrelse (altså tykkelse/diameter) dels kunne de nedsætte følelsen lidt meget (en god ting i mine yngre dage ...). Men efter hvad jeg har læst er de ny typer bedre. Der er også andre producenter end Durex, der laver noget tilsvarende. NB: de er pænt meget dyrere end latexkondomer. Kvalitet koster jo som sagt. Og Durex er nogle af de bedste kondomer der findes sammen med RFSU. Jeg har endnu ikke prøvet at et Durex kondom er sprunget for mig uanset hvad jeg har hældt ud over det. I øvrigt så er det også Durex der laver de billige kondomer der bliver brugt på de fleste klinikker. De er bare ikke kvalitets testet på samme måde som dem man køber i de små pakker med 8-10 stk i og er derfor også meget billigere og holder til langt mindre. Jeg har prøvet med en stak af de billige som bruges på klinikker og ud af omkring 100 var der 8-10 stk der gik i stykker. Og de små pakker har jeg aldrig oplevet nogen er gået i stykker. Om jeg har fået en dårlig sending eller om det er det generelle billede af kvaltieten på dem ved jeg ikke. Men jeg har et par gange oplevet at der er et kondom der er sprunget under legen på en klinik også. Jeg har dog oplevet flere gange at de billige man køber ved kassen i Netto også går i stykker. Så om man giver 1 eller 3 kr pr stk eller op imod 10 kr pr stk har altså noget at sige efter hvad jeg har erfaret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 24. April, 2013 Jeg har oplevet piger der har været så nærige, at selvom jeg lige havde givet op mod kr. 1000,-, har de vægret sig ved at skifte et dårligt siddende kondom. Det er desværre ikke alle piger, der er lige dygtige til at påsætte et kondom (lange negle gør det nu heller ikke nemmere) nogle glemmer også at trykke dutten flad - og så kommer det hurtigt til at sidde dårligt med en dårlig oplevelse til følge - især hvis det så også går i stykker. På nogle klinikker sparer de også lidt på størrelsen af kondomerne - eller de har bare importeret nogle billige normalstørrelser fra Thailand Der skulle være opfundet en dims til at lette påsætningen af kondomer - nærmest ligesom en strømpepåsætningsbøjle til ældre og overvægtige - men jeg har endnu tilgode at se den IRL. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg