BaronVonKandis2 113 Skrevet 13. Juli, 2020 Har haft kigget på hende flere gange i årene, men har været i tvivl om det var hendes billeder. Det er det. Og som nogen vil kunne se er dit frisk taget på Lokation i dobbelt a. Pigen er ret lækker med naturlige bryster. Smukke brystvorter der stritter ved kys og en gudelækker bagdel der byder sig til i doggy. Hun er fit og super lækker, og sød og naturlig. Akten gik ikke helt som planlagt pga nervøsitet... Men hun er bestemt flere besøg værd. https://annoncelight.dk/showad/299613 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1435 Skrevet 13. Juli, 2020 BaronVonKandis2 skrev, for 5 minutter siden: Har haft kigget på hende flere gange i årene, men har været i tvivl om det var hendes billeder. Det er det. Og som nogen vil kunne se er dit frisk taget på Lokation i dobbelt a. Pigen er ret lækker med naturlige bryster. Smukke brystvorter der stritter ved kys og en gudelækker bagdel der byder sig til i doggy. Hun er fit og super lækker, og sød og naturlig. Akten gik ikke helt som planlagt pga nervøsitet... Men hun er bestemt flere besøg værd. https://annoncelight.dk/showad/299613 Ja det er fedt, hun har simpelthen taget samtlige billeder i Aalborg, respekt. Jeg kiggede på dem i sidste uge og var meget tæt på et besøg. Men endte nordenfjords i stedet. Fortryder nu. Ærgerligt med nervøsitet (hende eller dig). Håber hun kommer tilbage til byen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BaronVonKandis2 113 Skrevet 14. Juli, 2020 autobahn skrev, for 17 timer siden: Ja det er fedt, hun har simpelthen taget samtlige billeder i Aalborg, respekt. Jeg kiggede på dem i sidste uge og var meget tæt på et besøg. Men endte nordenfjords i stedet. Fortryder nu. Ærgerligt med nervøsitet (hende eller dig). Håber hun kommer tilbage til byen. hun har været der før og kommer igen, så vidt jeg kan forstå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Sørensen 15 Skrevet 20. Juli, 2020 Jeg kan se hun tilbyder meget også fetish. Hvordan er hun at snakke med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BaronVonKandis2 113 Skrevet 24. Juli, 2020 Kim Sørensen skrev, den 20.7.2020 at 04:18: Jeg kan se hun tilbyder meget også fetish. Hvordan er hun at snakke med? Hun er utrolig sød. Lige nu er hun i århus 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
doctor who 108 Skrevet 5. August, 2020 BaronVonKandis2 skrev, den 24.7.2020 at 23:55: Hun er utrolig sød. Lige nu er hun i århus Det er hun stadig - de kommende 4 dage. Skriver hun i hvert fald. Det kan man ikke altid regne med, jo.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BaronVonKandis2 113 Skrevet 5. August, 2020 doctor who skrev, for 4 timer siden: Det er hun stadig - de kommende 4 dage. Skriver hun i hvert fald. Det kan man ikke altid regne med, jo.? Hun kommer tilbage til Aalborg i starten af september 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MKhouse 99 Skrevet 9. November, 2020 Hun ser bare gudeskøn ud skal helt klart prøve et besøg hos hende næste gang hun kommer på visit i Aalborg (den helt store pakke) Snakker hun godt engelsk? mit "England" er ikke så godt desværre (klassisk dansker engelsk) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BaronVonKandis2 113 Skrevet 9. November, 2020 MKhouse skrev, for 2 timer siden: Hun ser bare gudeskøn ud skal helt klart prøve et besøg hos hende næste gang hun kommer på visit i Aalborg (den helt store pakke) Snakker hun godt engelsk? mit "England" er ikke så godt desværre (klassisk dansker engelsk) tror du må til aarhus. hun er vist ved at være dernede fast Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MKhouse 99 Skrevet 9. November, 2020 BaronVonKandis2 skrev, for 9 minutter siden: tror du må til aarhus. hun er vist ved at være dernede fast Hvis det er tilfældet tager jeg helt klart turen til Aarhus om det så skal være på mine grædende knæ på E45. Håber dog hun vil svinge en tur forbi det nordjyske igen engang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg