Hop til indhold

Recommended Posts

Liderbasse skrev, for 14 timer siden:

De er kommet lidt tilfældigt til mig. Jeg har en snap, jeg bruger til at fiske på Jodel med, og da jeg havde et par kontakter der, begyndte der at dukke snapnavne på piger, der cammer, sælger billeder og alt det der, men som også mødes med folk. Har ikke lige benyttet mig af det, men det virker genuint nok.

Der må være noget algoritme i det - og så man man jo også søge på lidt keywords som tøz, Sugar etc., så kommer der forslag op.

Nogen af dem linker til andre i deres story, og så kører det. Tror jeg har 20 snapadresser nu i den stil.

hvordan fisker du på Jodel?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lenny skrev, for 2 minutter siden:

Håber det "bare" er lidt drilleri med deres site. Tror sgu det er pænt ærgeligt for mange derinde, hvis sitet er hacked om alle konti er kompromiteret 

så er det godt jeg har brugt en anden mail end min rigtige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja kan logge ind, men kan kun se hvem der har skrevet og ikke hvad. Blevet til en gratis profil og kan se der er en masse gamle mails, fotoalbums mm fra før den store ændring på siden. Det er helt godnat ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min virker ikke endnu. forkert bruger/pass forsøger jeg at gendanne bruger, så siger den brugeren ikke findes, og der ingen brugere er registeret på min mail.

Redigeret af poulhansen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samanthas Fun World skrev, for 1 minut siden:

44 og fra Roskilde? Så har jeg fundet dig ;o) 

Takker, så er jeg da der stadig...Men adressen er fra gammel database....så det er nok korrekt at det hele er fucked og de har restored den gamle 

Redigeret af Lenny

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er Russerne der kommer :D nej jeg håber sgu de får styr på det igen i morgen, nu har jeg skrevet til deres support og de er hurtig til at svare 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_Man skrev, for 2 minutter siden:

Det er Russerne der kommer :D nej jeg håber sgu de får styr på det igen i morgen, nu har jeg skrevet til deres support og de er hurtig til at svare 

Jeg skrev til support for 2 timer siden, intet hørt...de har måske meget travlt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lenny skrev, Lige nu:

Jeg skrev til support for 2 timer siden, intet hørt...de har måske meget travlt.

Rolig nu har du set hvad kl er, sikker på de ikke sidder 24/7 bare og venter på nogle skriver til dem, tænker de har vel et 8-16 job eller noget som mange andre har, så vi hører nok ikke noget før i morgen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...