Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Er Barbara og Chelly veninder?

Når jeg læser om dem lyder det som om de er lidt samme stil - smukke ungpiger der yder top service.

Er der nogen der kan sige noget om forskelle på de to:)??

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Barbarasmile1
Loveyouladies skrev, for 4 minutter siden:

Er Barbara og Chelly veninder?

Når jeg læser om dem lyder det som om de er lidt samme stil - smukke ungpiger der yder top service.

Er der nogen der kan sige noget om forskelle på de to:)??

We are friends yes , but I think totally different type (body and service as well ) :) 
I don’t  think Comparing is the right thing , every girl has the own uniqueness and charm .
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Barbarasmile1 skrev, for 16 minutter siden:

We are friends yes , but I think totally different type (body and service as well ) :) 
I don’t  think Comparing is the right thing , every girl has the own uniqueness and charm .
 

Best is to try both of you hot girls:)!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loveyouladies skrev, den 25/7/2020 at 10:16:

Er Barbara og Chelly veninder?

Når jeg læser om dem lyder det som om de er lidt samme stil - smukke ungpiger der yder top service.

Er der nogen der kan sige noget om forskelle på de to:)??

Jeg har kneppet chelly også. Hun er bestemt en lækker og sød pige, men ikke helt derop på niveau med Barbara. Jeg vil sige begge er et besøg værd, hvis du vil besøge begge så tag chelly som hovedret og så Barbara som dessert. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Elkær skrev, for 9 timer siden:

Jeg har kneppet chelly også. Hun er bestemt en lækker og sød pige, men ikke helt derop på niveau med Barbara. Jeg vil sige begge er et besøg værd, hvis du vil besøge begge så tag chelly som hovedret og så Barbara som dessert. 

Tak:) Giver Barbara lidt bedre service eller er det mere på udseenet hun er lidt foran Chelly:)?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loveyouladies skrev, den 27/7/2020 at 07:28:

Tak:) Giver Barbara lidt bedre service eller er det mere på udseenet hun er lidt foran Chelly:)?

4xB

Barbara-boller-bare-bedst :D

Kan bedre lide samtalerne/bed talk med Chelly. Barbara er en smule venstre orienteret, så hun bliver nok aldrig wife material i bog :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Barbarasmile1
Elkær skrev, for 22 timer siden:

4xB

Barbara-boller-bare-bedst :D

Kan bedre lide samtalerne/bed talk med Chelly. Barbara er en smule venstre orienteret, så hun bliver nok aldrig wife material i bog :D

Haha ... always said I’m not a wifey type ,a girl with strong/independent mind -_-

Redigeret af Barbarasmile1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Barbarasmile1 skrev, den 10/8/2020 at 12:03:

Haha ... always said I’m not a wifey type ,a girl with strong/independent mind -_-

Agreed, you are not the wife type. At least not my type. But you fuck so amazing :wub: definitly fuck buddy material :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Barbarasmile1
Elkær skrev, for 1 time siden:

Agreed, you are not the wife type. At least not my type. But you fuck so amazing :wub: definitly fuck buddy material :D

Nobody is looking for a wife here , I guess :)))

So let’s close this :) 

thank you 

Redigeret af Barbarasmile1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxi90
Barbarasmile1 skrev, for 14 minutter siden:

Nobody is looking for a wife here , I guess :)))

If you make a post, “looking for a man” your inbox will explode with marriage proposals ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Barbarasmile1
Barbarasmile1 skrev, 1 time siden:

 

 

 

Redigeret af Barbarasmile1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Barbarasmile1
Barbarasmile1 skrev, 1 time siden:

 

Redigeret af Barbarasmile1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Barbarasmile1
ragnerok skrev, den 21.7.2020 at 17:28:

How much for 30 min with both of you and CIM? And can Barbara take someone above average as good as you?

In September we will be at the same place and then threesome is possible with @Lulusexyy :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om Barbara så løb rundt i et kostume lavet pels fra nyfødte babysæler og en Make America Great Again-kasket mens hun slog en prut i hovedet på Greta Thunberg, ville jeg stadig sætte en ring på hendes finger ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elkær skrev, den 9.8.2020 at 14:14:

4xB

Barbara-boller-bare-bedst :D

Kan bedre lide samtalerne/bed talk med Chelly. Barbara er en smule venstre orienteret, så hun bliver nok aldrig wife material i bog :D

Wife material .... så skal pigen som en minimum kunne give et intellektuelt med- og modspil imvho.

En "smule for venstreorienteret" behøver ikke at være mere end et tegn på manglende fornuft, som unge mennesker normalt hurtigt vokser fra.

Min anbefaling er derfor - Gift dig !:) Lad ikke en lille ting som pigens alder stå i vejen. Den vokser hun fra :biggrin:

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 1 minut siden:

En "smule for venstreorienteret" behøver ikke at være mere end et tegn på manglende fornuft, som unge mennesker normalt vokser fra.

Er det ikke lidt for meget hvis vi skal til at drøfte pigernes evt. politiske holdning på forum?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Barbarasmile1 skrev, den 10.8.2020 at 12:03:

Haha ... always said I’m not a wifey type ,a girl with strong/independent mind -_-

If the strong/independent mind is based on logic, reason, morals and science, I don’t see why that would not make a girl "wifey type". Not at all.

There might be men who  prefer to be with a submissive girl, but there a also a lot of men, who are looking for a smart girlfriend with opinions. But there has to be substance to the opinions. 

You might be looking at the wrong men ;)

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeterN skrev, for 11 minutter siden:

Er det ikke lidt for meget hvis vi skal til at drøfte pigernes evt. politiske holdning på forum?

Jo det har du ret i. Jeg holder inde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Barbarasmile1
Liverpool skrev, for 27 minutter siden:

If the strong/independent mind is based on logic, reason, morals and science, I don’t see why that would not make a girl "wifey type". Not at all.

There might be men who  prefer to be with a submissive girl, but there a also a lot of men, who are looking for a smart girlfriend with opinions. But there has to be substance to the opinions. 

You might be looking at the wrong men ;)

As I said I really like to stop this topic , I don’t know how comes either if someone has the own opinion about everything why can’t be wife or why isn’t a wife type if she is  left oriented . 

And no ones said that I’m a submissive girl I consider myself as a humanist and yes I have my own opinion :) 

And no ones looking for a man ( at least not me ) I’m happy with all of you I met but I think either you guys or me not looking a wife or husband material .(definitely not here ) 

 

come on ...wake up guys and let’s leave this topic  :)

 

enjoy the sun !

Redigeret af Barbarasmile1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke HVEM, der har ødelagt mine muligheder for en god start på fredagen (i morgen). MEN en eller anden - måske her fra sitet - har gjort det umuligt for mig at få en aftale med @Barbarasmile1 i morgen formiddag. Endelig er jeg i København og har arbejdsopgaver fra kl. 13.00 - og ønskede bare, at  jeg kunne møde op til arbejdet afslappet og fuld af energi efter et debutant møde med en af de mest omtalte stjerner på dette site. Men min debut hos Barbara er ødelagt af én, der har været hurtigere til at booke end jeg. ØV - jeg havde håbet, at Barbara kunne få mig til at smile :)

Nå - men jeg må så nøjes med Steve Harley i stedet -- ikke det værste byt, men jeg havde jo håbet, at det var Barbara, der skulle Make Me Smile :) .. men dét må jeg så forsøge en anden gang.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...