Hop til indhold
Prikken

Meekhun Aarhus, super grøn massage

Recommended Posts

https://www.meekhun.dk

Det er et absolut grønt sted, så no hanky panky eller pirring.

Men super grundig, kompetent hård massage, som får mig til at slappe totalt af. Indehaver er meget sympatisk og positiv. 

Rummet er det mindste jeg nogensinde har set på en thai klinik, men nydeligt indrettet, pænt og rent.

Det er dog svært at finde derop. Det ligger på anden etage. Indgangsdøren grå og neutral ved siden af indgangen til Cafe Paradis. Intet navn eller reklame på døren.

Massagen ligger efter min mening i top 3 i Aarhus, når vi taler ren massage.

Redigeret af Prikken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rockhard

Hvem er de 2 andre i top 3 - leder efter en god grøn massage i Aarhus...

Del dette indlæg


Link til indlæg

En anden favorit er http://www.munkegademassage.dk

Der er tre damer, jeg får altid massage af Yen.

Den sidste er Mayuree i Skødstrup, http://mayuree-thaimassage.dk. Mayuree selv har dog nogle gange lidt for travlt med mobilen. Hun er kendt for at pirre, så det skal du kunne leve med :-) Hun går ikke længere end det, derfor kalder jeg det grøn massage. Ellers vælg Nittaya, god, ingen pirring. Den tredje dame her kan jeg ikke anbefale.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg var forbi der for nyelig, og super perfekt hård massage! er du vild man.. av for ..  (; .. men alligevel fik hun da trukket min underbukser lidt for langt ned så hun kom ofte over min røv og var der nede i lidt for langtid i forhold til andre steder med albuer og hænder, og da hun så gik ned til ben om jeg var på mave eller ryg kørte hun hånden ind så hun ramte/strefjet min pung og ind imellem som den vokset ramte hun skaftet op til flere gange. (; de gir ingen ekstra, men vil vidst gerne (; 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gokkesok skrev, den 14.8.2020 at 16:39:

jeg var forbi der for nyelig, og super perfekt hård massage! er du vild man.. av for ..  (; .. men alligevel fik hun da trukket min underbukser lidt for langt ned så hun kom ofte over min røv og var der nede i lidt for langtid i forhold til andre steder med albuer og hænder, og da hun så gik ned til ben om jeg var på mave eller ryg kørte hun hånden ind så hun ramte/strefjet min pung og ind imellem som den vokset ramte hun skaftet op til flere gange. (; de gir ingen ekstra, men vil vidst gerne (; 

@Gokkesok Meekhun eller Gl. Munkegade?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været forbi Meekhun og kan tilslutte mig vurderingen, glimrende grøn massage.  Kunne godt komme igen. Har også Gl. Munkegade på favoritlisten over grønne steder, men har dog ikke oplevet den meget nærgående pirring de to steder, desværre. 
NN 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NN 8000 skrev, 1 time siden:

Har været forbi Meekhun og kan tilslutte mig vurderingen, glimrende grøn massage.  Kunne godt komme igen. Har også Gl. Munkegade på favoritlisten over grønne steder, men har dog ikke oplevet den meget nærgående pirring de to steder, desværre. 
NN 

Nej, vil du pirres, skal du vælge Mayuree :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...