Hop til indhold

Anna Aalborg C/Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Hej alle

Jeg vil høre, om der er nogle, der har haft fornøjelsen at dele selskab med Anna her - https://annoncelight.dk/showad/296520
Er hun så imødekommende og glad, som hun selv beskriver eller? Selv har jeg ikke haft nogle oplevelser med en GP før, men synes i den grad hun lokker!

Skrevet

Hun ser fræk ud, men er det virkelig den samme pige på alle billederne? 

Skrevet

Jeg skal lige sige, jeg ved det ikke, men hvis man lægger mærke til tusserne på armene, så kan man svagt se at de både er på prof billederne og amatør billeder. Mit umiddelbare bud er Ja

• 3 weeks later...
Skrevet

Er der overhovedet ingen her på EG, der kan give en meget kort vurdering  og anmeldelse på Anna?

Ingen tvivl om at det er hende på billederne - men hvordan var stemningen og indlevelsen?

Hun har før været i Aalborg og Aarhus, og nu beriger hun os i Randers med nye fotos og en opsigtsvækkende lækker annonce på AL.

https://annoncelight.dk/showad/296520 

Hun er i Randers til torsdag, hvor hun skriver, at hun skal videre til Viborg.

Redigeret af Administrator
Billede fjernet.

Skrevet

Jeg besøgte hende i Aarhus for nogle uger siden. Det startede med at hun ikke overholdt aftalen, hun lod mig vente i 15 min. Aftalte 30 minutter med superfransk, men var ude efter 15 spildte minutter. Ingen indlevelse, nul stemning. Superfransk var ikke inkluderet, hun virkede ikke til at kende sin egen annoncetekst. Gentagelse: Absolut ikke.

Skrevet
  • Author

Tak for svar. Kan se hun drager forbi Aalborg igen nu her - og må indrømme at hendes nye billeder lokker igen. Men den anmeldelse lokker bestemt ikke!

• 3 weeks later...
Skrevet

Hi guys . I’m Anna , I want to apologize to everyone for the inconvenience.  I returned to Aalborg so I want to make you leave with a beautiful memory from me!  I will be pleased with you in my location!

Skrevet
Annaana skrev, for 2 minutter siden:

Hi guys . I’m Anna , I want to apologize to everyone for the inconvenience.  I returned to Aalborg so I want to make you leave with a beautiful memory from me!  I will be pleased with you in my location!

thank you for understanding! 
have a nice day !

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.