Hop til indhold
½angel

En mands selvovervurdering reddet af Sarah Sweet

Recommended Posts

Besøgte på de mange næsten enstemmige anbefalinger Sarah i aftes. Og tak for dem.

Ingen fejl på, at hun er sød, dejlig, meget smilende - også med øjnene ! - og med en skøn og dejlig krop. Lad os sige det sådan, jeg glemte fuldstændigt de mange tattoos, jeg ellers ikke er nogen varm tilhænger af.

Nej, hun taler så godt som intet engelsk.Og det er irriterende, når man gerne vil have lidt reel kontakt og bare antydningen af en samtale. Men det er som det er. Jo  grundlæggende også min fejl, at mit ungarske er horribelt dårligt...

Sex-delen er i top. Først lidt stående for at komme tæt på hinandens kroppe, dejligst at kysse Sarahs krop, havde været endnu bedre med rigtige kys, men man får ikke, hvad man iek har betalt for...

På sengen brugte jeg mest tid til at please hende - megen tid, faktisk. Kom helt til at svede, men jeg er overbevist om at missionen med mit franske lykkedes til fulde. Den reaktion kan hun måske godt snyde sig til, men hvorfor så bruge så lang tid på at være tæt på ? Jeg tror på det - også på, at der bagefter blev skruet ekstra op for smilet. For at jeg kunne tilbage i form var hendes blow  lidt for hurtigt - det hjalp i en 69 med godt greb om den perfekte numse og min tunge tilbage dybt inde i det meget våde hul... Men desværre, som jeg fik at vide, kun 2-3 minutter til den afsluttende doggy-style.

Flere smil, selvaftørringog et next time ved døren. Ikke usandsynligt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...