Hop til indhold

Smuk og dygtig thaimassør i Midtjylland/østjylland

Featured Replies

Skrevet

Jeg skal i den nærmeste fremtidig rejse i området, og har ikke de store erfaringer derfra. Jeg har søgt en del her og på AL, men de fleste thaimassører på AL er nok mere gode til FP end massagen (kunne jeg forestille mig). 

Så Er der nogen der kan anbefale en smuk thaimassør der kan sit kram massagemæssigt og samtidig tilbyder HJ? Der behøver ikke være mulighed for FP. 

På forhånd tak :) 

Skrevet

Syntes Nanna  ved jailak i aarhus n giver ret god massage og tillægsydelserne er fremragende.

Skrevet

Hvis du skal til Randers kan jeg anbefale Maneewan Thai Massage på Mariagervej 36 . Hun giver en rigtig god massage, og hvis du spørger giver hun også hj.

Hun er ikke helt ung,  omkring de 45år  men  hun holder sig godt og er frisk og sød. Tlf nr 50274598 

Skrevet
TheRookie skrev, for 9 timer siden:

Jeg skal i den nærmeste fremtidig rejse i området, og har ikke de store erfaringer derfra. Jeg har søgt en del her og på AL, men de fleste thaimassører på AL er nok mere gode til FP end massagen (kunne jeg forestille mig). 

Så Er der nogen der kan anbefale en smuk thaimassør der kan sit kram massagemæssigt og samtidig tilbyder HJ? Der behøver ikke være mulighed for FP. 

Hende her opfylder dine kriterier

https://annoncelight.dk/showad/277917

Skrevet
TheRookie skrev, for 9 timer siden:

F P  ??

Skrevet
grå skrev, for 3 minutter siden:

F P  ??

Fuld pakke

Skrevet

Tak for nogle gode forslag! Jeg ser lige hvilken der passer bedst :)

Skrevet
Stense skrev, den 20.7.2020 at 09:39:

I midtjylland fås det du efterspørger ikke bedre end hos hende her https://annoncelight.dk/showad/277917

Hvad gør hende så god? Gir hun FP ? og sidst, er der andre indlæg om oplevelsen hos hende? 

Tak! 

Redigeret af Drhat

Skrevet
Drhat skrev, 1 time siden:

Er der nogle anmeldelser af hende? Eller har du hendes dæknavn herinde ? 

Masser af anmeldelser bare søg på hende. Hun er behagelig, dygtig massør og dybt professionel. Fp ja, alt med gummi og som en anden skrev - diskuter det ikke med hende så risikerer du at blive vist døren 

Skrevet

Det endte med at blive Nanna fra Jailak, og Cici fra PP Thaimassage i Aarhus. Begge var gode oplevelser. Nanna var meget rolig, med gode hænder og et meget afslappet og sødt udtryk. Cici var den totale modsætning :D Næste gang må det blive “slank og sexy”. Tak igen for gode bud!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.