Hop til indhold
dr. oetker

Strap on kyndig kvinde

Recommended Posts

Hej EG

Jeg har længe gået og ville prøve at blive taget med strap on af en køn og sød kvinde som ved hvad hun laver - den fantasi kan godt være lidt svær at få udlevet i 'den virkelig verden' så derfor spørger jeg herinde hvem i kan anbefale til det. 

Det skal være en i samme stil som gode gamle Gina som de gamle hunde herinde nok kan huske - altså en der ved hvordan man teaser, kan læse ens reaktioner, en der kan køre mig helt ud på grænsen og have kontrollen. Altså en man har fuld tillid til ved første møde (jaja ved godt det kræver kemi osv) 

So bring your strap on favourite :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Har prøvet det flere steder, men kan helt klart tilslutte mig med Yssa, hun er fandeme god til det, en fræk lille tøs, hun er også god med sin hånd, hvis det skal være lidt vildere, og du kan tage det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for jeres anbefalinger drenge - havde kigget ultra kort på Yssa men af uransagelige grunde lagt hende til side igen. 

Har kontaktet Yssa og hvis hun er lige så fræk som hun er sød i sine beskeder, så skal alt nok blive sol, stjerner og måne ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
dr. oetker skrev, for 7 timer siden:

Tak for jeres anbefalinger drenge - havde kigget ultra kort på Yssa men af uransagelige grunde lagt hende til side igen. 

Har kontaktet Yssa og hvis hun er lige så fræk som hun er sød i sine beskeder, så skal alt nok blive sol, stjerner og måne ;)

Garanterer dig at du ikke bliver skuffet!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pool skrev, den 20.7.2020 at 07:13:

Har prøvet det flere steder, men kan helt klart tilslutte mig med Yssa, hun er fandeme god til det, en fræk lille tøs, hun er også god med sin hånd, hvis det skal være lidt vildere, og du kan tage det. 

Nemlig, fræk lille hånd hun kan finde ud at at få op i een ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool
dr. oetker skrev, for 7 timer siden:

Tak for jeres anbefalinger drenge - havde kigget ultra kort på Yssa men af uransagelige grunde lagt hende til side igen. 

Har kontaktet Yssa og hvis hun er lige så fræk som hun er sød i sine beskeder, så skal alt nok blive sol, stjerner og måne ;)

Rigtig god tur, jeg må også forbi igen, men det bliver nok næste gang hun kigger forbi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...