Hop til indhold
Guest TheRookie

Smuk og dygtig thaimassør i Midtjylland/østjylland

Recommended Posts

Guest TheRookie

Jeg skal i den nærmeste fremtidig rejse i området, og har ikke de store erfaringer derfra. Jeg har søgt en del her og på AL, men de fleste thaimassører på AL er nok mere gode til FP end massagen (kunne jeg forestille mig). 
 

Så Er der nogen der kan anbefale en smuk thaimassør der kan sit kram massagemæssigt og samtidig tilbyder HJ? Der behøver ikke være mulighed for FP. 
 

På forhånd tak :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du skal til Randers kan jeg anbefale Maneewan Thai Massage på Mariagervej 36 . Hun giver en rigtig god massage, og hvis du spørger giver hun også hj.

Hun er ikke helt ung,  omkring de 45år  men  hun holder sig godt og er frisk og sød. Tlf nr 50274598 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheRookie skrev, for 9 timer siden:

Jeg skal i den nærmeste fremtidig rejse i området, og har ikke de store erfaringer derfra. Jeg har søgt en del her og på AL, men de fleste thaimassører på AL er nok mere gode til FP end massagen (kunne jeg forestille mig). 
 

Så Er der nogen der kan anbefale en smuk thaimassør der kan sit kram massagemæssigt og samtidig tilbyder HJ? Der behøver ikke være mulighed for FP. 
 

På forhånd tak :) 

Hende her opfylder dine kriterier

https://annoncelight.dk/showad/277917

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheRookie skrev, for 9 timer siden:

Jeg skal i den nærmeste fremtidig rejse i området, og har ikke de store erfaringer derfra. Jeg har søgt en del her og på AL, men de fleste thaimassører på AL er nok mere gode til FP end massagen (kunne jeg forestille mig). 
 

Så Er der nogen der kan anbefale en smuk thaimassør der kan sit kram massagemæssigt og samtidig tilbyder HJ? Der behøver ikke være mulighed for FP. 
 

På forhånd tak :) 

F P  ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheRookie

Tak for nogle gode forslag! Jeg ser lige hvilken der passer bedst :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Drhat skrev, 1 time siden:

Er der nogle anmeldelser af hende? Eller har du hendes dæknavn herinde ? 

Masser af anmeldelser bare søg på hende. Hun er behagelig, dygtig massør og dybt professionel. Fp ja, alt med gummi og som en anden skrev - diskuter det ikke med hende så risikerer du at blive vist døren 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheRookie

Det endte med at blive Nanna fra Jailak, og Cici fra PP Thaimassage i Aarhus. Begge var gode oplevelser. Nanna var meget rolig, med gode hænder og et meget afslappet og sødt udtryk. Cici var den totale modsætning :D Næste gang må det blive “slank og sexy”. Tak igen for gode bud!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...