Hop til indhold
Guest Thaimig

Hvormange GP findes der i dk

Recommended Posts

Guest Thaimig

Jeg mener naturligvis både Østeu, Dk og Thai, når jeg søger kommer der en milliard frem, men når jeg så læser Trådene kan jeg se de har dobbelt Booket og åbenbart travlt?

Så vidt jeg kan tælle burde der være mindst en GP pr mand i Danmark, så hvordan hænger det så lige sammen med dobbelt Book, åh jo jeg ku selvfølgelig spare sammen til ny Kugleramme

Ja undskyld hvis den sku ha ligget under Hygge, go aften :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 57 minutter siden:

Jeg mener naturligvis både Østeu, Dk og Thai, når jeg søger kommer der en milliard frem, men når jeg så læser Trådene kan jeg se de har dobbelt Booket og åbenbart travlt?

Så vidt jeg kan tælle burde der være mindst en GP pr mand i Danmark, så hvordan hænger det så lige sammen med dobbelt Book, åh jo jeg ku selvfølgelig spare sammen til ny Kugleramme

Ja undskyld hvis den sku ha ligget under Hygge, go aften :rolleyes:

1 milliard... hvor og hvordan er det lige du søger? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Keyser Söze

Udover de mere eller mindre pålidelige officielle tal, så er der gråzoneprostitution i form af sugardating, fritidsprostitution osv, som er svært at opgøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
AalborgLook skrev, for 20 timer siden:

1 milliard... hvor og hvordan er det lige du søger? 

Åh jo nuvel men overdrivelse fremmer ligesom forståelsen men hvis det ændre noget så lad os sige 3 millioner :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Keyser Söze skrev, for 16 timer siden:

Udover de mere eller mindre pålidelige officielle tal, så er der gråzoneprostitution i form af sugardating, fritidsprostitution osv, som er svært at opgøre.

Præsis derfor forslog jeg en Milliart :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 32 minutter siden:

Åh jo nuvel men overdrivelse fremmer ligesom forståelsen men hvis det ændre noget så lad os sige 3 millioner :rolleyes:

 

 

Jeg kan godt gå med til 2,9 millioner ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, 1 time siden:

Det svarer i bund og grund til antal af piger / damer / kvinder i Danmark .   :lol:

Nemlig, du er virkelig skarp.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...