Hop til indhold

Recommended Posts

Hun er udelukkende ude på at snyde folk, hun får pengene og smider en ud af hendes lejlighed, efter man har snakket kort tid.

Hun er blevet meldt til politiet, men tvivler på de rigtigt gidder gøre noget hvis der kun er en der retter henvendelse, så hvis andre er blevet snydt af hende kan jeg kun anbefale at i ringer og anmelder hende for underslæb/bedrageri.

Hvis hun skulle oprette andre profiler, så værd obs på hvis i skal besøge nogen på Vestre Ringgade i Århus (kæmpe vej, så siger ikke noget specifikt om hende).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har med lidt besvær fået en aftale med hende, og vi er blevet enige om at betaling først er bagefter.

Skal man passe på?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MR89 skrev, for 2 timer siden:

Jeg er godt nok i tvivl, men hvad kan der ske hvis hun er alene?

Jeg tror du skal lade være med at tage derhen. Hun må have noget i baghånden, siden hun tør prøve det nummer på flere mænd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gjorde det heller ikke, men sjovt at sådan nogen scams lige pludselig dukker op.

 

Jeg tror efterhånden jeg har mødtes med 30 SB og har aldrig haft dårlige oplevelser på den måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Nej det er trælst, bedre at fokusere på nogle af de seriøse derinde istedet, hvor der er gensidig respekt, hvor begge får en god oplevelse sammen.

Der er heldigvis masser af gode SB derinde, på trods af dem der prøver at snyde og scam folk, forstår godt mange af dem sikkert er desparate efter penge, men det gør det stadig ikke fair.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jules1997 kunne godt være den samme også, men er ikke aktiv på sitet lige pt, men pas på hvis det er samme adresse. (Der er et eller andet over den profil der er det samme som de andre).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Troublemaker, du ser ud til at have været her længe, må jeg spørge hvor mange piger du har mødt? Og hvor mange dorskellige piger har du prøvet på et år?...er ny i dette...på forhånd tak..jeg er selv 62, hvor gl er du? :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nyt profil navn: FlotteKom
(Siden det nye site ikke har det reele navn i url’en mere)

Utroligt det bliver ved, med så mange profiler igen og igen, de burde virkelig kræve nemid validering af profiler, eller som det mindste en sms kode til verificering ved oprettelse, så det ikke er så nemt bare at oprette profil efter profil.

Redigeret af AC8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
AC8000 skrev, for 7 timer siden:

Nyt profil navn: FlotteKom
(Siden det nye site ikke har det reele navn i url’en mere)

Utroligt det bliver ved, med så mange profiler igen og igen, de burde virkelig kræve nemid validering af profiler, eller som det mindste en sms kode til verificering ved oprettelse, så det ikke er så nemt bare at oprette profil efter profil.

Godt du opdagede det. Jeg lod ikke mærke til det 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesper8600 skrev, for 4 timer siden:

super og lækker oplevelse 

Er lidt tøvende der er mange advarselstegn, fik du fuld valuta med sex og det hele? Hvad måtte du slippe for det, var sugar før eller efter? (Evt pb)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er meget aktiv og søger aftaler idag og sent i aften ... Ærgerligt at hun åbenbart ikke er reel . Det gik næsten også for nemt med aftalen på Vestre Ringgade ..... Øv 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer
AC8000 skrev, den 18.7.2020 at 02:46:

Hun er udelukkende ude på at snyde folk, hun får pengene og smider en ud af hendes lejlighed, efter man har snakket kort tid.

Hun er blevet meldt til politiet, men tvivler på de rigtigt gidder gøre noget hvis der kun er en der retter henvendelse, så hvis andre er blevet snydt af hende kan jeg kun anbefale at i ringer og anmelder hende for underslæb/bedrageri.

Hvis hun skulle oprette andre profiler, så værd obs på hvis i skal besøge nogen på Vestre Ringgade i Århus (kæmpe vej, så siger ikke noget specifikt om hende).

Der er vel altid nogle genstande der kan falde på gulvet i lejligheden, eller en reol der kan vælte. Der kan ske mange uheld indtil man får sine penge retur

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...