Hop til indhold
Trust-me

En ekstra pige?

Recommended Posts

Hende jeg danner par med og jeg selv kunne godt tænke os at vi prøver at finde en ekstra pige/kvinde til en 3 kant, er der nogen der har noget erfarring med at finde det, det skal ikke være en glædespige da det ikke skal dreje sig om betalt arbejde, men bare en der selv har lysten, er der nogle steder i kan anbefale man søger efter dette? eller er det bare næsten umuligt? :-) Jeg føler mig bare heldig over hun gerne vil prøve dette ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbukken skrev, 1 time siden:

Hvis det ikke skal være en betalt glædespige, så tror jeg du er havnet i det forkerte forum... 

Nå okay, det var det jeg troede generel debat var til altså alle spørgsmål, og ja jeg er klar over det ikke er i dette forum jeg finder en, jeg beklager spørgsmålet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trust-me skrev, for 6 timer siden:

Hende jeg danner par med og jeg selv kunne godt tænke os at vi prøver at finde en ekstra pige/kvinde til en 3 kant, er der nogen der har noget erfarring med at finde det, det skal ikke være en glædespige da det ikke skal dreje sig om betalt arbejde, men bare en der selv har lysten, er der nogle steder i kan anbefale man søger efter dette? eller er det bare næsten umuligt? :-) Jeg føler mig bare heldig over hun gerne vil prøve dette ;-) 

Det er vel bare i daffer en tur i byen på lørdag , sikker på din kæreste kan "dresse" sig lidt sexet op , og så bare ud og lad hende score en sild som hun syntes om,så kommer det helt af sig selv er jeg sikker på.... ;-) Go fornøjelse......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror du skal ud på dating markedet, så som scor. 

Swingerklubber kunne også være en mulighed hvis i er til det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trust-me skrev, for 39 minutter siden:

Super jeg takker for der var nogle der gad at svare ;-) tror det bliver scor.dk vi prøver

På scor skal du nok være forberedt på at langt størstedelen er mænd, og der nok ikke er så mange piger der søger par. De skal dog nok findes, så på med ja hatten og tålmodigheden, og god jagt ;)

Alternativt er et par der søger par nok nemmere at finde, hvis i er til det(er godt klar over det ikke var det du spurgte om). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trust-me skrev, for 8 timer siden:

Hende jeg danner par med og jeg selv kunne godt tænke os at vi prøver at finde en ekstra pige/kvinde til en 3 kant, er der nogen der har noget erfarring med at finde det, det skal ikke være en glædespige da det ikke skal dreje sig om betalt arbejde, men bare en der selv har lysten, er der nogle steder i kan anbefale man søger efter dette? eller er det bare næsten umuligt? :-) Jeg føler mig bare heldig over hun gerne vil prøve dette ;-) 

Tag på Swingeren.dk

I en swingerklub behøver det jo ikke nødvendigvis være i klubben eller sammen med alle mulige andre i samme lokale...

Man kan sagtens mødes med andre uden at det indeblander sex til offentlige skue.

Lav en profil og gå på jagt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Trust-me skrev, for 10 timer siden:

Hende jeg danner par med og jeg selv kunne godt tænke os at vi prøver at finde en ekstra pige/kvinde til en 3 kant, er der nogen der har noget erfarring med at finde det, det skal ikke være en glædespige da det ikke skal dreje sig om betalt arbejde, men bare en der selv har lysten, er der nogle steder i kan anbefale man søger efter dette? eller er det bare næsten umuligt? :-) Jeg føler mig bare heldig over hun gerne vil prøve dette ;-) 

Scor er også det jeg vil anbefale. Men single kvinder på scor er i meget   meget høj kurs, så konkurrencen er meget stor. Jeg vil råde til at kigge på diverse loger derinde, hvor der også findes loger for dem der søger enlige ekstra kvinde. Og loger for kvinder der søger par. Så kan du på den måde skarpstille søgningen. Og ellers er swingerklub et - måske bedre - alternativ. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trust-me skrev, for 22 timer siden:

Hende jeg danner par med og jeg selv kunne godt tænke os at vi prøver at finde en ekstra pige/kvinde til en 3 kant, er der nogen der har noget erfarring med at finde det, det skal ikke være en glædespige da det ikke skal dreje sig om betalt arbejde, men bare en der selv har lysten, er der nogle steder i kan anbefale man søger efter dette? eller er det bare næsten umuligt? :-) Jeg føler mig bare heldig over hun gerne vil prøve dette ;-) 

Jeg kender da flere par der har prøvet det.  De så anvendt den metode at kvinden selv finder kvinden.  Det kan være på scor, ude i byen, i kvindens omgangskreds m.v.   Uden selv at have personlig erfaring med det, vil jeg tro at den metode med at lade ens kvinde finde den ekstra kvinde giver bedre resultater

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...