Hop til indhold
Guest Needle

Aianna

Recommended Posts

Guest Antoninus

Jeg har også besøgt hende. men jeg havde desværre ikke en ligeså god oplevelse med hende som Needle.
allerede fra jeg kom ind, havde hun en ligegyldig nærmest negativ attitude. der var intet smil eller engagement.
det var bare pengene nu og hvad skal vi? hvad vil du!? hvordan det hele foregik var meget koldt og mekanisk.
Et lidt kedeligt bj med ingen øjenkontakt og et monotont knald.
der var netop som Hyggeknulle skrev: ingen indlevelse og nul stemning. jeg skulle nok ha lyttet til knulle her.
hun var ikke engang særlig sød eller venlig og snakke med.
det var nok en af de værste oplevelser jeg har haft med en gp
komplet spild af tid og penge. jeg sku' ha taget mig en spiller, gået ned og brugt pengene på et par kasser øl, derefter ned på klostertorv og delt dem ud til mine nye venner.
God weekend!
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Aianna for et par uger siden. Det var heller ingen fornøjelse. En ligegyldig attitude når man kiggede på hende vendte hun siden til. Købte 45 min og var ude efter 25 min og der havde jeg været i bad. 
havde aftalt kys men dem var der heller ikke nogle af. 
har ellers besøgt stedet før hvor servicen var rigtig fin og man fik hvad man betalte for. 

rigtig god regnfuld sommerdag 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Antoninus skrev, for 21 timer siden:

Jeg har også besøgt hende. men jeg havde desværre ikke en ligeså god oplevelse med hende som Needle.
allerede fra jeg kom ind, havde hun en ligegyldig nærmest negativ attitude. der var intet smil eller engagement.
det var bare pengene nu og hvad skal vi? hvad vil du!? hvordan det hele foregik var meget koldt og mekanisk.
Et lidt kedeligt bj med ingen øjenkontakt og et monotont knald.
der var netop som Hyggeknulle skrev: ingen indlevelse og nul stemning. jeg skulle nok ha lyttet til knulle her.
hun var ikke engang særlig sød eller venlig og snakke med.
det var nok en af de værste oplevelser jeg har haft med en gp
komplet spild af tid og penge. jeg sku' ha taget mig en spiller, gået ned og brugt pengene på et par kasser øl, derefter ned på klostertorv og delt dem ud til mine nye venner.
God weekend!
 

Hi .  For a start, I want to apologize for the bad experiences you had.  But I want to tell you that it is not only my fault but also your fault and the fault of the vibe with which you entered my house!  It's not my fault that you don't read the message with all the details of my apartment and you go to Knock to another Door. Then you come here shaking and with a rather strange behavior that doesn't make me feel exactly ok.
 Thank you for understanding !
 I hope that the future appointments will be okay and everyone will be happy!
 A good day !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prada skrev, for 7 timer siden:

Jeg har også besøgt Aianna for et par uger siden. Det var heller ingen fornøjelse. En ligegyldig attitude når man kiggede på hende vendte hun siden til. Købte 45 min og var ude efter 25 min og der havde jeg været i bad. 
havde aftalt kys men dem var der heller ikke nogle af. 
har ellers besøgt stedet før hvor servicen var rigtig fin og man fik hvad man betalte for. 

rigtig god regnfuld sommerdag 

Hej Prada, sorry for the inconvenience.  I don't like to kiss and I don't do this service. As I am new in this world I had a telephonista girl in the beginning who took care of my appointments. Because of this complications with services I dont do or appointments to close to eachother I now take the phone myself and make the appointments. Thank you for understanding.Good day ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...