Hop til indhold
Randers500

Lille Blondine i Aarhus

Recommended Posts

Den dejligste LILLE BLONDINE er kommet til Aarhus og har nye billeder og video clip.

Hun er en Gudinde og absolut en af de i øjeblikket dejligste piger i Østjylland, så står du og søger lidt input til en skøn oplevelse, kan jeg give hende mine bedste anbefalinger.

Der ligger masser af tråde med positive beskrivelser og jeg har da også uploaded en tråd tidligere, da hun besøgte Aarhus i 2019.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg tror hun var ved Valhalla i sidste uge.  Jeg nået desvære ikke at komme forbi.  Fedt at der er en video på.   Det kunne være fedt hvis andre også ville gøre det.  evt. med noget foran deres ansigt, hvis de ikke vil kunne genkendes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
elwis skrev, for 9 minutter siden:

Fedt at der er en video på.  

Enig - det er da om noget med til at validere pigen, at der ligger en ny video, der passer med billederne.
Et håndskrevet telefonnummer eller dagens avis er også super, og vi må jo håbe, at pigerne finder ud af at det giver mange flere kunder i butikken.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234

En af de bedste annoncer jeg har set! Gode billeder og fantastisk video.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der i går.

Hun er simpelthen fantastisk, hold kæft hun er sexet og simpelthen så dejlig at kneppe.

Det eneste minus er at hun er temmelig svær at få en aftale med, og antallet af bip-lyde fra hendes mobil mens vi gav den gas, afslører at hun er en temmelig populær pige.

Hun er satme lækker så det er ikke sidste gang jeg har været der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, den 18.7.2020 at 00:26:

Jeg var der i går.

Hun er simpelthen fantastisk, hold kæft hun er sexet og simpelthen så dejlig at kneppe.

Det eneste minus er at hun er temmelig svær at få en aftale med, og antallet af bip-lyde fra hendes mobil mens vi gav den gas, afslører at hun er en temmelig populær pige.

Hun er satme lækker så det er ikke sidste gang jeg har været der.

Meget "sprød" og lækker pige at se på. :-)  På hendes annoncer står der ikke noget om megafransk - men er det med alligevel??

Uanset, så var det vist en ide at aflægge et besøg tæt på weekenden. ;-) Især når jeg læser anmeldelsen. Gad vide hvad hun vil synes om een på 55+? Nå, det plejer ikke at være noget problem. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
doctor who skrev, for 50 minutter siden:

Meget "sprød" og lækker pige at se på. :-)  På hendes annoncer står der ikke noget om megafransk - men er det med alligevel??

Uanset, så var det vist en ide at aflægge et besøg tæt på weekenden. ;-) Især når jeg læser anmeldelsen. Gad vide hvad hun vil synes om een på 55+? Nå, det plejer ikke at være noget problem. ;-) 

Har besøgt hende tidligere er +55 og det var et super besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 4 timer siden:

Har besøgt hende tidligere er +55 og det var et super besøg.

Lyder godt, min ven. Kan du give mig et hint om, hvor hun befinder sig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
doctor who skrev, for 5 timer siden:

Lyder godt, min ven. Kan du give mig et hint om, hvor hun befinder sig?

Nu er det et stykke tid siden så ved ikke hvor hun er denne gang dengang var det tæt på borggades start.

Del dette indlæg


Link til indlæg
doctor who skrev, for 17 timer siden:

Lyder godt, min ven. Kan du give mig et hint om, hvor hun befinder sig?

Tog lige et hurtigt besøg:) det er ikke i centrum længere men et ok sted i hasle.

Ps. Hun er godt nok en lækkermås desværre var det hendes sidste dag i aarhus idag ellers skulle hun helt sikkert besøges igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...