Hop til indhold
Joey Joe Joe

Krænket

Recommended Posts

Kysseglade Molly skrev, for 3 timer siden:

Københavnerstang
Frankfurter
wienerbrød
Fransk hotdog
Berliner
Svensknøgle
Belgiske vafler
Jødekager
Jamaica rom
Kinakål
Russisk salat
Italiensk salat
Dyrlægens natmad
Persertæppe
Amerikansk lotteri

Hvad med en jydekrog, bliver du ikke krænket over det hedder det? :P

Jeg vil sq hellere være en jydekrog end en københavnerstang! Til gengæld har jeg det skidt med, at folk hælder Hansen rom ud over Gamle Ole for derefter at ÆDE ham! :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 17 minutter siden:

Tak for forsøget. Nej, der skal desværre meget mere til :D

- det var li godt satans - så immun du er :) 

Du skal også vide at det var grænseoverskridende at skrive min krænkelse mod dig, - jeg kender dig slet ikke, og min opførelse overfor dig er ligeså modbydelig som andre modbydelig ting der udgydes hver dag i diverse fora på nettet

Var ved at slette det hele flere gange

Det mest grænseoverskridende var at trykke "Udgiv dit svar"

Sådan har jeg aaaaaaldrig tiltalt et andet menneskefør - og Gud tak for at det var i en joke 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DoctorLove
klinikfuckers skrev, for 25 minutter siden:

Og min jydekrog :x

Mon vide hvilken hun helst vil krænke ? En skæv krummet jydekrog eller en kold stiv københavnerstang :lol:

Redigeret af DoctorLove

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er krænket over Joey. Han blev ikke krænket over Muggis krænkelse af ham. Nøj, hvor er jeg krænket. Nu vil jeg vælte nogle statuer for at demonstrere min dybe krænkelse. Nå, ironi kan være anvendt ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DoctorLove
niels6663 skrev, for 1 minut siden:

Jeg er krænket over Joey. Han blev ikke krænket over Muggis krænkelse af ham. Nøj, hvor er jeg krænket. Nu vil jeg vælte nogle statuer for at demonstrere min dybe krænkelse. Nå, ironi kan være anvendt ^_^

Jeg er krænket over din ironi :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DoctorLove
oros skrev, for 19 timer siden:

Jeg vil sq hellere være en jydekrog end en københavnerstang! Til gengæld har jeg det skidt med, at folk hælder Hansen rom ud over Gamle Ole for derefter at ÆDE ham! :evil:

Fedt -gamleOle -sennep -løg -sky og Rom- whats not 2 like :razz: jeg vil æde en mad nu- så du bliver så krænket i din skæve jydekrog :P mvh en Københavnerstang :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, den 17.7.2020 at 17:43:

Og min jydekrog :x

HAHAHA Så helst have en københavner stang, den er i det mindste lige, jydekrogen er bøjet mega meget op ad lol

Del dette indlæg


Link til indlæg
Muggi skrev, for 31 minutter siden:

HAHAHA Så helst have en københavner stang, den er i det mindste lige, jydekrogen er bøjet mega meget op ad lol

Jeg er krænket endnu engang:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...