Guest Thaimig Skrevet 19. Juli, 2020 Jeg mener naturligvis både Østeu, Dk og Thai, når jeg søger kommer der en milliard frem, men når jeg så læser Trådene kan jeg se de har dobbelt Booket og åbenbart travlt? Så vidt jeg kan tælle burde der være mindst en GP pr mand i Danmark, så hvordan hænger det så lige sammen med dobbelt Book, åh jo jeg ku selvfølgelig spare sammen til ny Kugleramme Ja undskyld hvis den sku ha ligget under Hygge, go aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 19. Juli, 2020 Trådene bliver alt mere spændende. Lur mig hvis ikke nogen snart laver "Eroguide - The Movie". Netflix? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 19. Juli, 2020 Thaimig skrev, for 57 minutter siden: Jeg mener naturligvis både Østeu, Dk og Thai, når jeg søger kommer der en milliard frem, men når jeg så læser Trådene kan jeg se de har dobbelt Booket og åbenbart travlt? Så vidt jeg kan tælle burde der være mindst en GP pr mand i Danmark, så hvordan hænger det så lige sammen med dobbelt Book, åh jo jeg ku selvfølgelig spare sammen til ny Kugleramme Ja undskyld hvis den sku ha ligget under Hygge, go aften 1 milliard... hvor og hvordan er det lige du søger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 19. Juli, 2020 Læs mig. Google er din ven. Hvordan du når frem til en GP pr. mand, tør jeg slet ikke gætte på. Men det har sikkert været underholdende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keyser Söze Skrevet 20. Juli, 2020 Udover de mere eller mindre pålidelige officielle tal, så er der gråzoneprostitution i form af sugardating, fritidsprostitution osv, som er svært at opgøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 20. Juli, 2020 AalborgLook skrev, for 20 timer siden: 1 milliard... hvor og hvordan er det lige du søger? Åh jo nuvel men overdrivelse fremmer ligesom forståelsen men hvis det ændre noget så lad os sige 3 millioner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 20. Juli, 2020 Keyser Söze skrev, for 16 timer siden: Udover de mere eller mindre pålidelige officielle tal, så er der gråzoneprostitution i form af sugardating, fritidsprostitution osv, som er svært at opgøre. Præsis derfor forslog jeg en Milliart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 20. Juli, 2020 Thaimig skrev, for 32 minutter siden: Åh jo nuvel men overdrivelse fremmer ligesom forståelsen men hvis det ændre noget så lad os sige 3 millioner Jeg kan godt gå med til 2,9 millioner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 20. Juli, 2020 AalborgLook skrev, for 51 minutter siden: Jeg kan godt gå med til 2,9 millioner Det svarer i bund og grund til antal af piger / damer / kvinder i Danmark . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 20. Juli, 2020 Krølle Bølle Jr. skrev, 1 time siden: Det svarer i bund og grund til antal af piger / damer / kvinder i Danmark . Nemlig, du er virkelig skarp. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg