Hop til indhold

Recommended Posts

Gammel rotte skrev, den 28.7.2020 at 11:04:

Er der nogen af d'Herrer der har besøgt hende og fået DT med gummi? Det er nemlig et ufravigeligt krav fra mig, men det er jo ikke sjovt hvis hun ikke er til det.

Skriv og spørg - mit gæt er, at hun sagtens kan og vil. Se prislisten, hvor superfransk og deep throat er separate tillæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FlemmingA
Picard skrev, den 12.8.2020 at 09:39:

Er hun stadig på Frederiksberg? 

Ja. Jeg har en aftale med hende i morgen, og der har hun opgiver en adresse på Frederiksberg:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FlemmingA

Så fik jeg besøgt Baleri. Og jeg deler ikke helt de begejstrede oplevelser, som andre har haft. På plus siden er, at hun ser næsten pænere ud end billederne og giver som nævnt af mange et rigtigt dybt blowjob. Minus var, at hun sagde, at hun havde ondt i nakken, og derfor blev min bookede 1 time kun til 1/2, hendes deepthroat er meget "hårdt", og desværre kunne flere af de ydelser, vi havde aftalt på sms, ikke gennemføres. Eftersom hun en gang før havde aflyst vores aftale, sagde hun, at hun ikke ville gøre det igen. Det synes jeg dog, hun burde have gjort, hvis hun ikke var helt frisk!

Jeg kan svinge mig op til en ok oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Antoninus

FlemmingA , hvilken ydelser havde i aftalt hun ikke kunne gennemføre?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FlemmingA
Antoninus skrev, for 13 timer siden:

FlemmingA , hvilken ydelser havde i aftalt hun ikke kunne gennemføre?

Arrgh. Det må nok forblive en hemmelighed:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BrianDK

Havde Baleri til julefrokost strip, og var forbi hende, efter megen overtalelse, med et overbevisende forsøg på at fortælle hende, at vi havde mødt hinanden tidligere i December.  
 

- må tilskrive mig hendes DT er en vild oplevelse på alle måder. 
- ret nyt for mig, har egentlig aldrig kunne komme ved BJ, men det her var noget jeg ville prøve af. Savl over alt.. ret hårdt som nogle skriver længere oppe.. men sindsyg frækt og jeg har bestemt vækket en lyst til live. Ikke sidste gang. 

Hun er kommet på onlyfans fortalte hun, og der skulle efter hendes egne ord, komme DT videoer op m.m. - hun snakker dog meget..mange drømme.. venter spændt... 

onlyfans.com/balerideep

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...