Hop til indhold

Recommended Posts

Hej thai elskere. Jeg er tilbage efter længere tids sygedom "stadig ikke ved mit fulde fem" og faldt over thaimassage Aarhus. http://www.thaimassage-aarhus.dk/
Jeg har svært ved at finde ud af om det er et reelt massage sted uden "hj" "fp" osv. Nogen der kender noget til det??

KomBareDo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thai Massage Århus

Der er et rent massagested. 
Enkelte har gennem tiden skrevet de har fået HJ på stedet, men det er hver gang blevet anfægtet af andre. 
Så hvis du vil være sikker på at få ekstra ydelser, er det ikke der du skal tage hen. 
Check AL og anmeldelserne herinde :) 
 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Thai Massage Århus

Der er et rent massagested. 
Enkelte har gennem tiden skrevet de har fået HJ på stedet, men det er hver gang blevet anfægtet af andre. 
Så hvis du vil være sikker på at få ekstra ydelser, er det ikke der du skal tage hen. 
Check AL og anmeldelserne herinde :) 
 

har også hørt at man kan få et HJ der, engang imellem, men at det skal foregå i absolut stilhed (ikke som hos Siam  :) hehe  

Lek som ejer den, har tidligere været mere løs på tråden, inden hun fik sin egen butik, 

da jeg kom der for mange år siden, kun hun godt lide, at komme ind mens jeg fik massage af en anden,

så riv hun underbukserne af en, hvis jeg ikke havde taget dem af og man fik gerne et par små klap bag i, til stor morskab for dem.

mere end det, har jeg ikke få hos thai massage århus. 

men har hørt, at der flere der fundet der koner i den butik, så hvis du er på udkig efter sådan en, så er det måske stedet ;) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der et par gange og synes det er et besynderligt sted. En mellemting mellem et hospital og en fysioterapi. Husker at jeg lå på en metalbriks med sengeheste, der undervejs blev slået op og ned (måske var de bange for jeg løb fra regningen :-) ) Briksen var dækket af papir (længe før Corona) i stedet for lagner/håndklæder Massøren var ualmindeligt uengageret og massagen foregik nærmest bare for enden af en gang. Det var meget fjernt fra den varme, nærmest kærlige behandling (jeg taler ikke om sex) jeg har fået mange andre steder i Vejle, Aarhus og Randers :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...